چوب آسیا

۸ مطلب در آبان ۱۳۹۹ ثبت شده است

به گزارش همشهری آنلاین بوسیله نقل از مهر، محمد نادربیگی پس ازآن از ظهر سه شنبه تو جمع خبرنگاران گفت: تو پی وقوع چند فقره اختلاس خودروهای پژو در سطح استان البرز، بررسی موضوع درون اجازه کار اداره مبارزه با سرقت پلیس آگاهی قرار گرفت. کارآگاهان درون معاینه های اولیه متوجه شدند سارقان داخل گروه های دو و سه نفری خودروهای پژو را که در مناطق خلوت پارک شده و فاقد لوازم بازدارنده هستند اطلاع و تو نیم های شب رفتار بوسیله ربایش آنها می کنند.

رئیس پلیس آگاهی استان البرز تقریر کرد: در ادامه کارآگاهان با انجام تحقیقات گسترده میدانی رگه یکی از سارقان صنف ای خودرو را داخل این پرونده زدند و با تحت نظر قرار اعطا کردن وی ملتفت شدند او همراه پسر و یکی از دوستانش رفتار به سرقت خودروهای پژو می کند و با انتصاب پلاک خودروهای دیگر بر وسیله نقلیه و ارجاع آن به استان های غربی به قیمت کمتر به مالخر می فروشد.

وی با اشعار اینکه مخفیگاه سارقان در استان های البرز و آذربایجان غربی معارفه و درون عملیات مجزا هر سه آنها دستگیر شدند، بیان کرد: متهمان که از سارقان حرفه ای در سطح کشور هستند در بازجویی های خود به ۲۰ فقره ربودن خودرو به مقدار ۳۰ میلیارد ریال اعتراف کرده اند.

نادربیگی با اشاره به دستگیری یک مالخر دارایی مسروقه ادامه داد: این فرید پس از خریدن خودروهای سرقتی آنها را سند نمره کرده و بوسیله معامله می رساند. تاکنون ۹ خودرو سرقتی سند تشخیص شده درون استان های زنجان، آذربایجان غربی و کردستان معارفه و بنده شده و مجاهدت برای خبر سایر خودروها و مالباختگان پرونده ادامه دارد.

مهتر پلیس آگاهی استان البرز در پایان از شهروندان درخواست کرد با تجهیز خودروهای خود به دزدگیر، قفل پدال و قفل فقره از بوسیله ربایش روبیدن اموالشان پیشگیری کنند.
به گزارش همشهری آناین، این واکسن از سنخ واکسن های mRNA است که با انتقال ژن های پروتئین های گل میخی سطح ویروس کرونابه درون سلول ها باعث تولید این پروتئین ها می شود. وسیله ایمنی بدن با ایجاد آنتی بادی کنار ضد پروتئین های ویروسی تاثیر نشان می دهد. این آنتی بادی های خنثی کننده می تواند مانع ایجاد عفونت هنگام ورود ویروس کرونا بدن شوند.



نسخه بزرگتر اینفوگرافیک را می توانید تو اینجاببینید آشنایی با رویکردهای متفاوت برای ایجاد واکسن کرونا ویروس کرونا زنده است؟ | چطور ویروس اضافه می کند؟ اینفوگرافیک | چند شلنگ الباقی تا واکسن کرونا | آخرین وضعیت واکسن های کرونا در دنیا
بوسیله گزارش همشهری آنلاین بوسیله نقل از ایران، زوجه ۳۲ساله در حالی که دستان کوچک فرزند سه ساله ای را تو مشت می فشرد، دادخواست متارکه را روی میز مشاور و مددکار اجتماعی کلانتری میرزاکوچک خان مشهد گذاشت و با تقریر این که دیگر نمی تواند با همسرش پایین تر یک سقف زندگی کند، در تشریح ماجرا خود گفت: داخل خانواده ای بوسیله جهان آمدم که پدرم از شرایط مالی عطا برخوردار نبود، به همین دلیل پس ازآن از انتها تحصیلاتم در مقطع متوسطه ترک پرورش کردم و وارد بازار فقره شدم.

بخاطر آن که جهیزیه خودم را تهیه کنم و از طرفی بی آرامی دستیار خرج خانواده باشم، در یک کارگاه تولیدی مانتو شغلی برای خودم مشت و پا کردم و به مدت ۱۰سال از درآمدم برای اعضای خانواده ام نیز هزینه می کردم تا این که «فریمان» به خواستگاری ام آمد. او که ۳۵ساله وجود از طریق یکی از بستگان دور پدرم به خانواده ما معرفی شد.

