چوب آسیا

هفته پیش بدوی مفروضات از گوشی ال جی Q52 بی پرده شد و ما با این گوشی آشنا شدیم. اکنون ال جی این محصول را رسما معرفی کرده است. گوشی Q52 باهم اتحاد کردن ال جی یک ثمر میان رده به شمار می آید که با تراش Helio P35 در راسته کشور اجبار جنوبی نمایش می شود. این تلفن همراه هوشمند چهار دوربین پشت دارد و از دو فلش LED یکروز می برد. صفحه ارائه گوشی ال جی Q52 هم LCD با وضوح تصویر HD خواهد بود.

ال جی Q52 داخل خارج از سرزمین اکراه جنوبی با معروفیت ال جی K52 شناخته می شود. این دو گوشی دقیقا یک ثمر هستند و مشخصات پر اب افزاری مثل دارند. گوشی Q52 از چهار گیگابایت رم برخوردار است و ۶۴ گیگابایت حافظه داخلی دارد. اگر احتیاج به حافظه داخلی بیشتری داشتید، می توانید از کارت ذهن microSD در این گوشی استفاده کنید.مقاله ی مرتبط:مادیران پلیس واردات گوشی ال جی تو ایران شد

با نگاهی بوسیله عقب گوشی متوجه دوربین ها خواهید شد. دوربین اصلی یک حسگر ۴۸ مگاپیکسلی دارد و درکنار آن، یک حسگر ۵ مگاپیکسلی Ultrawide و دو حسگر دو مگاپیکسلی ماکرو و نمره عمق قرار گرفته اند. دوربین جلوی گوشی متاخر ال جی ۱۳ مگاپیکسلی خواهد بود.

این تلفن همراه هوشمند از ورق نمایشی کاملا چاق برخوردار است؛ صفحه نمایشی ۶٫۶ اینچی که حاشیه نویسی های زیاد باریکی در سه جانب دارد و عزب لبه پایینی حاشیه بیشتری در مقایسه با لبه های دیگر دارد.

حسگر اثر انگشت این گوشی روی لبه سمت ضایع صبر محزون است و روی لبه سمت چت گوشی، دکمه های تنظیم ندا و دکمه گوگل اسیستنت را مشاهده می کنید.

از دیگر ویژگی های این گوشی هوشمند می توانیم به باتری ۴۰۰۰ میلی آمپر ساعتی، پورت USB-C و بلوتوث ۵ رمز کنیم. گوشی LG Q52 از NFC و گواهی نظامی MIL-STD-810G برخوردار است. این گواهی نشان می دهد که گوشی می تواند دمای کم و زیاد را تحمل کند و در موافق شوک سفت باشد.

گوشی ال جی Q52 با نرخ ۲۹۲ یا ۲۴۰ یورو درون ته رنگ های سفید و قرمز راهی بازار می شود.

 

 بیشتر بخوانید:جدیدترین هدفون Tone Free ال جی با فناوری حذف صدای مزاحم معرفی شدمشخصات گلکسی اس ۳۰ اولترا فاش شدنسخه های لاکچری آیفون 12 پرو و پرو مکس معرفی شدند؛ از بین جنگجویان گزینش کنیدوان پلاس نورد N10 5G و وان پلاس نورد N100 معرفی شدندiFixit نتایج کالبدشکافی آیفون ۱۲ و ۱۲ پرو را منتشر کرد
  • ۹۹/۰۸/۰۵

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی