چوب آسیا

۹ مطلب در مهر ۱۳۹۸ ثبت شده است

هواوی سال گذشته ی میلادی، گوشی آنر پلی، پرچم دار گیمینگ گوشی های آنر را رونمایی کرد. آنر پلی مقدماتی گوشی هواوی بود که از فناوری عام اختصاص ی این همکاری برای بازی های ویدئویی با معروفیت GPU Turbo بهره می ببرد. GPU Turbo درحقیقت مجموعه ای از ابزارهای نرم افزاری مخصوص است که عملکرد مایه را طی اجرای بازی ها بهبود می بخشد. البته بوسیله متعاقب عرضه ی آنر پلی، درگاه این فناوری را در گوشی های دیگر آنر و هواوی همچنین شاهد بودیم. 

افزون بر این، بسیاری از شریک شدن های سازنده ی گوشی فناوری های مثل با GPU Turbo را مدل سازی و وسیله هایشان را به آن ها مجهز کردند. علاقه مندان بوسیله گوشی آنر پلی هواوی شدیدا منتظر بودند در سال جاری میلادی، استاندارد جدید این گوشی قدرتمند معرفی کردن و روانه ی بازار شود.  بااین حال، چینی ها مدلی از این گوشی را با تراش ی کرین ۷۱۰ معرفی کردند که با کرین ۹۷۰ به کاررفته تو میزان پیشین مقایسه کردنی نبود. سزاوار سرزنش ذکر است عرضه نشدن مدل قدرتمند جدید در سال ۲۰۱۹، عزب خبر بد بخاطر علاقه مندان بوسیله آنر پلی نیست. براساس اعلام رسمی، هواوی اراده ندارد EMUI 10 که مبتنی پیاده شدن سیستم عامل اندروید ۱۰ است، برای گوشی آنر پلی منتشر بطی ء.



ورقه ی توییتر شعبه ی هند باهم اتحاد کردن آنر ساعاتی پیش با توییتی جدید به روزرسانی شد. براساس این توییت، آنر پلی ۲۰۱۸ صبر نیست بوسیله رابط کاربری EMUI 10 مجهز شود. انتشار جدیدترین نسخه ی EMUI برای این گوشی می توانست به معنی به روزرسانی شدن سیستم عامل آن به اندروید ۱۰ باشد.

درابتدا، بوسیله رخساره یمین به منتشرنشدن اندروید ۱۰ برای آنر پلی اشاره ای نشده بود؛ درنتیجه، چند کاربر از احتمال گستردن جدیدترین نسخه ی اندروید برای این گوشی پرسیدند که صفحه ی توییتر شعبه ی هند آنر در جواب آن ها گفت: «EMUI 10.0 / اندروید Q برای این گوشی دردسترس صبر نخواهد گرفت». ظاهرا برهان این اتفاق، برخی محدودیت های ابکی افزاری آنر پلی هستند. درواقع، آنر پلی بخاطر اینکه بتواند با اندروید ۱۰ نیز عملکردی بهینه داشته باشد، به سخت افزار قدرتمندتری حاجت دارد.

داخل توییت مذکور آمده است: متشکریم از اینکه سؤ التان را با ما مطرح کردید. متأسفانه باید به اطلاع برسانیم EMUI 10.0 / اندروید Q به دلیل فداکار ویژگی های رقیق افزاری بخاطر گوشی شما دردسترس صبر نخواهد گرفت؛ در برابر آنر پلی بخاطر عملکرد بهترین در اندروید ۱۰ بوسیله سخت افزار قوی تری نیازمند است. از حساسیت و صبوری تان سپاسگزاریم.

در اثر نشر این توییت، فدایی کاربران مدعی شدند هواوی عمدا قصد ندارد اندروید ۱۰ را برای آنر پلی منتشر بطی ء. این افراد به طور اختصاص بوسیله غلبه خراش ی کرین ۹۷۰ اشاره می کنند. فراموش نکنید کرین ۹۷۰ حتی در مقایسه با خراش های سال ۲۰۱۹ نیز عملکردی ممتاز از خویشتن مدال می دهد. محدودیت که تو توییتر از شمار کاربری آنر هند درباره ی احتمال انتشار اندروید ۱۰ پرسیده بود، در جواب توییت بالا نیز گفت این دستاویز ها به هیچ وجه قانون دان نیستند. گوشی آنر ۸ ایکس با خراش ی کرین ۷۱۰ عرضه می شود که قدرت بسیار کمتری درمقایسه با کرین ۹۷۰ دارد؛ اما راحتی است بوسیله EMUI 10 بوسیله روز شود. 



افزون براین، هواوی پی ۲۰ را داریم که همچون آنر پلی از تراشه ی کرین ۹۷۰ بهره می ببرد و قرار است سیستم عامل اندروید ۱۰ را داخل قالب جدیدترین نسخه ی EMUI شهود نرم. حتی گوشی های قدیمی دیگری همچنین نظیر آنر ۱۰ و آنر ویو ۱۰ هستند که قرار است به جدیدترین نسخه ی رابط کاربری اختصاصی هواوی بوسیله روزرسانی شوند.

حساب زیادی از دارندگان آنر پلی در زیر توییت یادشده درباره ی این تصمیم هواوی ابراز ناامیدی کرده و بسیاری از آن ها گفته اند بوسیله دلیل پشتیبانی ناتوان آنر، دیگر نیت ندارند گوشی های این باهم اتحاد کردن را بخرند. گوشی آنر پلی در ژوئیه ی ۲۰۱۸ با اندروید ۸/۱ اوریو عرضه شد و بعدا به روزرسانی اندروید ۹ پای را دریافت کرد. 

دیدگاه شما کاربران زومیت درباره ی تصمیم جدید آنر چیست؟

بیشتر بخوانید:هواوی نوا 5z معرفی کردن شدکنترلر گوگل استیدیا از ابتدای امر به صورت بی سیم با گوشی و رایانه کار نمی کندرندرهای هواوی مدیاپد M7، اولین تبلت با صفحه نمایش حفره دار را نشان می دهندنوا 5 زد هواوی با دوربین چهارگانه در پوستری رسمی مشاهده شدنمایشگرهای آبشاری؛ مهمانی ناخوانده در طراحی گوشی های هوشمند
«حمیدرضا نورایی» رئیس ستاد مدیریت بحران و پدافند غیرعامل شهرداری منطقه ۱۸ در این باره گفت: «مرام از برگزاری این فتنه آمادگی دایره های امدادی، هماهنگی اداره های پیکر مدیریت بحران از جمله شرکت گاز در هنگام ابراز اغتشاش های غریزی است. براین بن مناطق ۲۲ گانه شهرداری تهران به ۱۱ منطقه انشعاب شده اند و این مانورها برای همه شرکت های گاز برگزار می شود.»
وی درون ادامه با اظهار اینکه، استان تهران دارای ۴ گسل مهم است، افزود: «موافق هماهنگی به عمل آمده با سازمان هایی که در برگزاری این مسابقه همکاری خواهند داشت و همچنین تحقیق های انجام شده، تمامی پیش نیازهایی که بتوان در یک تمرین واقعی به نمایش گذاشت، پیش دماغ شده است.» 
وی تکثیر کرد: «این مانور با پیش تخیل ماجرا زلزله ای تو مقیاس ۷ ریشتر که منجر به انفجار ایستگاه کاستن فشار گاز خواهد شد، برگزار می شود و موقت کمیته تخصصی ستاد مدیریت فساد منطقه ۱۸ فعالیت خویشتن را آغاز می کند.»
رئیس ستاد مدیریت بحران و پدافند غیرعامل شهرداری منطقه ۱۸ دنباله داد: «براین زمینه اعضای ستاد مدیریت بحران از جمله شریک شدن های گاز، آب، برق، مخابرات، آتش نشانی، هلال احمر، اورژانس و نیروی انتظامی براساس سناریوی طراحی شده وظایف خود را انجام داده و شورش فرضی به وجود آمده درون این منطقه از تهران را فرماندهی می کنند. در این مسابقه فرضی اقداماتی همچون مهار آتش ناشی از انفجار، امداد و نجات، اسکان، درمان سراپایی و گسیل به بیمارستان افراد مصدوم پیش بینی شده است.»
AکمGHAROOOON از ۶ هفته از رونمایی پورشه تایکان توربو و توربو اس می گذرد. خودروساز آلمانی درون حال گسترش قوم ی سدان های طولانی برقی خود است و هربار یکی از مدل های متاخر خودرو الکتریکی تایکان را معرفی می کند. در این مطلب، با یکی از مدل های جدید این خودرو به اشتهار پورشه تایکان 4S مدل ۲۰۲۰ آشنا خواهیم شد. 



تایکان جدید و ارزان بها به پشت معیار های توربو و توربو S S ارائه شده است و از دو موتور برقی و جعبه کنگره ی دو سرعته در تعاقب و سیستم ۸۰۰ ولت روزی می سرما که سرعت شارژ چشمگیری را مهیا می. کند پورشه تایکان 4S با باتری لیتیوم یون/۷۹ ۲ کیلووات ساعتی فقره می کند؛ اگرچه پورشه باتری/۹۳ ۴ کیلووات ساعتی را بوسیله قیافه سفارشی همچنین برای 4S عرضه می. بطی ء باتری محور درکنار دو موتور برقی فراغت می گیرد و ۵۲۲ اسب تبخیر قدرت تولید می کند؛ در حالی که باتری ارشد تر می تواند ۵۶۳ اسب تبخیر قدرت تولید.



یواش صرف کردن نظر از اینکه مشتریان کدام جنس باتری را برگزینی کنند، پورشه تایکان 4S به حداکثر سرعت ۲۵۰ کیلومتربرساعت می رسد و می تواند در زمان/۳ ۸ دم از حالت سکون به سرعت ۹۶ کیلومتربرساعت دست. یابد برای مقایسه کریه نیست بدانید نسخه ی Long Range تسلا مدل اس همچنین می تواند به حداکثر سرعت ۲۵۰ کیلومتربرساعت برسد و داخل زمان/۳ ۷ لحظه از حالت سکون به سرعت ۹۶ کیلومتربرساعت مشت.



یابد باوجوداین، تسلا احتمالا ازنظر روشنایی حرکتی بهتر. باشد پورشه تقویم های سو حرکتی را تاکنون ارائه نکرده است و می گوید ارقام EPA قبل از ادخال 4S به نمایندگی های فروش دردسترس خواهد بود؛ اما نسخه ی Long Range تسلا مقیاس اس می تواند با هربار شارژ مسافت ۵۹۵ کیلومتر را. بپیماید این در حالی است که پورشه تایکان توربو موافق نمونه EPA می تواند با هربار شارژ مسافتی بین ۳۴۱ تا ۴۰۲ کیلومتر را خلال. 



کند وقتی به قیمت ۱۵۳ هزاره دلاری نسخه ی توربو و نرخ ۱۸۷ هزار دلاری توربو اس نگاه می کنیم، به سادگی واقف می شویم تباین ارزش محصولات تسلا با پورشه چقدر بیش. است نرخ نسخه ی محور تایکان 4S از ۱۰۳ هزار و ۸۰۰ دلار فاتحه می شود و ۶،۵۸۰ دلار نیز برای باتری بزرگ تر به آن تکثیر خواهد. شد این درون حالی است که ارج نسخه ی Long Range تسلا مدل اس از ۷۹ هزاره و ۹۹۰ دلار آغاز می شود و استاندارد اس پرفورمنس نیز با بها ۹۹ هزار و ۹۹۰ دلار دردسترس قرار می. 



گیرد آنچه مشتریان با پرداخت قیمت زیادی به مشت می آورند، البته باید تجربه ی رانندگی زبر العاده. باشد پورشه جزئیات مربوط به برگ سفارشی فنی موجود داخل نسخه ی 4S را نمایش نکرده (است سیستم تعلیق بادی سه محفظه ای با دمپرهای مقایسه ای درون 4S وجود)دارد ؛ اما احتمالا از انواع امکانات ویژه داخل مدل پایه ی تایکان نیز یکروز خواهد. 

برد مقاله های:مرتبط پورشه تایکان شناساندن شدپورشه تایکان در موافق تسلا مدل S؛ کدام خودرو برقی مقدم

است؟ پورشه تایکان 4S سرعت شارژ شگفت انگیزی دارد و به لطف سیستم ۸۰۰ ولت، امکان معیار شارژ ۲۷۰ کیلوواتی با باتری سفارشی و میزان شارژ ۲۲۵ کیلوواتی با باتری مقیاس مهیا شده. است پورشه هنوز اخبار نکرده است باتری استاندارد چقدر زننده می تواند شارژ شود؛ اما باتری سفارشی می تواند تنها در/۲۲ ۵ دقیقه از ۵ بوسیله ۸۰ درصد ظرفیت شارژ. برسد پورشه تایکان 4S با سه سال شارژ (رایگان حداکثر ۳۰ دقیقه در هر) نوبت داخل شارژرهای الکتریفای (آمریکا Electrify) America نمایش می.



شود پورشه تایکان 4S مدل ۲۰۲۰ تا خزنده سال آینده به نمایندگی های سودا می. رسد احتمالا ابن خودرو برقی در نمایشگاه لس آنجلس به نمایش گذاشته می.شود بیشتر:بخوانید خودرو الکتریکی یونیتی وان شناساندن شدایتال دیزاین-WheeM i رونمایی شدبوئینگ و پورشه برای تولید خودرو برقی پرنده همکاری می کنندتأثیر رنگ بدنه خودرو داخل فناوری خودران و باتریپورشه 911؛ خودرو اسپرت آلمانی ها چگونه جاودانه
اوایل نرمی گفته شد لپ تاپ Pixelbook Go بیست وسوم مهر و حزن زمان با پیکسل ۴ گوگل معرفی می شود. ظاهرا پیش از فرارسیدن رویداد سخت افزاری گوگل، تصاویری از لپ تاپ جدید به اشتراک گذاشته شده است که نقشه کشی ظاهری آن را نشان می دهد. البته ماه گذشته نیز مشخصات دستگاه جدید به عارض غیررسمی منتشر شد. 

خواست می رود Pixelbook Go با ورقه ارائه ۱۳.۳ اینچی و نسبت تصویر ۱۶ به ۹ و رزولوشن ۱۰۸۰ پیکسل خواه 4K به همراه دو پورت USB-C، پردازنده های اینتل Core m3 و i5  و i7، حداکثر ظرفیت حافظه ی رم ۱۶ گیگابایتی و حداکثر حافظه ی داخلی ۲۵۶ گیگابایتی معرفی و به راسته عرضه شود.

مقاله های مرتبط:مشخصات متاخر پیکسل 4 و پیکسل 4 ایکس ال گوگل فاش شدگوگل پیکسل 4 در ویدئویی دیده شد

دوربین جلویی لپ تاپ مذکور ۲ مگاپیکسلی و به جک هدفون و تراشه ی امنیتی Titan C حاضر است که در پیکسل اسلیت (Pixel Slate) استفاده شده است. با توجه به تصویر به اشتراک گذاشته شده، ظاهرا Pixelbook Go بافتی غیرمعمولی دارد که برخی وصف جالبی از این طراحی ندارند. تو تصویر منتشرشده، این لپ تاپ به رنگ مرجانی دیده می شود که با رنگ صورتی پیکسل ۳ متفاوت است. ناگفته نماند کاملا بی پرده است شمایل روبرو شده مربوط بوسیله استاندارد ی اولیه ی مایه است. موقعیت قرارگیری لوگو گوگل علامت داده نشده و در قسمت بالای کیبورد کلمه ی ProductName دیده می شود.



راحتی است وسیله جدید به زودی درکنار گوشی هوشمند گوگل پیکسل ۴ داخل رویدادی رسمی معرفی شود. شایان تذکر است چند روز قبل نیز، مشخصات کامل پیکسل ۴ و پیکسل ۴ ایکس ال گوگل به تعهد پرداخت گذاشته شد. 



درنهایت، باید تا روز بیست وسوم مهر و رویداد رسمی رونمایی گوگل عاشق بمانیم تا ببینیم مایه های جدید با چه طراحی و مشخصاتی شناساندن خواهند شد. بیشتر بخوانید:گوگل مپ قابلیت راهنمای صوتی کنجکاو را برای افراد اندک بینا ارائه می کنداحتمال معرفی Google Pixel Watch درون رویداد سخت افزار ۲۰۱۹ گوگلگوگل: از ۳۱ ژانویه سال ۲۰۲۰ تمامی گوشی ها باید با اندروید 10 راهی بازار شوندسامسونگ کروم بوک 4 و کروم بوک 4 پلاس را به بازار عرضه کردقیمت پیکسل 4 و پیکسل 4 ایکس ال گوگل در راسته کانادا پدیدار شد
سرانجام پس از اخبار و شایعات زیاد درباره ی نمونه های متاخر پردازنده های سری ۳۰۰۰ مستشار دربرگیرنده Ryzen 9 3900 و Ryzen 5 3500X، همکاری AMD بی سروصدا دو مدل متاخر نسل ثالث رایزن را معرفی و عرضه کرد. البته این پردازنده ها ارائه ی اشتراکی نشده و عزب دراختیار قطعه سازان اصلی (OEM) و گردآورندگان سیستم (SI) صبر خواهد گرفت. پردازنده ی Ryzen 9 3900 داخل بکلی دنیا عرضه شده؛ ولی عرضه ی پردازنده ی مستشار 5 3500X به OEMهای کشور چین محدود است. مشخصات و  دسترسی پذیری پردازنده Ryzen 9 3900

AMD پردازنده ی Ryzen 9 3900 را بوسیله گونه ای طراحی کرده است که تقریبا از طولانی توان پردازشی ۱۲ هسته و ۲۴ رشته ی پردازنده ی ستایش شده ی Ryzen 9 3900X برخوردار باشد؛ ولی کامل این استعداد ها را داخل بسته ای با توان طراحی حرارتی ۶۵ وات دراختیار کاربران قرار می دهد. این رقم کمتر از توان ۱۰۵ واتی مدل 3900X است.

کاهش قابلیت مصرفی پردازنده ی Ryzen 9 3900 به بهای کاهش فرکانس پایه ی ۷۰۰ مگاهرتزی در مقایسه با پردازنده ی 3900X محقق شده است. بدین ترتیب سرعت کلاک پایه و بوست پردازنده ی جدید به ترتیب ۳/۱ و ۴/۳ گیگاهرتز است که در مقایسه با ارقام ۳/۸ و ۴/۶ گیگاهرتز در برادر ارشد ترش، پارمترهای نسبتاً ناتوان رطوبت است. به جز این موارد، از گنجایش های دیگر دو پردازنده کاملا هم ارز و منطبق و از قابلیت اورکلاکینگ برخوردار هستند. مقاله های مرتبط:نتایج بنچمارک ها مشعر از رکوردشکنی پردازنده 3900 9 Ryzen شریک شدن AMD استپردازنده های Ryzen 5 3500 و Ryzen 5 3500X شرکت AMD در سایت آمازون دیده شدند

AMD هنوز نفیس برای معیار ِ متاخر نمایش شده گلچین نکرده است؛ اما با توجه بوسیله ارزش گذاری عالی پردازنده ی 3900X و شرایط فروش مناسب آن، انگیزه ی چندانی بخاطر عرضه ی استاندارد متاخر با قیمتی کمینه بوسیله بازار بود نخواهد داشت. جای تأسف است که پردازنده ی متاخر Ryzen 9 3900 به فروشگاه های خرده فروشی قطعات کامپیوتر نحو نخواهند یافت؛ چراکه می توانست گزینه ای کم قیمت و اقتصادی بخاطر افرادی باشد که خواهان سیستم هایی با سطح عملکرد اوج و قیمت متعادل هستند. این خراش تو آزمایش های مقدماتی بسیار خوش درخشیده است؛ اما در آینده، حضور آن را فقط در جهیز های از پیش ساخته شاهد خواهیم بود. مدل پردازندهتعداد هسته/رشتهتوان طراحی حرارتی (وات)تناوب پایه/ بوست (GHz)مجموع کش (MB)تعداد مسیرهای PCIe (پردازنده/ تراشه) Ryzen 9 390012/24653.1/4.37024/16 Ryzen 9 PRO 390012/24653.1/4.37024/16 Ryzen 9 3900X12/241053.8/4.67024/16Ryzen 7 3700X8/16653.6/4.43624/16Ryzen 5 36006/12653.6/4.23524/16Ryzen 5 3500X6/6653.6/4.13524/16مشخصات و دسترسی پذیری Ryzen 5 3500X

AMD خراش ی Ryzen 5 3500X را با ۶ هسته، اما بدون نبوغ مالتی تردینگ اندوه زمان (SMT) روانه ی میدان می نرم. بدین ترتیب این تراشه ۶ هسته و ۶ لفافه ی پردازشی خواهد داشت. AMD به ایجاد منها در سبد محصولات پردازنده های خرده فروشی خود مایل نیست؛ بنابراین، نبود مالتی تردینگ در محصولی از سری ۳۰۰۰ رایزن بسیار جلب توجه می کند.

AMD در حرکتی تعجب برانگیز، Ryzen 5 3500X را فقط به دست مشتریان OEM خواه SI خویشتن در کشور چین می رساند. این پردازنده فراغت است با تراشه ی Core i5-9400F اینتل در بازارهای OEM رقابت درنگ و شایعه هایی نیز درباره ی نمایش ی زودهنگام پردازنده ی Ryzen 5 3500 بوسیله بازار وجود دارد. این پردازنده نیز ممکن است از بدو ورود روانه ی بازارهای مشابهی شود؛ اما تا نمایش ی رسمی آن همگی چیز در حد حدس و حدس باقی خواهد حیات.  هر دو این پردازنده ها از کامل مزایای سری ۳۰۰۰ رایزن بسان فناوری ساخت ۷ نانومتری و ریزمعماری Zen 2 و پشتیبانی از پروتکل ارتباطی PCIe 4.0 برخوردار هستند.

AMD اطلاعاتی درباره ی مقدار این تراش ها ارائه نکرده است؛ اما این پردازنده ها به نشانی مدل های مختص بازار OEM، در ظرفیت های انبوه فروخته خواهند شد و نباید انتظار داشت AMD به این زودی ها اطلاعاتی از نحوه ی ارج گذاری آن ها بوسیله وجه اشتراک مجله بگذارد.

بیشتر بخوانید:اینتل با طعنه غیرمستقیم بوسیله AMD، بر ایستادگی پلتفرم تو پردازنده های Core X اشاره کرداینتل از کاهش قیمت پردازنده های قبیله نهم سری F و KF اطلاع دادکارت گرافیک XFX Radeon RX 5700 XT THICC III Ultra؛ تشبیه کردن طراحی جدید XFXپردازنده ها چگونه نقشه کشی و ساخته می شوند؟ (قسمت دوم)سیستم های خنک کننده مرجع اینتل و AMD؛ کدام بهتر است؟
همکاری الکتریفای امریکا (Electrify America) که در حوزه ی تولید شبکه های شارژ خودروهای الکتریکی در ایالات متحده ی آمریکا فعالیت می کند، تاکنون توانسته ۳۰۰ ایستگاه شارژ برای این سنخ خودروها طراحی کند. حالا این شریک شدن تصمیم خمود است ابتدایی سیستم شارژ خانگی را برای خودروهای برقی نیز به بازار معرفی بطی ء. این سیستم شارژر ۴۹۹ دلار قیمت دارد و می نبوغ آن را بوسیله صبر از وب سایت های آمازون یا خویشتن سازنده معامله. این شارژر سطح ۲ با تمامی خودروهای الکتریکی موجود در میدان آمریکای شمالی سازگار است و قدرت شارژ ۷.۶ کیلوواتی دارد که تقریبا ۶ طبق بیشتر از شارژرهای سطح ۱ است. چنین ظرفیت شارژی یعنی به طور متوسط با هر شایسته کردن شارژکردن خودرو، روشنایی حرکتی ۴۰.۲ کیلومتر حاضر می شود. 



گرچه این شارژر به اندازه ی شارژرهای عمومی قدرت ندارد، آمارها نشان می دهد بیش از ۸۰ درصد مالکان خودروهای الکتریکی خودرو خود را تو مسکن شارژ می کنند. همین مسئله سبب شده است این باهم اتحاد کردن بوسیله جانب تولید شارژر خانگی برود. مقاله های مرتبط:فناوری شارژر پالسی GBatteries بخاطر باتری خودروی الکتریکی معرفی شدفناوری GBatteries؛ شارژ کندرو خودروی برقی با معاون هوش مصنوعی

این شارژر جدید یکی از ارزان ترین شارژرهای سطح ۲ موجود در بازار است که با کابل ۷.۳ متری ارائه می شود و با توجه به برخورداری از استاندارد NEMA 3R، استعداد گمارش داخل بیرون از خانه و داخل فضای باز را هم دارد. این جهیز جدید بسیار انعطاف پذیر است و می قابلیت آن را بوسیله خروجی ۲۴۰ ولت نیز هموار کرد. سایر مشخصات این شارژر جدید دربرگیرنده نشانگرهای LED و نبوغ اتصال وای فای هستند. توانایی اتصال وای فای این امکان را به کاربر می دهد تا جزئیات مربوط به شارژ را مشاهده کند. 

جالب است که مبصر ترین شرکت الکتریفای امریکا، یعنی فولکس واگن، خویشتن شارژرهای متعددی بخاطر خودروهای الکتریکی بوسیله بازار عرضه می یواش. شارژرهای خانگی فولکس واگن از نوامبر وارد بازار اروپا خواهند شد که بی آرامی مدل سازی زیبایی دارند و هم ظرفیت شارژ آن ها به ۱۱ کیلووات می رسد.بیشتر بخوانید:فناوری تشخیص عابر پیاده خودرو کارایی کافی نداردتولید محصولات فولکس واگن و اشکودا به ترکیه منتقل می شودخودرو برقی و مفهومی نیسان IMk معرفی شدتولید باتری خودرو با طول عمر ۱/۶ میلیون کیلومتر امکان پذیر است؟مزدا برترین خودروساز سال ۲۰۱۹ از نگاه مجله Car Dealer شد
کارشناسان معتقدند احیای سردر عالی قاپو باعث خواناسازی مجموعه جهانی شیخ صفی خواهد شد و می تواند تحول مهمی داخل پشتیبانی از معیارهای یونسکو در این کلکسیون باشد. این روزها بازسازی این کلکسیون بوسیله مراحل پایانی نزدیک شده و اردبیل درون شوق دریچه ای جدید از میراث بوسیله روی
گردشگری است. گمنامی عالی قاپوی اردبیل

یکی از شهروندان اردبیلی درباره اجرای این طرح عنوان می کند: هرچند ممتاز قاپو داخل بطرف خانه ما شناخته شده به نام خیابان کوچک و مکان بقعه شیخ صفی است، به دلیل از بین عدول کردن سردر برجسته قاپوی این شهر، معروف از آن در سرزمین به گوش نرسیده است و معمولا عالی قاپو را با نام اصفهان می شناسند، درون حالی که بنای تاریخی این دهکده به عنوان خاستگاه دوده صفوی به فراموشی سپرده شده است. «فرشاد مبشری» نشانی می کند: بازسازی بناهای تاریخی می تواند ضمن احیای اندکی از هویت تاریخی دهات باعث احضار توجه گردشگران شود و مسئولان باید برای مرمت و بازسازی تک مورد این آثار جدیت کنند. مبدا کاوش ها

کارشناس باستان شناسی و مسئول ارسی های استان در مورد اهمیت این بنای تاریخی نشانی می کند: سردر عالی قاپو در میان مردم اردبیل از اهمیت زیادی برخوردار بوده و مراسم بزرگ و رادیکال در جوار این سردر برگزار می شده است. «فردین عینی» با بیان این که بی توجهی ها در عهد قاجار و دوره پهلوی اول باعث شده است این سردر بوسیله مرور زمان به کنج ای دگرگونی شود، می افزاید: به علت نشست مهجور ها و فروریزی نقاره خانه و وجود خطرات جانی بخاطر مردم، درون سال ۱۳۲۱ به اذن فرمانروا وقت و از لفظ نماینده آثار باستانی، این بنا جمع آوری شد. نقشه های تقریبی، عکس و قطعات کاشی و کتیبه های سالم پیاده شده از بنا با دقت داخل انبارهای کلکسیون برای استعمال مجدد فراغت گرفت، ولی به مرور زمان و جابه جایی و نبودن امکانات مناسب، لطمات جبران ناپذیری دیده است. وی تاکید می بطی ء: آثاری از این بنا در نقاطی از حیاط تاریخی بقعه شیخ صفی بر جای مانده بود که باعث شد کاوش های باستان شناسی آغاز شود. مراحل بازسازی

عینی عنوان می یواش: در حال حاضر، سردر تاریخی داخل ۳ طبقه با سبک معماری ایرانی- اسلامی درون حال بازسازی است. در این بنا ۷ دروازه بوسیله نام «هفت تو خاطرخواهی» نقشه کشی شده است که یکی از مروارید های پا بر جا به مجموعه شیخ صفی است. وی می افزاید: کارشناسان مرمت این کلکسیون در تکاپو هستند تا این بنا را مطابق با عکس ها و معماری مستند پرگیر صفوی بازسازی کنند. این ممیز باستان شناسی می گوید: اشکوب پایین این مجموعه به صورت گنبد قسمت قسمت کردن سبدی، طبقه دوم به صورت گنبد راستی خفته و گنبدهای وسط این سردر بی آرامی به صورت هشت مملو فیل گوشی چیده شده است.
به گفته مسئول موزه های استان، کاشی های این سردر نیز که سپس از تخریب درون آرشیو میراث فرهنگی نگهداری می شده، حال به ترتیب مکان متشابه پازل کدگذاری شده است تا تکه های از بین رفته از روی این کاشی ها مدل سازی شوند. احیای نقاره خانه اردبیل

مدیر کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان بی قراری می گوید: برای بازسازی این دروازه نزدیک به ۴ میلیارد تومان هزینه برآورد شده و از دی ماه سال ۹۷ عملیات متخصص و عمرانی شروع شده است. «نادر فلاحی» می افزاید: داخل بازه زمانی ۹ ماهه این پروژه با سرعت مطلوب پیش رفته و به وعده افتتاح رسیده است و همزمان با سیر تکاملی مهتر جمهوری گشادن می شود. کارهای کارشناسی برای کاوش از سال ۷۴ شروع شد و سال ۸۵ کاوش های باستان شناسی بیشتر شد تا جای سردر در نگرش اصلی آن خال یابی شود.  وی بیان می درنگ: سردر عالی قاپو به عبارتی محل نقاره ساختمان اردبیل در پرگیر صفوی است که با توجه بوسیله احیای کامل این بنا، نقاره خانه اردبیل نیز احیا می شود. با توجه به این که این بنا بخشی از مجموعه جهانی ملا صفی الدین اردبیلی خواهد بود، تمامی عملیات آن مطابق اصول متخصص و با اثبات یونسکو ایفا می شود. کتاب ممتاز قاپو

۵ پی تاریخی به صیت عالی قاپو  درون کشور حیات دارد. عالی قاپوی اردبیل، قزوین، اصفهان، تبریز و تهران ۵ پی تاریخی مربوط به گرداگرد صفوی و نماد فرهنگ، هنر و معماری ایران زمین است. واژه شناسان معتقدند لقب اصلی این بناهای یادگار دوران صفوی در ترکی «آلاقاپو» و به معنای «درون بزرگ» بوده است که به دلیل ناآشنایی این اصطلاح در زبان رسمی کشور بوسیله عالی قاپو تغییر یافته است. «علی اصغر  باباصفری» تاریخ نویس اردبیلی، داخل تاریخچه «اردبیل تو گذرگاه تاریخ» این شهر را با ۵ برزن اش توصیف می بطی ء که اصلی ترین آنها برجسته قاپو بوده و مردم آن را دروازه می نامیده اند. درون محلی که مزار امپراتور اسماعیل صفوی قرار دارد سردری با معماری شگفت ترغیب تو دوران شاه عباس احداث شد تا شاهرگ واقعی و مرکز اردبیل باشد. این سردر مجموعه جهانی شیخ صفی الدین اردبیلی نامی به عالی قاپو یکی از آثار مهم دوره امپراتور عباس دوم است و با معماری باشکوه، کاشی مفید های معرق، و کتیبه های قرآنی به شیار ثلث از بنیانی ترین آثار هنری و معماری استان است که با بازسازی آن بخشی از کتاب اردبیل احیا می شود.
فیلم اکشن متاخر انگ لی یعنی مرد همزاد (Gemini Man) یکی از جدیدترین ساخته های سینمای هالیوود است که بوسیله زودی اکران می شود. قطعا درون این یادداشت زومیت عزم پرداختن به فیلم سینمایی و گنجایش های هنری آن را نداریم و دستاوردهای فنی آن، موضوع تمرکز ما خواهد حیات. هنرمندان جلوه های ویژه درون این فیلم تصمیم بوسیله انجام یک حرکت نوآورانه گرفتند و با استفاده از داده، یک شخصیت بدلی را به تصاویر اضافه کردند. شخصیت کامپیوتری، کپی شخصیت اصلی و میانسال فیلم (ویل اسمیت) است که ۲۳ سال سن دارد و در تریلر جدید فیلم Gemini Man هم تماشاگر درگاه وی بودیم.

نویسنده ی مقاله ی منبع یعنی دارین کینگ، داستان طراحی شخصیت کامپیوتری را تو بازدیدی از استودیوی نقشه کشی روایت می کند. یک روز عادی در آزمایشگاه طراحی که سکوت قابل توجهی در آن حس می شود. عزب صدای موجود، کشیده شدن خامه های هوشمند روی تبلت های طراحی است. درون چندین نمایشگر غم قطعات انواع بدن انسان دیده می شود. یک اضطرار ی چشم، توپوگرافی پوست در حالت مبصر نمایی، یک قسمت قسمت کردن فولیکول مو در حال جوانه زدن و بسیاری بخش های نادیده دیگر در تلالو ناچیز آزمایشگاه روی نمایشگرها نقش بسته اند. یکی از افراد گروه مدل سازی نیز درحال بررسی یک سریال تلویزیونی بوسیله صیت The Fresh Prince of Bel-Air است که با ورزش نقش اصلی، پایه های طراحی فیلم جدید را شکل می دهد. این تصاویر، اولین برخوردهای نویسنده با فضای استودیوی مدل سازی هستند.مقاله های مرتبط:۹ فناوری که صنعت فیلمسازی را دگرگون کرده استMotion Smoothing درحال کشتن سینما استبهترین فیلم های اکشن ۲۰۱۹

ملاقات دارین از استودیوی نقشه کشی تو سال ۲۰۱۸ و درون نیوزیلند اجرا شد. استودیوی Weta Digital در آن زمان درحال ساخت یک شخصیت کامپیوتری برای هالیوود بود. او نوع جدیدی از بازیگران سینمایی محسوب می شود که خصوصیاتی همچون تمرکز بالا، تسلط های ابرانسانی و تعهد بالا بوسیله نقش و وظیفه اش دارد. او استراحت نمی نرم و نیازی هم به خدمات رفاهی یا گریم ندارد. به علاوه این بازیگر متاخر نیازی بوسیله مکان اسکان بی آرامی ندارد، در برابر داخل یک هارد درایو زندگی می نرم.

استودیوی طراحی، شخصیت جدید را «جونیور (Junior)» و برخی اوقات «the asset» خطاب می کنند. می قابلیت او را ارشد ترین دستاورد سینمایی در ساخت یک شخصیت دانست که بیش از تمامی نمونه های باریک شده تاکنون، به یک آدم نزدیک است. همان طور که گفته شد، شخصیت جدید کپی ویل اسمیت در ۲۳ سالگی است.

یکی از اعضای گروه فیلم سازی در ماه ژوئن همان سال مدل ای تقریبا کامل از شخصیت کامپیوتری به ارائه می گذارد. در بالای نمایشگر، تصویری از شخصیت واقعی ۴۹ ساله ی ویل اسمیت با شکل های شخصیتش درون فیلم و گلوله های مخصوص فناوری موشن کپچر دیده می شود. فیلم مرد همزاد در ماه اکتبر اکران می شود و Ang Lee کارگردانی آن را پیاده شدن عهده دارد. شعر فیلم درباره ی یک قاتل متقاعد به نام هنری است که ویل اسمیت نقش آن را بازی می کند. این قاتل در قدری از ادبیات هدف قاتل کبیر دیگری قرار می گیرد که با نسخه ی دیجیتالی ویل اسمیت در ۲۳ سالگی در فیلم دیده می شود. قاتل جوان از DNA خود هنری ساخته شده است. درنهایت با یک فیلم علمی تخیلی روبه رو هستیم که تقابل دو نسل را نشان می دهد و اشاره های متعددی تیمار به فناوری دارد.

نمایشگری که درون ارتفاع توضیح دادیم و چهره ی ویل اسمیت میانسال را نشان می داد، با یک کلیک ماوس چهره ی او را به جوانی ۲۳ ساله تحول می دهد. شخصیت جوان، تمامی مشخصه های اصلی عارض ویل را دارد. حرکت چشم ها و جانمایی آن ها، فرم چانه و ابعاد لب های بالایی و پایینی دقیقا قرین به شخصیت واقعی هستند. ازطرفی تمامی المان های تک حاجت برای جوان تر نشان دادن شخصیت مانند ابروها، گره و چروک، موهای صورت و بسیاری مدخل های دیگر به هنرمندانه ترین شکل ممکن تحول می کنند.



ادبیات فیلم مرد دوقلو توسط دارن لمک تصنیف شد و از ۲۰ سال پیش در استودیوهای متعدد هالیوود سرگردان بود. شاید فیلم نامه منتظر فناوری بود تا بخاطر ساخت هرچه بهتر داستان، به تکلیف کافی برسد. در دوره های بی اندازه زمانی، بازیگرانی همچو هریسون فورد، جان وویت و مل گیبسون برای ایفای نقش شخصیت پا بر جا فیلم پیشنهاد شدند. دیزنی در سال های بدوی دهه ی ۲۰۰۰ مجاهدت کرد تا با استفاده از فناوری چهره سازی دیجیتال فرایند پیدایش فیلم را شروع نرم که درنهایت پروژه متوقف شد. تو سال ۲۰۱۲، کارگردانی به معروفیت جو کارناهان یک تریلر به عنوان نمونه ی حکم برای دریافت پروژه تولید کرد. در تریلر او، شخصیت کلینت ایستوود در فیلم Gran Torino با شخصیت جوان ترش در فیلم Dirty Harry روبه رو می شد. درنهایت پیشنهاد کارناهان هم رد شد و همه تصور می کردند که هنوز زمان کم قیمت بخاطر تاسیس این فیلم نرسیده است.

تریلری که امسال از فیلم مرد دوقلو منتشر شد، علامت عدل که زمان کم قیمت برای ساخت فیلم فرا فصیح است. بیل وستنهوفر مدیر جلوه های بصری فیلم نیز همین اعتقاد را دارد. او با ۵۰۰ هنرمند جلوه های ویژه در ۶ استودیوی مدل سازی همکاری کرد که یکی از آن ها وتا دیجیتال بود و هرکدام مراحل بوسیله خصوصی از مدل سازی شخصیت جونیور را عمل دادند. وستنهوفر ۵۱ ساله تجربه ای طولانی مدت در پروژه های دشوار سینمایی و جلوه های بصری دارد. او اشتغال خودش را اینگونه تعریف می کند: «شغل غلام مانند رفتن به لبه ی پرتگاه با کمی پارچه و طناب است. سپس باید از لبه ی دره بپرید و تو حروف سقوط، یک چتر خلاصی بسازید».مدیر آویشن جلوه های اختصاص سابقه ای طولانی داخل طراحی شخصیت های دیجیتال دارد

وستنهوفر در دهه ی ۱۹۹۰ مدرک کارشناسی ارشد خود را در رشته ی علوم کامپیوتر از دانشگاه جورج واشینگتن دریافت کرد. نخستین فعالیت او داخل استودیوی جلوه های بصری Rythm
بوسیله دیدن می رسد هواوی با معرفی تند ترین خوشه ی آموزش هوش مصنوعی جهان و برنامه ریزی بخاطر سرمایه گذاری ۱/۵ میلیارد دلاری بخاطر استخدام ترقی دهندگان کند افزار، عزیمت ورودی قدرتمند بوسیله بازار رایانش ابری را دارد.

ظرفیت تنخواه گذاری متاخر غول فناوری چینی بی آرامی رده با رقبایی چون علی بابا، تنسنت، آمازون، گوگل، مایکروسافت و دیگر مشارکت های آمریکایی حوزه ی ابری قرار می گیرد. هواوی بزرگ ترین تأمین کننده ی تجهیزات مخابراتی دنیا و دومین تولیدکننده ی بزرگ گوشی های هوشمند داخل جهان محسوب می شود؛ اما باوجود فعالیت دوساله در حوزه ی رایانش ابری، هنوز راه درازی درون پیش دارد.

کِن هو، یکی از مدیران ارشد هواوی از دستور کار ریزی غول فناوری چینی بخاطر سرمایه گذاری ۱/۵ میلیارد دلاری طی ۵ سال آینده خبر داد. طبق گفته ی وی، آن ها منظور دارند تعداد ترقی دهندگان خویشتن را از ۱/۴ میلیون نفر به ۵ میلیون افزایش دهند که چنین جهشی قطعا پشتوانه ی خوبی بخاطر هواوی به ارمغان خواهد آورد؛ ادعایی که اگر چینی ها بتوانند درون روحانی واقعیت به آن جامع ایفا بپوشانند، قطعا تماشاچی تغییرات شگرفی در جایگاه هواوی و برنامه های آینده این غول دنیای فناوری خواهیم حیات. 

کن هو در ادامه ی صحبت هایش می گوید:آینده ی بازار رایانش بسیار مجلل خواهد وجود و ارزشی نزدیک به ۲ تریلیون دلار خواهد داشت. ما بوسیله سرمایه گذاری با استراتژی متمرکز شدن روی چهار حوزه ی اصلی دنباله خواهیم داد. ما مرز های معماری را جابه جا خواهیم کرد و روی تاسیس پردازنده هایی برای وضعیت مختلف سرمایه خواهیم گذاشت، مرزهای وضوح برای بازرگانی خواهیم داشت و یک اکوسیستم آزاد را توسعه خواهیم داد.

داخل ابتدای مطلب، درباره ی سنبله ی آموزش هوش تقلبی با معروفیت اطلس ۹۰۰ صحبت کردیم که لقب سریع العمل ترین خوشه ی آموزش درایت ساختگی جهان را با خود بوسیله یدک می کشد. اطلس ۹۰۰ قدرت بالای خود را بدهکار پردازنده های درونی اش است که یک اجتماع قدرتمند را تشکیل داده اند. بخاطر حساسیت بهتر معیار توان این خوشه، بد نیست بدانید آموزش ResNet-50 (استاندارد زرین سنجش عملکرد آموزش هوش جعلی) با این فناوری تنها ۵۹/۸ ثانیه به طول خواهد انجامید؛ که نسبت به رکورد جهانی قبلی، ۱۰ ثانیه سریع تر است.

طبق ادعای هواوی، محصول جدیدشان امکانات بیشتری داخل دسترس دانشمندان به خاص درون حوزه های تحقیقاتی و نوآوری های تجاری قرار می دهد؛ از بنیانی ترین مملکت های فعالیت نقشه ۹۰۰ می توان بوسیله پیش بینی وضعیت آب و هوا، رانندگی خودران و اکتشاف نفت اشاره کرد. نکته ی مهم آنکه، هواوی سیستم جدید خود را تو ارباب های ابری هواوی کلاود نیز پیاده سازی کرده است تا افراد از سراسر جهان داخل صنایع مختلف دسترسی اسودگی تری به نبوغ پردازشی اطلس ۹۰۰ داشته باشند.بیشتر بخوانید:هواوی برنامه ای برای قفل گشایی بوت لودر پرچم داران سری میت 30 نداردتوضیحات هواوی در مورد فناوری Palm Rejection در میت 30 پرومدیر عامل هواوی از خرید ۲۰ میلیونی سری میت 30 می گویدهواوی امکان آنلاک کردن بوت لودر میت 30 پرو را فراهم می کندهواوی با بود تحریم های آمریکا بوسیله پیشتازی تو حوزه 5G امتداد می دهد