با توجه به این که غلام اولین فرزند خانواده بودم و پدر و مادرم تجربه ای در این باره نداشتند، بدون ادا هیچگاه رویه تحقیقاتی و تنها با تکیه گاه به دست افزار های خواستگارم که تقاضا می کرد دامدار و کشاورز است، به بست او در آمدم.

شش ماه بعد از برگزاری سنت عقدکنان، او مرا بخاطر آغاز زندگی مشترک به اتاقک کوچکی برد که داخل یک گاوداری در حاشیه بطرف خانه مخلوق شده بود. بابا و مادرم به شدت مخالف سکونت من درون آن اتاقک انباری راه و سهمگین بودند ولی غلام برای حفظ عمر ام تصمیم گرفتم به حرف های دیگران توجه نکنم و در پهلو شوهرم باشم.

هنوز یک هفته از آغاز زندگی مشترک مان نگذشته بود که فهمیدم «فریمان» تنها کارگر آن دامداری است و صاحب آن جا برای کمک به همسرم و نیز نگهبانی از گاوهایش، آن اتاقک را درون اصالت او راحتی داده حیات. با این حال باز هم خموشی کردم و دوشادوش همسرم در حالی مشغول فرمان شدم که بوی تعفن فضولات حیوانی در فاصله سه متری از محل عمر ام بوسیله شدت آزارم می رحم. در لب حال همه آن فضولات انباشته شده را به بور دورتری نقل مکان کردم و تنها بوسیله آینده ای نمایان می اندیشیدم ولی خیلی زود همگی آرزوهایم کنار پیله رفت و زندگی ام در خوش نویسی نابودی صبر گرفت.

چند ماه بعد، هنگامی که پسرم را باردار بودم رفتارهای «فریمان» به یک باره تحول کرد زیرا پای «نصرت» (برادرشوهرم) به عمر ما باز شد. او هر روز زن غریبه ای را با خودش به منزل ما می آورد و شوهرم نیز مرا  وادار بوسیله پذیرایی از او می کرد. آرام دنج مجبور شدم بساط حشیش و تریاک کشی را نیز برای آن ها فراهم کنم. حتی همسرم مرا مجبور می کرد ناس استفاده کنم و زمانی که حالم به هم می خورد، با خنده کردن بوسیله حالت های من تفریح می کردند.

از سوی دیگر رفتارهای زشت و کثیف شوهرم آن قدر آزاردهنده شد که نمی توانستم این شرایط را حوصله کنم. انگار من برای خدمتگزاری به زنان غریب و رفتارهای زننده همسرم و برادرش استخدام شده بودم.  بالاخره حکم بوسیله جایی رسید که مرا ترساندن می کرد چنانچه در بر آن ها موادمخدر کاربرد نکنم، طلاقم می دهد!

با این تهدیدها، یکروز از خواب جهالت بااطلاع شدم و تصمیم گرفتم از این اعتماد و امیدهای واهی دست بردارم و به دنبال حقیقت زندگی باشم. با این حال فقط دلم به حال پسر کوچکم می سوزد که آینده اش در هاله ای از تاریکی قرار می گیرد و نمی دانم سرنوشت او چگونه رقم خواهد خورد.

به دستور سرهنگ پاینده زاده حکاک (مهتر کلانتری میرزاکوچک خان) این پرونده توسط مشاوران و کارشناسان زبده اداره مددکاری مدنی و با احضار همسر این زن کبیر تک استفهام اختصاص قرار گرفت.
پردازنده های مرکزی (CPU) سری مستشار ۵۰۰۰AMDا (AMD Ryzen 5000) روز گذشته به بازار ارائه شدند و همان نعوظ که انتظار داشتیم، استقبال چشم گیری از آن ها بوسیله انجام آمد؛ به طوری که حتی اگر در جایی مثل آمریکا جناب داشته باشید، در حال مجهز تهیه کردن پردازنده های رایزن 5000 غیر ممکن است؛ سوا اینکه بخواهید پول یدکی خرج کنید. 

در ماه هایی خاطره انگیز برای گیمرهایی هستیم که درون خارج از ایران محضر دارند؛ دوران عرضه ی کنسول های نسل نهمی ایکس باکس سری ایکسوپلی استیشن 5 و کارت های گرافیک متاخر سری RTX و Radeon و حتی پردازنده های جدید سری مستشار 5000. تمامی محصولات و قطعاتی که از آن ها نام بردیم، متأسفانه یک وجه تعهد پرداخت دارند: حتی کسانی که ازلحاظ مالی توانایی تهیه کردن آن ها را داشته باشند قادر به ادا این کار نیستند.

نخستین جنین هنگام عرضه ی کارت های گرافیک سری RTX 3000 انویدیا بود که دیدیم استقبال بسیار زیادی از آن ها بوسیله انجام آمد. البته درکنار استقبال زیاد، فداکار افراد ربات هایی طراحی کردند تا در عرض چند ثانیه چندین کارت گرافیک سفارش بدهند. بعد این افراد به فروشگاه ای بی (eBay) رفتند و همان کارت های گرافیک را با قیمت بالا برای فروش گذاشتند. این اتحاد قطعا برای دیگر محصولات و قطعات نیز رخ خواهد داد. 

ماه گذشته ی میلادی تماشاچی فاش شدن سندی بودیم که ظاهرا جزو اسناد محرمانه ی AMD بود. این سند که توسط AMD دراختیار فروشندگان قرار داده شده بود، به برخی قوانین رمز می کرد که داخل تقلا بودند جلوی فروش زودهنگام تمامی پردازنده های سری رایزن ۵۰۰۰ و کارت های گرافیک سری Radeon RX 6000 را بگیرند. یکی از معیارهایی که AMD تعیین کرد، اضافه کردن کد کپچا به صفحه ی خرید محصولات حیات تا سودجویان نتوانند با طراحی ربات، چند پردازنده اندرز دهند.

متأسفانه با وجود اقدامات AMD، پردازنده های سری رایزن ۵۰۰۰ نیز با مشکلاتی مواجه شده اند که برای کارت های گرافیک RTX 3000 صورت دادند. در اعتبار عزب چند دقیقه، تمامی پایگاه پردازنده های سری رایزن ۵۰۰۰ داخل وب سایت رسمی AMD و فروشگاه های Best Buy،ا B
بوسیله گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایسنا، اسپوتنیک گزارش داد که داخل یک فقره جست وجوی عاری مهر و موم اف بی آی، استدلال شده که "بری کرافت"، ۴۴ ساله، قاضی بوسیله تلاش برای سرقت فرماندار میشیگان از قصبه باشهامت آمریکا، در ماه مه تهدیدات را داخل ورقه فیس بوک خود منتشر کرده، و بخاطر یکی از پست های فیسبوکی خویشتن حاوی عکس رئیس جمهور آمریکا، این شرح را نوشته که "رنگ های واقعی از دل آن می درخشند، می خواهم این تابو زاده را بی آرامی اعدام کنم! "

به گفته اف بی آی، پست فیسبوکی دیگری از کرافت، به "هیلاری کلینتون"، وزیر امور خارجه سابق آمریکا اشاره و تأکید کرده که او همچنین باید به خاطر جنایات جنگی علیه بشریت، به دار آویخته شود.

ظاهراً یک پست دیگر کرافت هم شامل عکسی از یک طناب دار بوده و هواخواه اعدام اوباما، "هر دو کلینتون ها، دموکرات ها، لیبرال ها، مسلمانان"، همراه با "ایلهان عمر" و "ای. او. سی"، احاله آشکاری به "الکساندریا اوکازیو-کورتز"، پاسبان زن حزب دموکرات شده است.
هفته پیش بدوی مفروضات از گوشی ال جی Q52 بی پرده شد و ما با این گوشی آشنا شدیم. اکنون ال جی این محصول را رسما معرفی کرده است. گوشی Q52 باهم اتحاد کردن ال جی یک ثمر میان رده به شمار می آید که با تراش Helio P35 در راسته کشور اجبار جنوبی نمایش می شود. این تلفن همراه هوشمند چهار دوربین پشت دارد و از دو فلش LED یکروز می برد. صفحه ارائه گوشی ال جی Q52 هم LCD با وضوح تصویر HD خواهد بود.

ال جی Q52 داخل خارج از سرزمین اکراه جنوبی با معروفیت ال جی K52 شناخته می شود. این دو گوشی دقیقا یک ثمر هستند و مشخصات پر اب افزاری مثل دارند. گوشی Q52 از چهار گیگابایت رم برخوردار است و ۶۴ گیگابایت حافظه داخلی دارد. اگر احتیاج به حافظه داخلی بیشتری داشتید، می توانید از کارت ذهن microSD در این گوشی استفاده کنید.مقاله ی مرتبط:مادیران پلیس واردات گوشی ال جی تو ایران شد

با نگاهی بوسیله عقب گوشی متوجه دوربین ها خواهید شد. دوربین اصلی یک حسگر ۴۸ مگاپیکسلی دارد و درکنار آن، یک حسگر ۵ مگاپیکسلی Ultrawide و دو حسگر دو مگاپیکسلی ماکرو و نمره عمق قرار گرفته اند. دوربین جلوی گوشی متاخر ال جی ۱۳ مگاپیکسلی خواهد بود.

این تلفن همراه هوشمند از ورق نمایشی کاملا چاق برخوردار است؛ صفحه نمایشی ۶٫۶ اینچی که حاشیه نویسی های زیاد باریکی در سه جانب دارد و عزب لبه پایینی حاشیه بیشتری در مقایسه با لبه های دیگر دارد.

حسگر اثر انگشت این گوشی روی لبه سمت ضایع صبر محزون است و روی لبه سمت چت گوشی، دکمه های تنظیم ندا و دکمه گوگل اسیستنت را مشاهده می کنید.

از دیگر ویژگی های این گوشی هوشمند می توانیم به باتری ۴۰۰۰ میلی آمپر ساعتی، پورت USB-C و بلوتوث ۵ رمز کنیم. گوشی LG Q52 از NFC و گواهی نظامی MIL-STD-810G برخوردار است. این گواهی نشان می دهد که گوشی می تواند دمای کم و زیاد را تحمل کند و در موافق شوک سفت باشد.

گوشی ال جی Q52 با نرخ ۲۹۲ یا ۲۴۰ یورو درون ته رنگ های سفید و قرمز راهی بازار می شود.

 

 بیشتر بخوانید:جدیدترین هدفون Tone Free ال جی با فناوری حذف صدای مزاحم معرفی شدمشخصات گلکسی اس ۳۰ اولترا فاش شدنسخه های لاکچری آیفون 12 پرو و پرو مکس معرفی شدند؛ از بین جنگجویان گزینش کنیدوان پلاس نورد N10 5G و وان پلاس نورد N100 معرفی شدندiFixit نتایج کالبدشکافی آیفون ۱۲ و ۱۲ پرو را منتشر کرد
بوسیله گزارش همشهری آنلاین بوسیله نقل از ایسنا، در این کنفرانس با برگزاری انتخابات شورای مرکزی ۱۷ عضو واقعی و پنج عضو علی البدل انتخاب شدند.

اسامی ۱۷ قد اصلی شورای مرکزی به ترتیب آرا بوسیله تطویل زیر است:

۱- مرتضی آقاتهرانی

۲- صادق محصولی

۳- فاطمه آلیا

۴- نصرالله پژمان فر

۵- علی خضریان

۶- ناصر سقای بی ریا

۷- غلامحسین رضوانی

۸- قاسم روانبخش

۹- میرهاشم موسوی

۱۰- مجید متقی فر

۱۱- زهره سادات لاجوردی

۱۲- سیدمحمدجواد ابطحی

۱۳- مهدی باقری

۱۴- مهدی صرامی

۱۵- محمود دهقانی

۱۶- آسیه کلاته

۱۷- احمد ابوترابی

همچنین پنج اندام علی البدل این تشکل نیز به شرح والا انتخاب شدند:

۱- سعید تواناراد

۲- علیرضا تسلیمی

۳- محمد نوروزی

۴- مصطفی قاسمی پور

۵- هادی قیومی

پس از تبدیل سر نحوه فعالیت احزاب و گروه های سیاسی این روند تحت دو نشانی «جبهه پایداری انقلاب اسلامی» و «حزب پایداری انقلاب اسلامی» مجددا در بهمن ماه سال ۱۳۹۸ با مطابقت نظام نامه و مرامنامه خود بخاطر تشکیل حزب و اعلام اتحاد جبهه حزبی به نمایندگی مرتضی آقاتهرانی از جماعت ماده ۱۰ احزاب مجوز فعالیت گرفت تا دومین جلسه اشتراکی خویشتن را براساس شرایط متاخر برگزار بطی ء.