چوب آسیا

به گزارش همشهری آنلاین بوسیله نقل از مهر، محمد نادربیگی پس ازآن از ظهر سه شنبه تو جمع خبرنگاران گفت: تو پی وقوع چند فقره اختلاس خودروهای پژو در سطح استان البرز، بررسی موضوع درون اجازه کار اداره مبارزه با سرقت پلیس آگاهی قرار گرفت. کارآگاهان درون معاینه های اولیه متوجه شدند سارقان داخل گروه های دو و سه نفری خودروهای پژو را که در مناطق خلوت پارک شده و فاقد لوازم بازدارنده هستند اطلاع و تو نیم های شب رفتار بوسیله ربایش آنها می کنند.

رئیس پلیس آگاهی استان البرز تقریر کرد: در ادامه کارآگاهان با انجام تحقیقات گسترده میدانی رگه یکی از سارقان صنف ای خودرو را داخل این پرونده زدند و با تحت نظر قرار اعطا کردن وی ملتفت شدند او همراه پسر و یکی از دوستانش رفتار به سرقت خودروهای پژو می کند و با انتصاب پلاک خودروهای دیگر بر وسیله نقلیه و ارجاع آن به استان های غربی به قیمت کمتر به مالخر می فروشد.

وی با اشعار اینکه مخفیگاه سارقان در استان های البرز و آذربایجان غربی معارفه و درون عملیات مجزا هر سه آنها دستگیر شدند، بیان کرد: متهمان که از سارقان حرفه ای در سطح کشور هستند در بازجویی های خود به ۲۰ فقره ربودن خودرو به مقدار ۳۰ میلیارد ریال اعتراف کرده اند.

نادربیگی با اشاره به دستگیری یک مالخر دارایی مسروقه ادامه داد: این فرید پس از خریدن خودروهای سرقتی آنها را سند نمره کرده و بوسیله معامله می رساند. تاکنون ۹ خودرو سرقتی سند تشخیص شده درون استان های زنجان، آذربایجان غربی و کردستان معارفه و بنده شده و مجاهدت برای خبر سایر خودروها و مالباختگان پرونده ادامه دارد.

مهتر پلیس آگاهی استان البرز در پایان از شهروندان درخواست کرد با تجهیز خودروهای خود به دزدگیر، قفل پدال و قفل فقره از بوسیله ربایش روبیدن اموالشان پیشگیری کنند.
  • ۹۹/۰۸/۲۷

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی