چوب آسیا

AکمGHAROOOON از ۶ هفته از رونمایی پورشه تایکان توربو و توربو اس می گذرد. خودروساز آلمانی درون حال گسترش قوم ی سدان های طولانی برقی خود است و هربار یکی از مدل های متاخر خودرو الکتریکی تایکان را معرفی می کند. در این مطلب، با یکی از مدل های جدید این خودرو به اشتهار پورشه تایکان 4S مدل ۲۰۲۰ آشنا خواهیم شد. 



تایکان جدید و ارزان بها به پشت معیار های توربو و توربو S S ارائه شده است و از دو موتور برقی و جعبه کنگره ی دو سرعته در تعاقب و سیستم ۸۰۰ ولت روزی می سرما که سرعت شارژ چشمگیری را مهیا می. کند پورشه تایکان 4S با باتری لیتیوم یون/۷۹ ۲ کیلووات ساعتی فقره می کند؛ اگرچه پورشه باتری/۹۳ ۴ کیلووات ساعتی را بوسیله قیافه سفارشی همچنین برای 4S عرضه می. بطی ء باتری محور درکنار دو موتور برقی فراغت می گیرد و ۵۲۲ اسب تبخیر قدرت تولید می کند؛ در حالی که باتری ارشد تر می تواند ۵۶۳ اسب تبخیر قدرت تولید.



یواش صرف کردن نظر از اینکه مشتریان کدام جنس باتری را برگزینی کنند، پورشه تایکان 4S به حداکثر سرعت ۲۵۰ کیلومتربرساعت می رسد و می تواند در زمان/۳ ۸ دم از حالت سکون به سرعت ۹۶ کیلومتربرساعت دست. یابد برای مقایسه کریه نیست بدانید نسخه ی Long Range تسلا مدل اس همچنین می تواند به حداکثر سرعت ۲۵۰ کیلومتربرساعت برسد و داخل زمان/۳ ۷ لحظه از حالت سکون به سرعت ۹۶ کیلومتربرساعت مشت.



یابد باوجوداین، تسلا احتمالا ازنظر روشنایی حرکتی بهتر. باشد پورشه تقویم های سو حرکتی را تاکنون ارائه نکرده است و می گوید ارقام EPA قبل از ادخال 4S به نمایندگی های فروش دردسترس خواهد بود؛ اما نسخه ی Long Range تسلا مقیاس اس می تواند با هربار شارژ مسافت ۵۹۵ کیلومتر را. بپیماید این در حالی است که پورشه تایکان توربو موافق نمونه EPA می تواند با هربار شارژ مسافتی بین ۳۴۱ تا ۴۰۲ کیلومتر را خلال. 



کند وقتی به قیمت ۱۵۳ هزاره دلاری نسخه ی توربو و نرخ ۱۸۷ هزار دلاری توربو اس نگاه می کنیم، به سادگی واقف می شویم تباین ارزش محصولات تسلا با پورشه چقدر بیش. است نرخ نسخه ی محور تایکان 4S از ۱۰۳ هزار و ۸۰۰ دلار فاتحه می شود و ۶،۵۸۰ دلار نیز برای باتری بزرگ تر به آن تکثیر خواهد. شد این درون حالی است که ارج نسخه ی Long Range تسلا مدل اس از ۷۹ هزاره و ۹۹۰ دلار آغاز می شود و استاندارد اس پرفورمنس نیز با بها ۹۹ هزار و ۹۹۰ دلار دردسترس قرار می. 



گیرد آنچه مشتریان با پرداخت قیمت زیادی به مشت می آورند، البته باید تجربه ی رانندگی زبر العاده. باشد پورشه جزئیات مربوط به برگ سفارشی فنی موجود داخل نسخه ی 4S را نمایش نکرده (است سیستم تعلیق بادی سه محفظه ای با دمپرهای مقایسه ای درون 4S وجود)دارد ؛ اما احتمالا از انواع امکانات ویژه داخل مدل پایه ی تایکان نیز یکروز خواهد. 

برد مقاله های:مرتبط پورشه تایکان شناساندن شدپورشه تایکان در موافق تسلا مدل S؛ کدام خودرو برقی مقدم

است؟ پورشه تایکان 4S سرعت شارژ شگفت انگیزی دارد و به لطف سیستم ۸۰۰ ولت، امکان معیار شارژ ۲۷۰ کیلوواتی با باتری سفارشی و میزان شارژ ۲۲۵ کیلوواتی با باتری مقیاس مهیا شده. است پورشه هنوز اخبار نکرده است باتری استاندارد چقدر زننده می تواند شارژ شود؛ اما باتری سفارشی می تواند تنها در/۲۲ ۵ دقیقه از ۵ بوسیله ۸۰ درصد ظرفیت شارژ. برسد پورشه تایکان 4S با سه سال شارژ (رایگان حداکثر ۳۰ دقیقه در هر) نوبت داخل شارژرهای الکتریفای (آمریکا Electrify) America نمایش می.



شود پورشه تایکان 4S مدل ۲۰۲۰ تا خزنده سال آینده به نمایندگی های سودا می. رسد احتمالا ابن خودرو برقی در نمایشگاه لس آنجلس به نمایش گذاشته می.شود بیشتر:بخوانید خودرو الکتریکی یونیتی وان شناساندن شدایتال دیزاین-WheeM i رونمایی شدبوئینگ و پورشه برای تولید خودرو برقی پرنده همکاری می کنندتأثیر رنگ بدنه خودرو داخل فناوری خودران و باتریپورشه 911؛ خودرو اسپرت آلمانی ها چگونه جاودانه
  • ۹۸/۰۷/۲۳

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی