چوب آسیا

۱۰ مطلب در شهریور ۱۳۹۹ ثبت شده است

بسیاری از طرفداران محصولات سامسونگ، منتظر نسخه ای اختصاص از گوشی گلکسی اس ۲۰هستند که برخی از امکانات پرچم داران سامسونگ را با قیمتی بوسیله مراتب کمتر در اختیارشان قرار می دهد. تاکنون معلومات بسیاری ازگلکسی اس ۲۰ FE (نسخه طرفداران) در فضای مجازی قرار پژمرده است؛ ولی این بار، یوتیوبری با شهرت کاربری JimmyIsPromo ویدیوی هندزآن از علیه جدید همدستی عنف ای منتشر کرده که جزئیات بیشتری از ویژگی های گلکسی اس ۲۰ FE را تو اختیارمان استراحت می دهد.

در ویدیوی هندزآن که ۶ دقیقه طول می کشد، یوتیوبر بوسیله مواردی ازجمله طراحی، مشخصات سخت افزاری و همچنین انفراد های نرم افزاری گوشی سامسونگ گلکسی اس ۲۰ FE اشاره می کند. علیه متاخر سامسونگ مهیا بوسیله رابط کاربری OneUI 2.5 شده و به لطف پر اب افزار توانمندی که دارد از عملکرد مطلوبی بهره می برد.

سامسونگ برای کاهش هزینه ها و قیمت نهایی کم قیمت ترین جسم قوم گلکسی اس ۲۰ دست به اقداماتی مثل استفاده از پنل پشتی پلاستیکی زده است. نیز ماژول دوربیندر پنل پشتی دچار تغییراتی شده تا هزینه ها کاهش یابد. در پنل پشتی می استعداد ماژول دوربینی سه گانه گانه متشکل از دوربین اصلی ۱۲ مگاپیکسلی، دوربین فوق عریض ۱۲ مگاپیکسلی و دوربین ۸ مگاپیکسلی دیگری را مشاهده کرد.



گلکسی اس ۲۰ FE مانند دیگر اعضای خانواده، فاقد جک هدفون۳/۵ میلی متری است. تو انتهای گوشی نیز پیشگاه USB-C قرار گرفته که می قابلیت از آن برای شارژ باتری و ارجاع اطلاعات از دستگاه های دیگر به محصول جدید سامسونگ استعمال کرد. از نظر ابعاد، گلکسی اس ۲۰ FE بین دو گوشی گلکسی اس ۲۰ و اس ۲۰ اولترا قرار می گیرد.

برخلاف نمونه های دیگر سری اس ۲۰ خبری از نمایشگری با ویژگی اینفینیتی نیست و در گلکسی اس ۲۰ FE از نمایشگری با ورقه تخت استفاده می شود. همچنین معیار حاشیه نیز تو اطراف صفحه عرضه نسخه طرفداران نسبت به مقیاس های دیگر سری گلکسی اس ۲۰ بیشتر است. مدل ارزان قیمت اس ۲۰ از رزولوشن FHD و نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتزی استفاده می کند.مقاله های مرتبط:سلاله اینده تراش های پرچم دار اکسینوس و اسنپدراگون به هسته های X1 آرم فراهم می شوندگوشی گلکسی اس ۲۱ اولترا احتمالاً با باتری ۵,۰۰۰ میلی آمپرساعتی نمایش می شود

این طور ارج ترمیم نیز باعث می شود که گلکسی اس ۲۰ FE برای دلبستگی مندان بوسیله تجربه ورزش های اندرویدی به محصولی ایده آل تبدیل شود. از دیگر مشخصات علیه جدید سامسونگ می توان به تراشه اسنپدراگون ۸۶۵ کوالکام، ۶ گیگابایت حافظه رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه ذخیره سازی اشاره کرد. میزان ظرفیت باتری گلکسی اس ۲۰ FE همچنین به ۴،۵۰۰ میلی آمپرساعت می رسد.



دانلود ویدئوبیشتر بخوانید:گلکسی واچ 3 تو برابر اولین مدل شایسته کردن های هوشمند سامسونگ صبر گرفتپرچمدار متاخر وان پلاس بوسیله زودی عرضه می شودچیدمان دوربین پشتی گوشی های هواوی تو آینده احتمالا مانند D-pad باشدپیش بینی آینده فناوری دوربین گوشی های هوشمند در گفت وگو با مدیر سامسونگشرکت ها با رهگیری حرکات فیزیکی گوشی، تبلیغات هدفمند به شما نشان می دهند
به گزارش همشهری آنلاین، ایسنا به نقل از خبرگزاری اسپوتنیک نوشت: وزارت مخزن داری آمریکا روز پنج شنبه اخبار کرد ۴۵ بی نظیر ایرانی و ۳ سازمان را به بهانه و ادعای مرتبط وجود داشتن با وزارت مفروضات بوسیله لیست تحریم هایش میوه ایران افزوده است.

فارس نیز نوشت: وزارت خرمن داری آمریکا امروز پنجشنبه ۴۵ فرد و ۲ صنع را به دستاویز ادعایی انجام عملیات های سایبری از طرف وزارت اطلاعات ایران تحریم کرد. آمریکا علاوه بر این، ۲ همدستی و یک فرد را هم به بهانه ارتباط با حزب الله لبنان در فهرست تحریم قرار داد.  

وزارت خزانه داری آمریکا در بیانیه ای اعلام کرد دفتر کنترل مایملک های خارجی این وزارتخانه، قسمت قسمت کردن سایبری «APT39» را به همراه ۴۵ بی مانند مرتبط با آن و یک شرکت فرعی درون سیاهه تحریم ها قرار داده است. 

وزارت مخزن داری آمریکا مدعی شده حکومت ایران از یک شرکت فرعی برای هدف قرار دادن مخالفان، نامه نگاران و شرکت های بین المللی داخل پاره خدمات مسافرتی استفاده کرده است. 

«استیون منوشین»، وزیر خرمن داری آمریکا گفت: «ایالات متحده مصمم است با عملیات های سایبری تهاجمی که هدف آنها به مخاطره انداختن امنیت و وارد آوردن خسارت بوسیله حصه سفرهای بین المللی است مقابله بطی ء.»

وزارت خزانه داری آمریکا علاوه بر این، اعلام کرد دو شرکت مستقر در لبنان را به عذر ارتباط با حزب الله تو سیاهه تحریم ها فراغت داده است. آمریکا همچنین اعلام کرد یک فرد را که ربط خلط با هر دو مشارکت داشته را نیز تحریم کرده است.
در سال های اخیر، هواوی همواره رویکردی ثابت بخاطر نمایش ی گوشی های هوشمند درفش دار درون پیش پژمرده است. این شریک شدن همچون سامسونگ در کشش سال، دو استاندارد گوشی پرچم دار معرفی می کند که در بین معرفی آن ها، بازه ی زمانی ۶ ماهه وجود دارد. درصورتی که چینی ها بوسیله تشریفات های خود پایبند بمانند، احتمالا گوشی های سری میت ۴۰ به زودی به نشانی دومین نمونه از گوشی های پرچم دار هواوی داخل سال ۲۰۲۰ شناساندن خواهند شد.

بایکوت های ایالات متحده ی آمریکا هواوی را بوسیله شدت پایین تر ضیق صبر داده و روی فعالیت های بازوی تجاری این همدستی در صنعت موبایل آثار منفی محسوسی گذاشته است. در جدیدترین یقین ی تأییدنشده، بوسیله تأخیر در عرضه ی میت ۴۰ اشاره می شود. چنانچه یقین ی متاخر لب داشته باشد، تعلق مندان به میت ۴۰ درمقایسه با تبار های قبل باید مدت بیشتری عاشق بمانند.

روز گذشته، یکی از افشاگران خوش نام صنعت موبایل با نام رواق بلس توییت جدیدی منتشر و به تاریخ عرضه ی هواوی میت ۴۰ اشاره کرد. براساس ادعای این افشاگر، عرضه ی جدیدترین معیار از گوشی های درفش دار هواوی تا سال آینده ی میلادی بوسیله تعویق می افتد. بلس در گفت و گو با یکی از تحلیلگران صنعت نمایشگر با نام راس یانگ گفت اطلاعاتی که به دست آورده، احتمالا صرفا به عرضه ی میت ۴۰ ازطریق لقمه فروشی ها مربوط می شود، خیر معرفی کردن رسمی محصول. ظاهرا هواوی همچنان روی برنامه های اولیه ی خویشتن برای معرفی کردن میت ۴۰ در اکتبر ۲۰۲۰ (مهر و آبان ۱۳۹۹) مصرّ است. این در حالی است که میت ۳۰ یک ماه زودتر معرفی کردن شده وجود.

پاسبان ی هواوی بوسیله رسانه ی Android Authority گفت که عزیمت ندارد درباره ی شایعه ها دید دهد. این نماینده اخبار کرد برنامه های سودا هواوی بوسیله رخ محلی با کشورهای جداگانه تدوین شده است. درواقع، هواوی با کشورهای متنوع باخبر مذاکره شده تا زمان ارائه ی میت ۴۰ را در بازار آن ها تعیین بطی ء. نماینده ی هواوی گفت اگر محصولی داخل بازاری اختصاص دیرتر از بازارهای دیگر عرضه شود، اتفاقی نامعمول نخواهد حیات. حرف های این پاسبان به طور غیرمستقیم نشان می دهد ادعای رواق بلس صحیح است؛ بااین حال، نمی قابلیت با اطمینان دراین باره واج گفت.

درحال حاضر، دقیقا نمی دانیم که تأخیر در عرضه ی میت ۴۰ به بازارهای بین المللی منحصراست یا بازار چین را حزن شامل می شود. گوشی های سری میت ۳۰ تقریبا پنج ماه پس از شناساندن اولیه، به میدان بریتانیا راه پیدا کردند؛ به همین دلیل، یکی از احتمالات این است که هواوی بخواهد با عرضه ی دیرهنگام میت ۴۰ به بازارهای جهانی، توجه ویژه تری به بازار چین علامت دهد. چین بازار بسیار عظمت بخاطر گوشی های هوشمند دارد و بوسیله بقای هواوی کمک شایانی کرده است.

گوشی های هواوی به دلیل نداشتن خدمات موبایلی گوگل موسوم بوسیله GMS، در بیرون از مرزهای چین با استقبال مناسبی روبه رو نمی شوند. بااین حال، کاربران چینی اهمیت چندانی به این موضوع نمی دهند و عاری دشوار از HMS (خدمات موبایلی هواوی) استفاده می کنند که فروشگاه آنلاین اپ گالری را با پلی استور جایگزین می نرم. هواوی روی بازار چین بسیار مسلط و طبیعی است که بیشترین توجه خویشتن را به این بازار مدال دهد؛ بنابراین، احتمال اول استراتژی خود هواوی بخاطر عرضه ی محصول است.مقاله های مرتبط:هواوی میت 40 و میت 40 پرو داخل رندرهایی جدید رؤیت شدندمیت 40 هواوی احتمالا به دوربین ۱۰۸ مگاپیکسلی دارای لنز 9P مجهز می شود

حدس دومی که می توان مطرح کرد، مستقیما بوسیله بایکوت های آمریکا مربوط می شود. تحریم هایی که آمریکا از سال گذشته ی میلادی میوه هواوی وضع کرده با چشم پوشی زمان ابکی زیرفون می شود و این شرکت را بسیار ازپیش زیر فشار می گذارد. چند ماه پیش، گزارش هایی منتشر شدند که بوسیله قیافه غیرمستقیم اعلام می کردند هواوی ممکن است عرضه ی سلسله بعد پرچم داران سری میت را به دلیل مشکلات پیش آمده برای زنجیره ی تأمین به برهان تحریم های آمریکا دو ماه به تأخیر بیندازد. گفتنی است درون هفته ی جاری، تحریم هایی که ایالات متحده علیه هواوی و شرکت های وابسته به آن اعمال کرده، سرسختانه مرطوب خواهد شد.

تو همین هفته، شرکت TSMC رسما تمامی ارتباطات خود را با هواوی قطع می کند. نبود TSMC بدین معنی است که هواوی نبوغ تولید خراش های درفش دار سری کرین را از مشت خواهد داد. همچنین، گفته می شود سامسونگ و ال جی در پی اسکان فروش نمایشگر پیشرفته بوسیله هواوی هستند و سامسونگ و SK Hynix نیز بیع خراش ی حافظه به هواوی را راکد خواهند کرد.

به دلیل همین مشکلات، برخی گزارش ها می گویند هواوی پیش بینی کرده بتواند در سال ۲۰۲۱ صرفا ۵۰ میلیون واحد گوشی هوشمند بفروشد که تقریبا ۷۵ درصد کمتر از تعداد گوشی های عرضه شده در سال ۲۰۲۰ است. قطعا این موضوع نیز می تواند پیاده شدن عرضه ی بین المللی هواوی میت ۴۰ اثر منفی بگذارد. 

با وجود تمامی اتفاق های سلبی که برای هواوی قیافه داده، هواوی میت ۴۰ می تواند حداقل روی کاغذ در بدنه گوشی پرچم دار و باکیفیتی ظاهر شود. گزارش های پیشین می گویند هواوی میت ۴۰ به آخرین تراشه ی پرچم دار از دودمان کرین و ورقه نمایش ۶٫۷ اینچی با حفره ی بیضی شکل و کلکسیون دوربین چهارگانه داخل پنل پشتی با دوربین اصلی ۱۰۸ مگاپیکسلی حاضر خواهد بود.بیشتر بخوانید:مشخصات دوربین گلکسی اس 21 سامسونگ مشهود شدال جی وینگ دربرابر گلکسی زد فولد 2 و سرفیس دوئو؛ نبرد فرم فاکتورهاال جی وینگ با نمایشگر چرخان شناساندن شدپوشش زنده ویدیویی زومیت از کنفرانس معرفی ال جی وینگ [نسخه آفلاین اضافه شد]ذن فون 7 پرو ویدئوهای حرکت آهسته را به طور خارق العاده ای ضبط می یواش
روز گذشته هواوی محصولات مختلفی را معرفی کرد که شامل روزگار هوشمند، هدست و لپ تاپ می شدند؛ ولی انبازی چینی به رونمایی از دستاوردهای سخت افزاری کفایت نکرد. در میان محصولات مختلف، شاهد رونمایی نسخه ی متاخر از سیستم عامل هارمونی یا Harmony OS 2.0 بودیم که به گفته ی سران هواوی، گوشی های هوشمندی مبتنی بر آن در سال ۲۰۲۱ روانه ی راسته می شوند.

حال، یکی از سران مشارکت هواوی داخل پاسخ به رسانه ها توضیح داده است که علاقه مندان به جهیز عامل جدید هارمونی ۲ نیازی به سودا محصولی مبتنی پیاده شدن آن ندارند و امکان ارتقای محصولات فعلی شرکت چینی به هارمونی ۲ حاضر می شود. مقام شرکت چینی ادامه می دهد: «تمامی دستگاه هایی که سازگار با رابط کاربری EMUI 11 باشند قادر بوسیله ارتقای بطی ء افزاری به سیستم عامل هارمونی خواهند وجود.»

در توضیح تفاوت میان EMUI 11 و هارمونی ۲ باید گفت که EMUI رابط کاربری اختصاصی هواوی است که روی سیستم عامل اندروید سوار می شود؛ اما هارمونی سیستم عاملی مستقل خواهد بود که محصولات شرکت چینی را از گوگل و سیستم عامل اندروید بی نیاز می سازد.

با حیات اینکه فهرستی از وسیله های برازنده ارتقا به سیستم عامل هارمونی منتشر نشده است؛ اما با شرایطی که هواوی دارد دور از حافظه نیست که اکثر محصولات این همکاری قادر به اخذ هارمونی ۲ باشند. درحال حاضر محصولات متاخر هواوی دسترسی به پلی استور و نرم افزارهای گوگل ندارند. همین فقره سبب شد هواوی پلتفرمی شبیه به پلی استور را شناساندن کند.مقاله های مرتبط:رابط کاربری EMUI 11 هواوی برپایه اندروید 10 معرفی شدهواوی Harmony OS 2.0 را برای گوشی های هوشمند و دستگاه های دیگر معرفی کرد

در هر صورت باید قرار کرد و رویت که هواوی چه دستور کار هایی بخاطر آینده دارد و هارمونی ۲ داخل هم چشمی با اندروید ۱۱ تا چه حد چیره انجام خواهد کرد. نظر شما کاربران زومیت چیست؟ آیا با انتشار هارمونی ۲ گوشی هوشمند خویشتن را به سیستم عامل عام هواوی ارتقا می دهید؟بیشتر بخوانید:لحن 7 SE هواوی با تراشه دایمنسیتی 800U مجددا به بازار عرضه می شوداندروید 11 گو با بهبود عملکردی ۲۰ درصدی در اجرای اپلیکیشن ها معرفی شدساعت هوشمند واچ GT 2 Pro و واچ فیت هواوی معرفی شدندهواوی دو لپ تاپ جدید سری میت بوک را با آخرین پردازنده های اینتل و AMD رونمایی کردهدفون فری بادز پرو هواوی معرفی شد
یکی از مزایای برند شیائومی کارکردن روی طیف وسیعی از محصولات است. از درپوش فاضلاب محزون تا ارایش فرنگی و کتری برقی و هر محصول دیجیتالی و غیردیجیتالی در سبد محصولات شیائومی وجود دارد.

تصور کنید که شما خواب هستید، دستبند شیائومی که روی دست شما صبر دارد، از جست قلب شما دانا می شود که تو حال بیدارشدن هستید. دستبند به کتری برقی موجود داخل آشپزخانه، دستور می دهد که آب را جوش درنگ تا وقتی شما از خواب بیدار می شوید آب کاملا جوش آمده باشد. بله! برند شیائومی کامل محصولات اطراف شما را هوشمند می کند.

با این مقدمه، باید متوجه شده باشید که حیات مرجعی تخصصی برای این برند در ایران جبری است؛ مرجعی که بتواند اعلام کامل محصولات شیائومی را پوشش دهد و نیز اگر از محصولی خوشتان آمد، بتواند آن را در زننده ترین زمان مقدور به دست شما برساند.

سایت مای شیائومی آمده است تا این نیاز را کاملا رفع درنگ. اعلام بوسیله روز، بررسی محصولات، آموزش های لازم درکنار فروش آنلاین محصولات با ارسال به سراسر ایران از اهداف اولیه مای شیائومی است. اگر ترانه معامله موبایل شیائومی را دارید، فروشگاه مای شیائومی بهینه انتخاب بخاطر شما است.

همچنین، چنانچه امکان بیع نقدی محصولات را ندارید، مای شیائومی امکان خرید اقساطی را با سیلی یا سفته تا ۲۴ ماه برایتان مهیا کرده است. ضمنا اگر ساکن تهران هستید، می توانید خدمات صیقل درون محل ما را امتحان کنید.

تخفیف های شگفت انگیزی برای شما داریم که می توانید با دنبال کردن کانال تلگرام و پیج اینستاگرام مای شیائومی، از آن ها بوسیله موقع مسبوق شوید.بیشتر بخوانید:در جشنواره تابستانی پارس پک PS4 برنده شویداچ اثر سرویس، تعمیرات لپ تاپ hp در ایرانایسر سرویس؛ یکی از نمایندگی های لپ تاپ ایسر Acer در ایرانخرید از آمازون را با مالتینا تجربه کنیدتویوتا کمری، پرفروش ترین و محبوب ترین سدان اقتصادی از نگاه خودرو۴۵
اپل رسما تأیید کرد که قصد دارد در مبصر ترین توربین های بادی ساحلی دنیا سرمایه گذاری ارتکاب دهد تا بتواند به یکی از اهداف مهم خود یعنی تغییر شدن به شرکتی که تولیداتش هیچ اثر منفی بر محیط زیست ندارد برسد؛ اپل پیش تیز گفته است که بخاطر حفاظت از محیط زیست استراتژی کربن خنثی برای محصولاتش درپیش می گیرد. فعالیت های خود اپل در سال ۲۰۱۸ بوسیله این هدف مهم دست پیدا کردند، بااین حال هدف متاخر اپل، تمامی شریک شدن های حاضر در زنجیره ی تأمین علیه این همکاری و حتی دوچرخه ی عمر خود محصولات را شامل می شود. 

توربین های بادی موردبحث قرار است انرژی یکی از دیتاسنترهای اپل را تأمین کنند. اپل در بیانیه ی رسمی خود اعلام کرد که این تنخواه گذاری را داخل دانمارک ارتکاب می دهد. شریک شدن کوپرتینویی در بیانیه ی خود می نویسد در پی سرمایه گذاری تو تولید دو مورد از بزرگ ترین توربین های بادی ساحلی دنیا است. توربین های بادی ساحلی منبع تأمین کننده ی انرژی پاک و تجدیدپذیر هستند و باعث می شوند اپل یک قدم دیگر به هدف اصلی خود یعنی تبدیل شدن به شریک شدن کربن خنثی تا سال ۲۰۳۰ نزدیک تر شود.

توربین های یادشده که ۲۰۰ متر رفعت دارند در خلط شهر ایسبیرگ دانمارک مستقر هستند و شوق می رود که بتوانند در هر سال، ۶۲ گیگاوات روزگار انرژی تولید کنند که این مقیاس برای تأمین انرژی تقریبا ۲۰٬۰۰۰ بناء کافی است. اپل قصد دارد از این توربین ها بوسیله عنوان مرکزی آزمایشی استفاده یواش تا بعدا سراغ توربین های بادی دریایی قدرتمند برود. انرژی تولیدشده در ایسبیرگ استراحت است بوسیله دیتاسنتر اپل در شهر ویبورگ دانمارک سفیر شود. تمامی کارمایه اضافی تولیدشده توسط این توربین های بادی بوسیله شبکه ی برق دانمارک اماله می شود. 

لیسا جکسون، برقرار مقام واحد هوا زیست، دادرسی ها و ابتکارات مدنی اپل، در این ربط می گوید برای مبارزه با تغییرات آب و هوایی کره ی زمین باید اقداماتی فوری انجام داد و به شکلی جهانی با مشارکت های مختلف انبازی کرد. او می گوید دیتاسنتر مهیا تو شهر ویبورگ مدرک بزرگ و مهمی است که نشان می دهد ما می توانیم با این چالش بزرگ جهانی مقابله کنیم.

لیسا جکسون در ادامه ی حرف هایش گفت سرمایه گذاری روی انرژی پاک باعث ایجاد نوآوری های برنگ خون می شود؛ این نوآوری های انقلابی می توانند انرژی پاک و شغل های خوب را به تصرف و کارها و جوامع محلی بیاورند. جکسون ادامه می دهد: «این، حوزه ای است که بوسیله خاطر سیاره مان و دوده های آینده، باید تو آن پیش رو باشیم». پروژه ی بادی شهر ایسبیرگ درحالی آغاز می شود که همین چند لمحه پیش یکی از بزرگ ترین سیستم های خورشیدی اسکاندیناوی که تو روستا تایستد واقع شده، تکمیل شد. این سیستم خورشیدی عظیم نخستین پروژه ی خورشیدی دانمارک بوسیله احصائیه می آید که عاری نیاز بوسیله کمک خرج های عمومی تولید شده است. 

اپل نیز داخل قدری دیگر از بیانیه ی مطبوعاتی خویشتن اعلام کرد شماری از تأمین کنندگان اروپایی اش قدم هایی بنیانی در راستای استفاده از انرژی پاک برداشته اند. اپل گفت یکی از تأمین کنندگان آلمانی اش با نام Varta این هفته اعلام کرده منظور دارد تمامی تولیدات اپل را با ۱۰۰ درصد انرژی تجدیدپذیر ارتکاب دهد. تأمین کنندگان متنوع اپل درون سراسر اروپا ناچیز کم درحال روی آوردن به کارمایه پاک هستند و می خواهند تمامی تولیدات این باهم اتحاد کردن را با استفاده از انرژی تجدیدپذیر به انجام برسانند و محتوی مواردی مثل Henkel و tesa SE می شوند که هردوی آن ها همچنین در آلمان محضر دارند.

از بین دیگر شرکت ها می توانیم بوسیله انبازی هلندی DSM Engineering Materials، باهم اتحاد کردن سوئدی STMicroelectronics و شرکت بلژیکی Solvay رمز کنیم. اپل پروژه ی بزرگی با صیت «برنامه ی کارمایه پاک تأمین کنندگان» دارد که تأمین کنندگان متنوع شرکت یکی پس از دیگری به آن ملحق می شوند. Solvay پس از ملحق شدن به این پروگرام در پنج سال پیش، به شدت تقلا کرده است استاندارد استفاده از انرژی تجدیدپذیر را افزایش دهد. اپل تو سال ۲۰۱۵ این پروژه را اسلوب اندازی کرد. از آن زمان تاکنون ۷۲ شرکت تولیدی در ۱۷ کشور جهان به استفاده ی ۱۰۰ درصدی از کارمایه تجدیدپذیر برای تولید محصولات اپل مبتلا شده اند.

هنگامی که تمامی شرکت های تأمین کننده ی محصولات اپل بوسیله این هدف دست روبرو کنند، از وارد شدن بسیار از ۱۴٫۳ میلیون متریک تن کربن دی زنگ بوسیله هوا زیست به عارض سالانه جلوگیری می شود. اگر درک ابعاد این موضوع برای تان ابدار است بهتر است مثالی بزنیم. اپل می گوید نهایی شدن پروژه اش قرین این است که به صورت سالانه زیاد از سه گانه میلیون خودرو را به طور کامل آرام کنید.بیشتر بخوانید:ویدئو تبلیغاتی اپل: حفظ حریم خصوصی در آیفون و تمسخر زیرپوستی رقباقابلیت بحث برانگیز iOS 14 بخاطر جلوگیری از رهگیری کاربران به تأخیر افتادربات Spot بوستون داینامیکس از کادر درمانی تو برابر بیماری کووید 19 محافظت می کندگوگل پردیس سازمانی جدیدی را بوسیله نام Neighborhood در مانتین ویو می سازدسامسونگ الکترونیک برای توسعه فناوری UTG با کورنینگ همدستی می بطی ء
به گزارش همشهری آنلاین به نقل از روابط عمومی معاونت امور مدنی و فرهنگی شهرداری تهران، آقا خداوندگار حسینی درباره آخرین شرایط ساختن گرمخانه های فرامنطقه ای در شهر تهران، اظهار کرد: احداث ۵ گرمخانه جنرال یا فرامنطقه ای، مصوبه شورای شهر تهران است که امسال و سال گذشته بخاطر آن ردیف بودجه درون رویت پژمان شده است.

وی امتداد رحم: آنچه امسال به طور پیدا تعهد داریم ابداع دو گرمخانه است؛ بنابراین قرار نیست ۵ گرمخانه در یک سال اسلوب اندازی شوند اما در حال تلاش هستیم منابعی که درون دیدن گرفته شده است را به طور کامل جذب کنیم و علاوه پیاده شدن دو فرخوراک پزی فرامنطقه ای جدیدالتاسیس، ظرفیت فدایی از فرخوراک پزی هایمان را که اکنون حدود ۱۰۰ الی ۱۵۰ نفر است را به وضع ای با ترقی بنا افزایش دهیم که به بخاری های فرامنطقه ای تحول شوند.

سرپرست دایره رفاه، خدمات و مشارکت های اجتماعی شهرداری تهران تصریح کرد: مناطق ۴ و ۱۶، دو منطقه ای هستند که مقابل مصالحه و به تفکر نیاز مقرر شد نگرش اجرای این پروژه ها باشند، خوشبختانه با شریک شدن نزدیک شهردار منطقه ۴ موضوع طولانی شده است و اگر مشکل غیرمترقبه ای پیش نیاید درون شهریور عملیات نقشه برداری و آغاز عملیات عمرانی را خواهیم داشت.

وی افزود: اما متأسفانه در فرآیند تحویل زمین داخل منطقه ۱۶ به دلیل مشکلاتی که درون جانمایی صورت گرفته حیات و به دلیل در نظر نگرفتن الزامات زیست محیطی، فرهنگی و اجتماعی، نقاط شناسایی شده نبوغ بهره برداری نداشتند و مجبور به تغییر آنها شدیم. حالا منطقه ۱۶ هم شرکت عطا برای نهایی سازی محل احداث گرمخانه آغاز کرده و امیدواریم طی دو هفته آتی این موضوع به سرانجام برسد. قطعا پس از تحویل گرفتن زمین، به فوریت عملیات عمرانی را تو این منطقه نیز آغاز خواهیم کرد.

حامی اداره رفاه، خدمات و شریک شدن های اجتماعی شهرداری تهران افزود: اصولا گرمخانه های فرامنطقه ای که به تصویب شورای بخانه برگشتن فصیح است پیاده شدن اساس نیاز برای بالا بردن تعداد سریر های موجود برای کارتن خواب ها و افراد بی سرپناه داخل بطرف خانه تهران بوده است. بنابراین با تقسیم تهران به ۵ پهنه متنوع مجاهدت شده است از بار گرمخانه های منطقه ای و محلی که بعضا نارضایتی هایی نیز ایجاد می کند، ناچیز کنیم.

وی با اشعار اینکه فرخوراک پزی های کوچک مقیاس بین ۲۰ تا ۱۰۰ نفر ظرفیت دارند که با افزوده شدن گرمخانه های فرامنطقه ای در واقع حجم پذیرش مددجویان در بی مو را افزایش می دهیم، گفت: کنار بنیان مطالعات ارتکاب شده، ابتدا صحبت از این بود که گرمخانه های فرامنطقه ای ۵۰۰ و ۱۰۰۰ نفره باشند ولی در نهایت به این جمع بندی رسیدیم که ظرفیت آنها بسیار از ۳۰۰ نفر نباشد.

حسینی ادامه داد: تجربه ما در منطقه ۱۵ چالش هایی خلق کرده و گرمخانه خاوران که در شب های سرد سال تا ۱۰۰۰ نفر را بی آرامی پوشش می دهد، به موجب ازدحام بخشی از مددجویان درون محله در ساعات مختلف روز سبب فدایی نارضایتی ها شده است. پیاده شدن بن مطالعات ادا شده بررسی و نمونه های مظفر داخل کشورهای دیگر به این جمع بندی رسیدیم که چنانچه بخاری های فرامنطقه ای حداکثر با حجم ۳۰۰ نفر نقشه کشی و ساخته شوند بسیاری از مشکلات کنونی رفع خواهد شد.
به گزارش همشهری آنلاین بوسیله نقل از باشگاه خبرنگاران جوان،  سعید اسلامی درون خصوص تصمیمات هیات دولت و شورای برجسته بورس به منظور امن از بازار تنخواه اظهار کرد: از آنجایی که بازار سرمایه حساسیت های خودش را دارد و مردم اندوه به عنوان تنخواه گذار در این حروف گام گذاشتند باید بدانند که بوسیله طور طبیعی نوسانات بازار امری غریزی است. با توجه بوسیله تصمیماتی که سازمان بورس اوراق بهادار در هفته گذشته گرفت قرار پهلو این شد تا تو این هفته سیگنال های مثبتی را بوسیله بازار تزریق نرم. بهینه زمان برای خرید ETF دوم را بشناسید

او گفت: طبق جلساتی که تو شورای عالی بورس برگزار شده این شورا یک سری برنامه های اهتزاز مدتی را به سازمان ارائه داده تا بازار از حالتی که درون حال حاضر دارد خارج شود.

شورای عالی بورس در خصوص اینکه آیا افزایش نمایش دولتی و روند افزایش سهام شناور روی شاخص منفی بورس تاثیر گذار بوده یا خیر؟ پیش روی کرد: این نظرات کارشناسی است به سبب آنکه شانس در یکسال و نیم گذشته بر جریان صعودی بازار سرمایه زیاد تاثیرگذار بوده  به طوری که اقبال در میدان سرمایه محفلی را به وجود آورده تا نقدینگی را از سطح میدان های موازی جمع و آن را به سمت تولید بیاورد. نکته ای که در این خصوص باید بوسیله آن اشاره  کرد زمان این تصمیمات است به نحوی که ممکن است یک تصمیمی تو یک بازه زمانی گرفته شود که نه تنها سودی ندارد بلکه سرشار از خسران هم است.

اسلامی بیان کرد: آدم نباید دچار هیجانات میدان شوند بلکه باید با یک دید بلند مدت  در این راستا قدم بردارند به سبب آنکه دید کوتاه مدت نه تنها سودی ندارد بلکه بوسیله ضرر سهام داران هم تمام می شود.   آشنایی با ۱۰ اصطلاح پرکاربرد بورس در روزهای رونق بازار سرمایه
شریکSGHAROOOON TSMC، سازنده ی تراشه های سری A A اپل، نشانه هایی از قدرت پردازشی احتمالی آیفون ۱۲ را منتشر کرده. است این اطلاعات تا حدی مشخص می بطی ء که داخل پرچم داران سال آینده چه عملکردی را شاهد خواهیم.

بود کام می جوی خراش ی A14 تو آیفون ۱۲ برپایه ی چروک پنج نانومتری باریک شود و درمقایسه با خراش ی A13 به کاررفته در آیفون ۱۱ با معماری هفت نانومتری بیش قدرتمندتر. باشد پیش از این، تأثیر گره ها کوچک تر تخمین زده شده و اکنون TSMC با اعداد و ارقام اصلی به میدان آمده.

است جیسون کراس، از کارشناسان رسانه ی MacWorld، در ابتدای سال ساری بنابر تقویم هایش پیش دماغ کرد آیفون ۱۲ احتمالا قدرت پردازشی مقایسه شدنی با مک بوک پرو ۱۵ اینچی خواهد. داشت داده های TSMC تو رویداد سالانه ی Technology Symposium پرده برداری شده. است حال وب سایت AnandTech درباره ی این داده ها می:نویسد TSMC، باهم اتحاد کردن تایوانی سازنده ی نیمه رسانا، جزئیاتی از مشخصات گره ی سه نانومتری آینده ی خود منتشر. کرد در این اطلاعات، دست خط تولید ولیعهد های گره ی پنج نانومتری تو قالب چروک های N5P و N4 همچنین به چشم می. خورد گزارش ها حاکی از آن است که راه تولید چین ی پنج نانومتری TSMC که در آینده مصرف خواهد شد، نمایانگر نسل دوم فرایند تولید DUV و EUV است که بعد از گره ی N7 پا به عرصه ی ظهور خواهد.

گذاشت ناگفته نماند نحو تولید N7 آن چنان تو کانون توجه صبر نگرفت و در صنعت به امر بازداشت. نشد در ماه های گذشته، TSMC تولید انبوه را آغاز کرده است؛ بنابراین، پیش بینی می شود بوسیله زودی قطعات جدید این شرکت بوسیله دست مشتریان برسند تا محصولات مدنظر تا اختتام سال برای استفاده کنندگان عرضه. شود شایعاتی به گوش می رسد که خاندان بعدی پردازنده های اپل مقدماتی میزبان چروک ی پنج نانومتری.

باشد باهم اتحاد کردن TSMC جدول مربوط به مقایسه ی بین N5 و N7 را منتشر کرده است که درادامه، می توانید این جدول را مشاهده. کنید این لوله کوچک نشان می دهد مصرف انرژی حداکثر ۳۰ درصد کاهش می یابد؛ البته ممکن است عملکرد پردازشی با رشد ۱۵ درصدی همراه.

شود مقاله های:مرتبط طرح واره آیفون 12 پرو مکس مدل سازی این گوشی را فاش می کندتاریخ معرفی آیفون 12 اپل برملا&شد;/lt&ul;

gt دقت کنید این ها بدین معنا است که اگر عملکرد مانند نسل قبلی باشد، در مصرف انرژی با ۳۰ درصد کاهش مواجه خواهیم شد؛ اما اگر بنابر بهبود عملکرد باشد، با همان مصرف انرژی سراب قبلی، ۱۵ درصد افزودن قدرت را شاهد خواهیم. بود همچنین، می توان انتظار بهبود متعادل بین کاهش استعمال انرژی و گشایش عملکرد را با عددی تعدیل شده داشته. باشیم بااین حال، بنابر تجربیات گذشته می استعداد ظن زد که شرکت اپل بهبود عملکرد را تقدم خواهد.

داد شرکت TSMC مژدگانی ی تولید سه نانومتری را برای نیمه ی دوم سال ۲۰۲۲ داده است و می قابلیت گفت آن تراش نیز بوسیله احتمال زیاد بازهم اولیه جنین تو آیفون همان سال دیده خواهد. شد البته هنوز بخاطر صحبت درباره ی سال ۲۰۲۲ زود است و ظن ناتوان ظاهرشدن N3 بوسیله دلیل کاهش چشمگیر قطع زیاد است؛ به ویژه آنکه کمال مطلوب شرکت کاهش ۲۵ تا ۳۰ درصدی مصرف انرژی یا بهبود عملکرد ۱۰ تا ۱۵ درصدی درمقایسه با تراشه ی قبلی.

است تمام اعداد نشان داده شده از بهره وری تمام عیار باطراوت افزار حکایت می یواش و اپل ممکن است با کمک درنگ اسباب عملکرد را بازهم استحکام.درنگ بیشتر:بخوانید نپستر به مبلغ ۷۰ میلیون دلار به یک استارتاپ بریتانیایی فروخته شدکوین مایر، مدیرعامل جهش تاک از سمت خود کناره گیری کردایلان ماسک فلز نیکل را طلای جدید می داندTSMC تولید تراش پنج نانومتری را در سال های ۲۰۲۱ و ۲۰۲۲، دو و سه گانه برابر می کندآیفون 12 اپل بیستم شهریور با اپل واچ سری 6 رونمایی می
به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایسنا، سرهنگ خداوندگار عظمت الدین جوانمردی با اخبار این خبر اقرار کرد: در اثر اخذ خبری مبنی پیاده شدن اینکه فردی تو تو جمیع باغ خود واقع درون روستای حسین آباد رودسر در شرق گیلان اقدام بوسیله برپایی مکان قماربازی با حضرت افراد متنوع از شهرستان های همجوار از قبیل زن و مرد و ایجاد مزاحمت برای شهروندان کرده است، فوری تجسس موضوع در اذن فقره نماینده قرار گرفت.

این مقام انتظامی افزود: ماموران پاسبان امنیت اشتراکی با اجرا تحقیقات و پس از اطمینان از صحت موضوع با هماهنگی مقام قضایی بوسیله جا اعلامی گسیل شدند.

وی با بیان اینکه درون محل مورد نظر، ۲۳ مرد و ۸ زن حین قماربازی برده شدند، تصریح کرد: یک میلیون و ۲۵۰ هزار ریال اسکناس نقد، ۲ دستگاه کارتخوان بخاطر انتقال وجه نتیجه از قماربازی و آلات قمار کشف شد.

سرهنگ جوانمردی با اشاره بوسیله اینکه فعل قمار خلاف قانون و شرع مقدس اسلام است و تاکنون باعث از بین رفتن زمینه بسیاری از خانواده ها شده است، گفت: بررسی پرونده های مرتبط با قمار نشان می دهد بسیاری از اینگونه جرائم در مطلع با یک ورزش و تا اینکه کنجکاوی از سوی جوانان آغاز می شود که این مساله دقت و نظارت بیشتر خانواده ها را می طلبد.

فرمانده انتظامی شهرستان رودسر خاطرنشان کرد: متهمان با تشکیل پرونده برای سیر تکاملی مراحل قانونی به مرجع قضایی شناساندن و کافه باغ مورد نظر پلمب شد.