چوب آسیا

وفاق بین شرکت های فعال داخل هر صنعت اهمیت زیادی دارد. رابطه و تعامل باعث می شود بزرگ ترین درگیری های رقابتی اندوه خاتمه لهو برای طرفین داشته باشند. آمازون و اپل رقابت شدیدی در صنعت استریم دارند که بعضا به درگیری هایی هم انجامیده است. اکنون دو غول دنیای فناوری به تفاهمی دست پیدا کرده اند که ابهت وابستگی و تعامل را در ساختارهای تصرف وکاری علامت می دهد.مقاله های مرتبط:اپلیکیشن آمازون پرایم برای اپل تی وی منتشر شدسرویس وجه اشتراک مجله تلویزیون اپل تی وی پلاس شناساندن شد

آمازون بعضی پیش به کاربران سرویس پرایم در سیستم عامل iOS امکان عدالت تا ازطریق اپلیکیشن پرایم بوسیله محتوا دسترسی پیدا کنند و تا اینکه خریدهای محتوایی خود را از آنجا ارتکاب دهند. این رفتار قبلا مقدور نبود که ناخرسندی و ناراحتی کاربران اضافی را به همراه داشت. درواقع، کاربر مقدمه باید ازطریق کامپیوتر وب سایت آمازون را باز می کرد و محتوای مدنظر را می فروش و سپس می توانست محتوا را ازطریق مایه iOS و سرو هایی همچون اپل تی وی مشاهده کند.

روندی که کاربران آمازون برای سودا و تماشای محتوای اختصاصی پرایم درون وسیله های همدستی اپل سپری می کردند، به هیچ وجه تجربه ی کاربری خوشایندی بخاطر آن ها به همراه نداشت. برهان پا بر جا امتحان ی کاربری نامناسب هم درگیری بین دو غول دنیای فناوری بود. درگیری حقیقی آمازون و اپل بر قانون این بود که کدام یک تسهیم صیقل شده ی وجه کاربر را برای خویشتن بردارد. درنهایت، تنها مجموعه ای که از درگیری دو شریک آسیب می دید، مشتریان و مصرف کنندگان بودند.



با تفاهم مجله ی جدیدی که بین آمازون و اپل لباس گرفت، بغرنج مشتریان از بین رفته است. همان طورکه گفته شد، اینک کاربران امکان دسترسی و خرید محتوا را ازطریق اپلیکیشن دارند. غرض جدید مزیت اضافی بخاطر کاربران بی شمار سرویس های استریم دارد که در وضعیت کنونی و قرنطینه ی خانگی، بیش از قدیم به محتوای دوست داشتنی نیاز دارند. همچنین، ارامش جدید مانند بسیاری رخدادهای دیگر، نشان دهنده ی تحول تدریجی در استراتژی دو شریک شدن و معیار تصرف وکارها و نگاه آن ها به رقابت در صنعت رسانه و استریم است.

جان گروبر توافق مجله ی آمازون و اپل را عمیق و تخصصی تحلیل کرده است. ظاهرا توافق دو شریک تیره خیس از برملا خبری است که تو رسانه ها می بینیم. کاربران آمازون از این به بعد، نه تنها می توانند محتوای مدنظرشان را از اپلیکیشن iOS تهیه کنند؛ بلکه تسلسل عبث اشتراک سرویس آمازون پرایم غم ازطریق اپلیکیشن امکان پذیر خواهد بود.

وقتی کاربر ابونمان سرویسی را از دستگاه اپلی می خرد، اپل ۳۰ درصد از هزینه ی معامله را قبض می کند. در تفاهم نامه ی بین آمازون و اپل، سودا اشتراک آمازون پرایم محتوی سهم مذکور نمی شود. تفاهم نامه ی جدید پیامد های دیگری نیز به همراه دارد که می توان بوسیله موارد ذیل اشاره کرد:هماهنگی و ادغام با اپلیکیشن Apple TVپشتیبانی از AirPlay 2پشتیبانی از اپلیکیشن های tvOSپشتیبانی از خیز وجوی جامع و سیری



درمجموع، دسترسی به فیلم های خریدشده از آمازون تو اپل تی وی آسان تر خواهد شد. افزون براین، کاربر می تواند محتوا را ازطریق AirPlay 2 روی تلویزیون های با پشتیبانی از فناوری سابق الذکر نمایش دهد و با استعمال از ریموت کنترل اپل، در میان محتوای موجود جست وجو بطی ء.

اپل درباره ی تفاهم نامه ی جدید با آمازون درون بیانیه ای نوشت:اپل برنامه ای ویژه با هدف گیری سرویس دهنده های سرگرمی و ویدئو ازطریق پول اعانه دارد تا مزیت های متعددی به مشتریان عرضه کند؛ مزیت هایی که ادغام با اپل تی وی، AirPlay 2، پشتیبانی از جست وجوی جامع، سیری، ورود بدون رمز به حسا ب های کاربری و اپلیکیشن های tvOS را شامل می شود. کاربران در اپلیکیشن های سرگرمی واجد شرایط همچون آمازون پرایم و Altice One و Canal می توانند فیلم ها و سریال ها را با کاربرد از سرو پرداخت همواره به اشتراک کنونی ویدئو خود بخرند یا دربست کنند.



اشاره به سرو های دیگر مانند Altice One و Canal در بیانیه ی اپل، مدال دهنده ی برنامه ی اختصاص ی آن ها بخاطر سرو های استریم مشغولیت است. کوپرتینویی ها قبلا همکاری هایی با شرکت های خدمات کابلی کرده اند تا جهیز های استریم خود را با دیگران هماهنگ کنند. بوسیله عنوان مثال، اپل تی وی در پرتغال برای کاربران سرویس MEO دردسترس قرار دارد و با محتوای MEO عرضه می شود. لول جدید اپل درون تأیید آمازون به عنوان یکی از غول های صنعت استریم نشان می دهد آن ها به اهمیت وابستگی عمیق و زورمند با دیگران پی اسیر اند.تفاهم بین سرویس های استریم، علامت دهنده ی تغییر محل آن ها بوسیله صنعتی است

هنوز مشخص نیست اپل در آینده تفاهم نامه های مشابهی با دیگر فعالان صنعت استریم امضا می درنگ یا خیر؛ البته کارشناسان امیدوار هستند چنین رویکردی ادامه دار باشد. اگرچه چنین رویکردهایی جهت کاهش سهم درآمدی اپل از خرید اشتراک درخت سرو های متفرقه در اکوسیستم می شود، بهبود امتحان ی کاربری و افزایش محتوای دردسترس مشتریان، از مزایای آن خواهد حیات. درحال حاضر، به صراحت می استعداد ادعا کرد سرویس اپل تی وی پلاس نمی تواند رقبای قدرتمند صنعت استریم را شکست دهد. درواقع، کوپرتینویی ها هنوز نمی توانند محتوای چشمگیری درمقایسه با رقبا عرضه کنند. 

تفاهم روزنامه هایی شبیه به آنچه بین اپل و آمازون امضا شد، اهمیت زیادی در دنیای کسب وکار حوزه ی فناوری دارد. با اینکه بزرگانی همچون آمازون و نتفلیکس و دیگران در حال تکاپو برای شکل دهی به آینده ی دنیای تلویزیون هستند، هریک از آن ها به شکوه همکاری سازنده جای پا بازداشت اند. چنین انبازی هایی باعث می شود با حفظ موقعیت تو بازار، هر شرکت بتواند از مزایای دیگری روزی مند شود. چنین رویکردهایی مانند نفوذ کردن شرکت های فناوری به مشکلات حقوقی و ضدانحصار تیمار تعبیر کردن می شود.



توافق اخیر بین اپل و آمازون نمادی شهودی از پروگرام ها و استراتژی های مدنظر مدیرعامل اپل، تیم کوک، نیز محسوب می شود. او اخیرا درباره ی ارتباطش با دولت کنونی ایالات متحده ی آمریکا گفته وجود:روشی که روی مشکلات تأثیر می گذارید، به منطقه ی محل فعالیت بستگی دارد. درنتیجه، چه داخل این سرزمین فعالیت کنیم و چه در هم گذاری ی اروپا یا چین، با دولت ها بیدار تعامل می شویم. درون همه ی موارد، چه موافق عملکرد باشیم یا نقیض آن، به همدستی و تعامل امتداد می دهیم. از دیدگاه من، تغییردادن اوضاع فقط با شکایت کردن و فریادزدن ممکن نمی شود. شما وضعیت را عزب زمانی دگرگونی می دهید که صحیح بودن روش خویشتن را از کار افتادن کنید. درون بسیاری از موارد، درگیری ها فقط به دلیل تفاوت در ایده ها ایجاد می شود.

درنهایت، بوسیله این نکته می رسیم که اشتیاق به گفت وگو و تعامل برای حل همه ی مشکلات کسب وکاری بنیادی به نظر می رسد. تفاهم نامه ی اپل و آمازون نشان می دهد رقبا می توانند با عبور از دیوارهای مرسوم، به مزیت های مشترک برسند؛ خصوصا با گذر از این دیوارها، هرکدام می توانند کار بی عیب تری انجام دهند. کارشناسان و کاربران امیدوار هستند دیگر سرویس های استریم غصه بوسیله حرکت جدید ملتفت شوند. درنتیجه، پس از مدتی اپل تی وی به اپلیکیشن کاربردی تماشای محتوای استریم تغییر می شود که در دستگاه های گوناگون، انواع محتوا را از سرو های مختلف دردسترس استراحت می دهد.بیشتر بخوانید:نتفلیکس، یوتیوب، آمازون و اپل کیفیت و حجم محتوای استریم خود را کاهش می دهندرقابت تنگاتنگ سرو های استریم؛ کدام یک عصب خواب مخاطب را درون دست دارند؟افشای فدایی از ویژگی های آیفون 9 و آیپد پرو جدید با بررسی کدهای iOS 14اپل احتمالا به زودی نسخه ای جدید از اپل تی وی معرفی می کندآمازون زیاد از ۵۵ میلیون کاربر را جذب درخت سرو Amazon Music کرده است
  • ۹۹/۰۱/۱۸

نظرات (۱)

ضمن تبریک سال نو و آرزوی سلامتی برای شما
مطالب کامل جذاب و بسیاری مفیدی دارید احسن
 
پیشنهاد می کنم 5 دقیقه وقت بزارید و از پکیج نوروزی ورودی گوگل ایرانی سایت شیک رنک بازدید نمایید.
 
اهداف ورودی گوگل ایرانی :
- برند کردن کلمات کلیدی در نتایج جستجو فارسی و جهانی
- ترند و داغ کردن کلمات کلیدی در نتایج جستجوی فارسی و جهانی
- اضافه شدن کلمات کلیدی به لست پیشنهادات برتر گوگل در انتهای نتایج (کلمات مرتبط)
- دریافت ترافیک اختصاصی و ارگانیک از گوگل
- کسب جایگاه در نتایج برتر گوگل SERP و پیشنهادات هم موضوع
 
مزیت ورودی گوگل ایرانی برای سایت ها:
- افزایش ضریب اعتماد گوگل
- کاهش فوری رنک الکسای IRAN
- کاهش فوری رنک الکسای کشوری
- کاهش فوری بونس ریت
- ارتقا سرعت ایندکس صفحات یا مطالب
- کسب رنک بالاتر در مقایسه با رقبا (اثر گذاری روی مخاطبین شما)
- ارتقا ماهیت و جایگاه سایت شما
- افزایش قدرت مانور سایت در رقابت و جستجو
و در نتیجه:
-کسب ترافیک ارگانیک با نمایان شدن برند شما در پیشنهادهای SERP گوگل هنگام تایپ کلمه کلیدی.

خبر خوب:همزمان با رونمایی از پکیج ورودی گوگل ایرانی"طرح تخفیف نوروزی"تا 50 درصد بر روی پکیج ها اعمال گردیده است .
 
جهت مشاهده پکیج های جدید 99 ورودی گوگل با IP ایرانی به لینک زیر مراجعه بفرمایید .

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی