چوب آسیا

بوسیله گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایسنا، اسپوتنیک گزارش داد که داخل یک فقره جست وجوی عاری مهر و موم اف بی آی، استدلال شده که "بری کرافت"، ۴۴ ساله، قاضی بوسیله تلاش برای سرقت فرماندار میشیگان از قصبه باشهامت آمریکا، در ماه مه تهدیدات را داخل ورقه فیس بوک خود منتشر کرده، و بخاطر یکی از پست های فیسبوکی خویشتن حاوی عکس رئیس جمهور آمریکا، این شرح را نوشته که "رنگ های واقعی از دل آن می درخشند، می خواهم این تابو زاده را بی آرامی اعدام کنم! "

به گفته اف بی آی، پست فیسبوکی دیگری از کرافت، به "هیلاری کلینتون"، وزیر امور خارجه سابق آمریکا اشاره و تأکید کرده که او همچنین باید به خاطر جنایات جنگی علیه بشریت، به دار آویخته شود.

ظاهراً یک پست دیگر کرافت هم شامل عکسی از یک طناب دار بوده و هواخواه اعدام اوباما، "هر دو کلینتون ها، دموکرات ها، لیبرال ها، مسلمانان"، همراه با "ایلهان عمر" و "ای. او. سی"، احاله آشکاری به "الکساندریا اوکازیو-کورتز"، پاسبان زن حزب دموکرات شده است.
  • ۹۹/۰۸/۱۱

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی