چوب آسیا

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایسنا، این مسکن  تاریخی که مدتی قبل توسط یک شخص حقیقی خریداری شده، تا کنون چند مرحله دستخوش آتش سوزی شده و ساکنان قبلی آن نیز خانه را به حال خود ول کرده اند و این خانه ی قاجاری تقریبا بوسیله صورت متروکه بوسیله حال خودرها شده است.

دوستداران میراث فرهنگی استان فارس خلق شدن این حفره ی بزرگ در ضلع غربی خرابه ساختمان ی رسولی را هشداری دانسته اند که احتمال ریزش این خانه را با سرعت بیشتری حاضر می کند.

به گفته ی آن ها مالک ساختمان درون پاسخ به اعتراضِ میراث فرهنگی برای بوسیله حیات شرایط کنونی تو مسکن ی «رسولی» اخبار کرده که که «این حفره را افراد ناشناس در دیواره خلق کرده اند! »

ساختمان ی قاجاری "رقیه رسولی" در لیف ابد شیراز و تعاقب کنیسه جامع عتیق استراحت دارد، این بناء را میراث فرهنگی دهم خرداد ۱۳۸۲ بوسیله عده ۸۷۰۶ داخل فهرست میراث ملی به ثبت رسانده است.

خبرنگار ایسنا در ارتباط با مصیب امیری - مدیر کل میراث فرهنگی استان فارس- سرود بررسی آخرین وضعیت این خانه ی تاریخی را داشت، اما چیره به گفتگو با وی نشد.
  • ۹۸/۱۰/۰۵

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی