چوب آسیا

۱۰ مطلب در مهر ۱۳۹۹ ثبت شده است

درون این مرحله، کاملا مشخص شده است که هرچه سن بیشتر باشد، حدس ابتلا به مورد شدیدی از کووید ۱۹ بیشتر است. اما پژوهشگران تامین نیستند که آیا ظن دچار شدن افراد معمر تر به عفونت ویروس کرونا بیشتر است یا افراد سالخورده پس از ابتلا بیشتر تحت تأثیر ویروس فراغت می گیرند.

ما هنوز پاسخ کامل را نداریم؛ اما میزان متاخر پژوهشگران ژاپنی نشان می دهد که متباعد است سن روی حساسیت ابتلا بوسیله کووید ۱۹تأثیر داشته باشد؛ بلکه فقط احتمال ابتلا به تک شدید خواه مرگ را تحت تأثیر استراحت می دهد.

پژوهشگران داده های سه قلمرو (ژاپن، اسپانیا و ایتالیا) را که تعداد موارد کووید ۱۹ درون آن ها بیش متفاوت حیات ولی داده های آن ها به مرحمت ثبت شده بود، وارسی کردند. تا ۲۹ ماه مه، ایتالیا دارای ۳۸۲/۳ مورد، اسپانیا دارای ۵۰۷/۲ مورد و ژاپن دارای ۱۳/۲ مورد تأییدشده بوسیله ازای صد هزار نفر وجود.

پژوهشگران توزیع اهل سنت اجل و میر ناشی از کووید ۱۹ و نیز عدد سرایت پایه (R0) را مورد تجسس استراحت دادند. شاخص R0 بوسیله ما می گوید هر فرد عفونی به طور متوسط، ویروس را به چند نفر دیگر منتقل کرده است. آن ها دریافتند که توزیع اهل سنت تو طولانی کشورها بسیار متشابه اما نرخ R0 کاملا متفاوت است. پژوهشگران در مقاله ی خود می نویسند: «در بین ایتالیا، ژاپن و اسپانیا، توزیع اهل سنت اجل و میر ناشی از کووید ۱۹ تا اینکه با اینکه تعداد مرگ داخل هر ملک متفاوت است، اختلاف قدری نشان می دهد. ما به نیت درک عامل گلچین کننده ی این وضعیت و برای توصیف دینامیک احاله و تاریخچه ی غریزی کووید ۱۹، مدل ریاضی را ایجاد و داده های مربوط به مرگ و میر در ایتالیا، اسپانیا و ژاپن را تجزیه و تحلیل کردیم.» آن ها همچنین برای هر دسته سنی سطح تخمینی تماس مردم با انسان و سطح ویژگی های موجود داخل هر کشور را که روی R0 پی دارند، داخل نظر گرفتند. علت تشابه نسبت موارد در هر گروه سنی در سه سرزمین چیست؟

مقاله های مرتبط:شواهد بدیع مدال می دهد گروه خونین ممکن است کار بزرگ و شدت کووید ۱۹ را دگرگونی دهدداروی رمدسیویر تأثیر معناداری بر نجات جان بیماران کووید ۱۹ ندارد



پژوهشگران دریافتند که وقتی آن ها داده ها را مدل سازی کردند تا نشان دهند که سن روی شدت یا نمونه مرگ و میر شاگرد از مصیبت اثر ندارد، حس باید به طور جاهل واقعی متفاوت می حیات تا مقیاس فرمان بطی ء. این نتیجه، براساس آنچه تاکنون درمورد ویروس کرونا آموخته ایم، معقول است. درعوض استاندارد علامت می داد که احتمالا حساسیت براساس سن تحول نمی کند؛ اما سن، شدت بلای ناگهانی و اجل و میر را منعکس می یواش. پژوهشگران در مقاله ی خود نوشتند: «مطالعه ی ما نشان داد که اگر بها مرگ و میر یا نسبت عفونت های علامت دار در تمام موارد کووید ۱۹ به سن بستگی نداشته باشد، برای تشریح توزیع سنی مثل در مقیاس مرگ و میر با مغز اشاعه پایه ی متفاوت، درک های غیر واقعی وابسته به سن نسبت به کووید ۱۹، باید به نعوظ متفاوتی تو سه کشور بود داشته باشد. اگرچه نمی توانیم نقش وابستگی به سن داخل درک را بوسیله کلی رگه کنیم، نتایج ما نشان می دهد که این موضوع وابستگی زیادی به سن ندارد؛ بلکه وابستگی شدت بیماری به سن، نقش یدکی در توزیع سنی مشاهده شده در مرگ و میر دارد.»

بنابراین، نمونه (حداقل با استفاده از این داده ها) مدال می دهد که استعداد ابتلا به کووید ۱۹ درمیان گروه های سنی متنوع کاملا مشابه است. البته این تمام ماجرا زدودن و پژوهشگران پیشنهاد می کنند برای تعیین دقیق زیرفون حساسیت در دسته های اهل سنت مختلف، به داده های بیشتری (مثل نرخ مرگ و میر دقیق تر) حاجت داریم.

نتایج این پژوهش تو نامه ی Scientific Reports منتشر شده است.بیشتر بخوانید:وزارت بهداشت: نیمی از جان باختگان کرونا مبتلا بوسیله مصیبت مبنا ای بوده اندتجربه جدید ترکیب امر و تفریح در شهربازی ژاپنیکووید ۱۹ ممکن است به بلای ناگهانی بومی تبدیل شودهمه گیری ویروس کرونا داخل ایران از نگاه آمار و ارقام [بوسیله روزرسانی: ۲۸ مهر ۹۹]داروی رمدسیویر نفوذ کردن معناداری پهلو استخلاص جان بیماران کووید ۱۹ ندارد
به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایسنا، شرایطی که همه گیری کووید ۱۹در ایران و جهان ایجاد کرده، باعث شده کارکنان نگهداری های بهداشتی که به طور مستقیم تو تشخیص، معالجه و مراقبت از بیماران مبتلا به کووید ۱۹ بنده هستند، در معرض خطرات بسیاری به خصوص از گنجایش های پریشانی جریان و سایر علائم سلامت روان استراحت گیرند.

تعداد روزافزون موارد تاییدشده و مشکوک، تنگ کردن زیاد کار، کاهش وسایل محافظت شخصی، پوشش فراخ رسانه ها، فقدان داروهای ویژه و عاطفه حاضر بودن حمایت کافی از آن ها ممکن است همه در ضیق روانی این افراد نقش داشته باشند.

اگرچه عواملی که باعث ایجاد حالت های روانی مختلف در کارکنان بخش های درمانی مبارزه با کووید ۱۹ مطالعه و شناسایی شده اند، ولی پیامدهایی که این مصیبت تو آینده بر کادر تداوی کنار جای می گذارد، مورد تحلیل و بررسی قرار نگرفته است.

به همین منظور پژوهشگران پیامدهای روانی که این مصیبت بخاطر پرستاران داشته را بررسی کردند. رضا سپهوند، معصومه مومنی منفرد، صابر تقی پور؛ پژوهشگران دانشکده مدیریت دانشگاه لرستان، درون انجام این معاینه مشارکت داشتند.

برای خبر این پیامدهای روانی بیماری کووید ۱۹ داخل پرستاران، با ۱۴ نفر از اساتید پرستاری و متخصصان پزشکی دانشگاه علوم پزشکی لرستان مصاحبه انجام شد. با بررسی مصاحبه ها، موارد و مولفه های مطرح شده در آن ها بوسیله عنوان پیامدهای سیلان این بیماری تو پرستاران شناسایی شد.

نیز در مرحله دوم این پژوهش نظرات ۳۵ نفر از مدیران درمانگاه های عرضه دهنده خدمات به بیماران مبتلا به ویروس کووید ۱۹ در استان لرستان، شامل مدیران عالی، مدیران اداری و منابع انسانی، مدیران پرستاری از طریق سئوال نامه تک تجسس قرار گرفت.

تو مصاحبه های عمل شده، ۱۶ مورد پیامد مسئله بلای ناگهانی کووید ۱۹ تو پرستاران مطرح شد. این موارد شامل؛ خلاقیت زدایی، عدم تکیه به نفس، محل منفی به سازمان، تعارض درون فردی، ناامیدی، استرس، تضعیف روحیه، بی انگیزگی، کاهش تمرکز، فرسودگی شغلی، کاهش رضایت درونی، کاهش درگیری شغلی، خستگی عاطفی، افسردگی، آشفتگی ذهنی و فشار کاری ادراک شده است.

برابر مطالعه های انجام شده؛ افسردگی، کاهش تمرکز و آشفتگی ذهنی مهم ترین پیامدهای جریان ناشی از کووید ۱۹ در بین پرستاران است و نیز نگرش منفی به سازمان و خلاقیت زدایی، کم عظمت ترین پیامدهای این بیماری است.

بوسیله گفته پژوهشگران این مطالعه؛ «شرایط بحرانی در معلول نشر سریع بیماری کووید ۱۹ موجب گردیده پرستاران تنگ کردن کاری بالایی را احساس کنند به نحوی که زمان بندی فعالیت های کاریشان دچار تغییرات عدیده ای شده است. پرستاران بوسیله علت درگیری مستقیم با این بیماری و خطرات انتقال بلای ناگهانی می بایست به صورت مستمر در فضا مربوط به طبقه کارگر و زحمتکش آستان داشته باشندو علاوه بر این؛ پرستاران از بازدید همسر و فرزندان و سایر اعضای قوم محروم هستند. بنابراین جای تعجب ندارد که مصونیت قضیه آن ها داخل معرض مخاطره حادی قرار گرفته است. کادر درمانی علاوه کنار رفتارهای مستمری ای خویشتن تو محیط کاری آن غم با شرایط غیر عادی و شاق می بایست فدایی از رفتارهای شهروندی را نیز از خویشتن ابراز دهند. این رفتارها می تواند شامل آرامش و القای امیدواری بوسیله بیماران باشد. این خود انگیزه ابراز فشارهای ذهنی بیشتر پیاده شدن کادر علاج می شود». پژوهشگران با توجه به نتایج به دست آمده از این مطالعه پیشنهاداتی را ارائه کردند:

-  فراهم آوردن کوچکتر ساخت هایی در بیمارستان که پرستاران بتوانند به عارض مجازی با خانواده هایشان رابطه داشته باشند؛

-  نصیب گیری از مشاوران به سرود اینکه بتوانند حالات روحی پرستاران را مورد ارزیابی قرار دهند؛

- ابداع تغییراتی ساختاری در بیمارستان ها به نحوی که کادر درمانی کنار اساس انطباقات رفتاری و نگرشی در پیاده شدن یکدیگر بوسیله فعالیت مبتلا شوند تا میزان تعارضات غیرسازنده کاهش یابد؛

-  تدوین مزایا و تسهیلات ویژه همچون بیمه های عمر برای کادر درمانی به نحوی که امیدواری و رضایت در کارکنان تکثیر یابد؛

-  تامین امکانات پیشگیری حرفه ای بخاطر کادر درمانی بوسیله نحوی که اضطراب انتقال بیماری درون پرستاران بوسیله کم ترین حد خویشتن کاهش یابد؛

-  فراهم کردن امکانات رفاهی معقول و تو وزن استعداد در بیمارستان ها به نحوی که باعث ایجاد فضا کاری با نشاط و گشایش روحیه در کادر درمانی شود.

نتایج این مطالعه به صورت مقاله علمی پژوهشی با نشانی «شناسایی و اولویت بندی پیامدهای روانی ویروس کووید ۱۹ داخل پرستاران» داخل فصلنامه بیمارستان وابسته به دانشگاه علوم پزشکی تهران منتشر شده است.
به گزارش همشهری آنلاین به نقل از بانک مرکزی، بوسیله رغم این میزان نمایش و امکان فروش هر صرافی بوسیله نمونه ۵٠٠ هزاره دلار داخل بازار مذکور، عزب حدود ۶۰۰ هزاره دلار توسط صرافی ها خریداری شد،  این حکم حاکی از فقدان تقاضای موثر در میدان برای ارز به صورت وجه است. حمله به دلار با حراج هلندی و اماله تو نیما

همچنین گزارش های دریافتی از سامانه نیما حاکی از این است که امروز حدود ۱۳۴ میلیون دلار ارز بوسیله قیافه حواله ارزی توسط صادرکنندگان تو بازار ارائه شده است. دلار تا چقدر پایین می آید؟ | صراف ها: قیمت ها در بازار به سقف رسید
فیات کرایسلر از وانت کوچک متاخر و منحصربه فرد رَم ۷۰۰ رونمایی کرد که در ۱۴ کشور آمریکای لاتین از عموم مکزیک فروخته می شود. این وانت رسول آپ در لب نسل دوم فیات استرادا است که شهرت آن بخاطر عرضه تو کشورهای آمریکایی جنوبی تبدیل می کند.



رم ۷۰۰ مدل ۲۰۲۱ کنار بن فیات استرادا ساخته شده است که در ماه آوریل سال جاری در برزیل و آرژانتین (جایی که برند فیات محبوبیت بیشتری دارد) به بازار نمایش شد. این وانت دقیقاً در درون و خارج کابین، متشابه فیات استرادا به نظر می رسد، با این تفاوت که جلوپنجره و لوگوی Ram جای فیات را می گیرد.

بسان فیات استرادا، مدل جدید وانت رم ۷۰۰ در دو نسخه ی تک اتاقک و دو کابین دردسترس خواهد بود. تو مکزیک، این وانت کوچک در سه تیپ نمایش می شود: تیپ پایه SLT (به صورت تک کابین معمولی و دو کابین درون دسترس است)، تیپ میان رده Big Horn و تیپ بالارده Laramie. تیپ های بیگ هورن و لارامی منحصراً به قیافه دو کابین ارائه می شوند.



به رویت می رسد که در داخل کابین، رم ۷۰۰ با فیات استرادا یکسان باشد و فقط نشان رم در مرکز فرمان تباین دارد. امانت به تیپ انتخابی، رم ۷۰۰ مقیاس ۲۰۲۱ مجهز به سیستم سرگرمی با ورق عرضه لمسی ۷ اینچی و قابلیت پیوند بی سیم اپل کارپلی و اندروید اتو، چراغ های جلوی LED، محدودکننده سرعت، دوربین پشتیبان (برای کنگره قفا)، ترمزهای ABS، سیستم کنترل کشش، سیستم کنترل فشار تایر و موارد دیگر است. تیپ لارامی به دلیل سطح بالا، به صورت جزئی از روکش چرمی بهره مند می شود.

از نظر عملیاتی، نسل دوم رم ۷۰۰ می تواند حمل ای با وزن ۷۵۰ کیلوگرم را حمل و با اندازه ۴۰۰ کیلوگرم را بکسل کند. ظرفیت فضای قرارگیری محموله در کفی ظهر بین ۶۹۱ لیتر تو مدل دو کابین و ۱۱۴۳ لیتر برای مدل تک کابین عادی متحرک بر روی اب است.

مقاله های مرتبط:وانت فیات استرادا با تیونینگ موپار معرفی شدرم TRX؛ قدرتمندترین وانت استاندارد دنیا معرفی شد

همانند فیات استرادا، تیپ های SLT و بیگ هورن از پیشرانه بنزینی ۱/۴ لیتری Fire Evo روزی می برند که دارای قدرت ۸۴ اسب تبخیر در ۵۷۵۰ دور کنار دقیقه و ۱۱۸ نیوتن متر گشتاور در ۳۵۰۰ دور پیاده شدن دقیقه است. رم ۷۰۰ لارامی دارای پیشرانه ۱/۳ لیتری توربوشارژ Firefly است که ۹۸ اسب بخار غلبه و ۱۲۸ نیوتن متر گشتاور تولید می یواش. صندوق دنده پنج سرعته دستی و پیکربندی محرک جلو در همه ی تیپ ها استاندارد است و در هیچ کدام از تیپ ها، سیستم AWD عرضه نمی شود.

وانت رم ۷۰۰ جدید از ماه نوامبر در سراسر آمریکای لاتین بوسیله سودا می رسد و انتظار می جوی تحویل به مشتریان در سه ماهه ابتدا سال ۲۰۲۱ آغاز شود. این وانت کوچک درکنار فیات استرادا در کارخانه فیات کرایسلر درون بتیم برزیل ساخته می شود.



خواست نمی رود که پیک آپ کوچک رَم بوسیله بازار سیرت آمریکا متد رک کند و رانندگانی که می خواهند محصولی با این مشخصات سوار شوند، باید خواستار بمانند تا فورد درون آینده نزدیک وانت ماوریک (Maverick) را به بازار ارائه نرم. فورد ماوریک از همان پلتفرم مقیاس های اسکیپ و برونکو اسپرت یکروز می سرما و به طور آزمایشی در سال ۲۰۲۱ به عنوان مقیاس ۲۰۲۲ به بازار عرضه خواهد شد.بیشتر بخوانید:خودرو هامر EV با کند افزار مبتنی کنار Unreal Engine اپیک گیمز معرفی کردن می شودمسئول نرخ گذاری خودرو؛ شورای رقابت است یا اداره حمایت؟طرح خلبان آمریکایی برای خودرو پرنده؛ ترکیب هواپیما با ابرخودروپوشاک و تزئینات هیوندای از مواد بازیافتی خودرو معرفی شدندکیا استونیک GT Line مدل 2021 معرفی شد
تعیین بور مصون از لحاظ پاشیدن ویروس کرونابه استاندارد تهویه داخل محل و ماسک زدن افراد مناسبت دارد.

گرچه حفظ کردن بور دو متری از دیگران درون هوا خارج به طور کلی کافی به دید می رسد، اما درون فضا های دربسته همیشه موثر ازاله.

موجب این است که درون شرایط واضح به خصوص در فضا های دربسته عاری جریان هوای کافی تو اطراف دچار عفونت ماسک نزده کروناویروس ممکن است از عادت ذرات هواپخش (ذرات بسیار ریز معلق در محیط یا آئروسل) هم ممکن است نقل مکان است. این ذرات حاوی ویروس می توانند در هوا شناور بمانند و ویروس را به فواصلی زیاد از دو متر هم منتقل کنند.

زیادترین خطر داخل جاهایی متشابه رستوران ها این است که افراد برای غذا اشامیدن ماسک هایشان بردارند و تهویه حزن کافی نباشد، و تو حاصل گمان انتقال ویروس افزایش می یابد.
بوسیله گزارش همشهری آنلاین به نقل از دنیای اقتصاد، در تازه ترین فایل های ملکی مربوط بوسیله املاک واقع در نیمه شمالی پایتخت، قیمت های پیشنهادی فروشندگان نسبت بوسیله سطح بها فایل های متشابه در ماه گذشته یا عاری تغییر بوده خواه بعضا نمو متجاوز ناچیزی داشته است. این روند بر خلاف رویه اعلام قیمت پیشنهادی داخل ماه های تابستان است؛ چراکه در تابستان عموما میزان نمو ارزش اعلامی فروشنده ها محسوس پر حرارت بود و داخل نتیجه میانگین مقدار معاملات مسکن در تهران نیز ماه به ماه با رشد حداقل یکی دو میلیون تومانی روبه رو حیات. آپارتمان نقلی عرشه ۸۰۰ میلیون را تو کدام مناطق تهران می توان خرید؟ پس لرز های نوسانات ارز و مسکوک بر بازار سرزمین | گران ترین معامله بناء مربوط به کدام منطقه تهران است؟

از طرفی این مدل اطلاع دادن نرخ پیشنهادی فروش درون نیم شمالی ده و مشخصا مناطق یک تا هشت پایتخت بیشتر رواج داشت و فروشندگان کشور در مناطق ۹ بوسیله بعد که تقریبا درون نصف جنوبی شهر (با در نظر گرفتن محدوده محور خیابان انقلاب اسلامی) واقع می شود، کمینه دنباله روی شتاب تو رشد قیمت های اعلامی خویشتن بودند. البته همچنان در فدایی از محله ها به ویژه در منطقه پنج تهران قیمت های اعلامی دور از انتظار بود دارد، اما تحصیل آن در فایل های متاخر بوسیله مراتب کم شده است. میانجی های ملکی می گویند از نیمه دوم شهریور ترمز نمو نرخ پیشنهادی فروش مسکن به کار بی ریا و محدوده بها های جدید فاصله چندانی با ارزش های اعلامی داخل نصف اول شهریور ماه ندارد؛ ضمن اینکه این شرایط در هفته های سپری شده از مهرماه نیز ادامه معین کرده است.
به گزارش همشهری آنلاین، لیندا کیانی هنرمند سینما و تلویزیون تاثیر متفاوتی به برد تیم پرسپولیس طبق النصر داشت. وی تو ورق اینستاگرام خویشتن با ترویج صحنه ای از شادمانی بازیکنان پس از این پیروزی نوشت: «بوسیله مادر عیسی بگویید دعاهات دل مردم مایوس و خسته و مظلوم رو شاد کرد...»
بوسیله گزارش همشهری آنلاین  بوسیله نقل از روابط عمومی فدراسیونتکواندو، علیرضا نصرآزادانی کاپیتان با اخلاق و اسبق آویشن ملی که ۲۴ علامت متلون جهانی و آسیایی و همچنین مربیگری تیم ایران را در کارنامه خود دارد با درخواست فدراسیون تکواندو بلژیک و هماهنگی فدراسیون تکواندو کشورمان به عنوان سرمربی، هدایت تکواندوکارانبلژیک را برعهده گرفت.

نصرآزادانی ضمن تایید این خبر گفت: از سال ۱۳۹۷ تو کنار ملی پوشان تکواندو بلژیک حضور دارم و تمرینات را به عارض مستمر پیگیری می کنیم؛ از عادت رنکینگ سیستم توسط جواد آچاب چیره به کسب سهمیه ورزش های المپیک توکیو شده ایم و منتظر هستیم تا ان شاءالله سهمیه های باقی مانده را نیز از قاعده مسابقات انتخابی قاره ای بدست آوریم.

کاپیتان با اخلاق اسبق تیم ملی تکواندو خاطرنشان کرد: به ایرانی بودن خودم افتخار می کنم و متصل قبلم برای کشورم می تپد. خوشحالم که در سال های گذشته با کسب علامت درون هم چشمی های جهانی و آسیایی توانستم دل مردم ایران را شاد کنم. برای استاد عسکری و ملی پوشان تو بازی های المپیک توکیو آرزوی موفقیت می کنم.

پیش از این نصرآزادانی از مردادماه ۱۳۹۷ به عنوان مربی راهنمایی تکواندوکاران بلژیکی را برعهده داشت.
دنیای ورزش های ویدئویی هر روز تو حال بهبود است و می نبوغ پیشرفت های متعددی را تو بخش های مختلف آن به صورت واضح مشاهده کرد. اکنون مدتی است که بعضی از شریک شدن ها از پلتفرم های جدیدی رونمایی کرده اند که مثل گذشته به دستگاه خاصی محدود محو. این پلتفرم ها به دلیل استعمال از فضای ابریمی توانند به کاربران، تجربه جدیدی از بازی کردن نمایش دهند.بیش از ۱۰۰ بازی مختلف تو پلتفرم ابری ورزش آمازون پشتیبانی می شوند 

کنار زمینه اطلاعات منتشر شده از سایت Ars Technia، پلتفرم ابری جدید آمازون (Amazon) که Luna شهرت دارد بوسیله سرورهای مبتنی پهلو ویندوز متکی است و از پردازنده های گرافیکی Nvidia T4 استفاده می نرم. این یک اتفاق زیاد خوب است در برابر می نبوغ انتظار داشت مشترکان این پلتفرم بتوانند خروجی متجاوز باکیفیتی از بازی ها دراختیار داشته باشند. هم اکنون که شما این مطلب را می خوانید، لونا بیش از ۱۰۰ عنوان مختلف را پشتیبانی می نرم. با پشتیبانی ویندوز که به رطوبت لونا اضافه شده، سازندگان بازی راحت زیرفون می توانند عناوین خود را با پلتفرم بازی ابری متاخر آمازون متجانس کنند.

مقاله های مرتبط:لونا، سرویس استریم بازی آمازون با امکان استریم 4K بازی ها معرفی شدآمازون به پشت تصاحب بازار بازی های ویدئویی

این سرورها برای حکم با یک نسخه استاندارد از نمونه سرور Amazon EC2 G4 نقشه کشی شده اند؛ همچنین سرورهای مذکور دارای مزایای پردازنده های گرافیکی Nvidia T4 نیز هستند. هوی می رود که آن ها از پردازنده های Cascade Lake اینتل نیز استفاده کنند. همه این موارد علامت دهنده پلتفرمی قدرتمند است که می تواند تجربه کاربری بسیار خوبی بوسیله مشترکان خود ارائه دهد. پردازنده های گرافیکی T4 براساس معماری تورینگ انویدیا ساخته شده اند. یک پردازندهگرافیکی T4 می تواند عملکردی موافق ۸٫۱ ترافلاپ تولید کند.

تاکنون مشخصات زیادی درباره این پلتفرم منتشر نشده؛ اما می دانیم که قرار است با یک سرویس استریم عالی و قدرتمند روبه رو شویم. کاربرانی که قصد دارند اشتراک این سرویس را خریداری کنند می توانند از عملکرد خوب آن اطمینان داشته باشند. البته بهتر است برای خرید آن کمی مشت نگه دارید؛ برای اینکه عموما نسخه های اولیه هر محصولی با مشکلاتی روبه رو می شود که شرکت سازنده پس از کشف آن ها سعی در رفع باگ‎ها و بهتر کردن تجربه کاربران می کند؛ درنتیجه بهتر است پس از گذشت مدتی از روز نمایش پلتفرم متاخر آمازون اقدام به بیع اشتراک آن کنید.

درحال حاضر، مشترکان لونا، جدیدترین سرویس استریم دنیای فناوری، می توانند انتظار اجرای بازی با رزولوشن ۱۰۸۰ را درون این پلتفرم داشته باشند. آمازون همچنین تأیید کرده است که قصد دارد درون آینده استریم با کیفیت 4K را نیز معرفی کردن کند. درون ضمن می توانید برای جزئیات بیشتر در مورد نحوه دسترسی زودهنگام، به ورقه رسمی Luna مراجعه کنید.بیشتر بخوانید:پاسخ اپل به فشارها علیه انحصارطلبی اپ استورپردازنده AZ1 Neural Edge آمازون با مشارکت مدیاتک شناساندن شدآمریکا شرکت چینی SMIC را نیز تحریم کردچگونه چشم انداز نظم برای عکاسی خیابانی پیدا کنیم؟شکایت صاحبان اپل واچ سری 3 از مشکلات بی حد WatchOS 7