چوب آسیا

به گزارش مهر، آزمون سراسری سال ۹۸ بخاطر رشته های تحصیلی با آزمون دانشگاه ها و مؤسسات آموزش عالی برای پذیرش دانشجو در دوره های روزانه، دولت دوم (شبانه)، پیام نور، غیرانتفاعی، دوره های نصف حضوری، مجازی، پردیس خودگردان و ظرفیت مازاد دانشگاه ها و مؤسسات آموزش برجسته و رشته های تحصیلی با آزمون دانشگاه آزاد اسلامی برگزار می شود.

در کنکور سراسری سال ۹۸ تعداد یک میلیون و ۱۱۹ هزار و ۱۵ داوطلب ثبت نام کرده اند که با توجه به اعلام علاقمندی بوسیله گروه های آزمایشی دوم و سوم، تعداد یک میلیون و ۳۵۳ هزار و ۳۲۴ کارت ورود به مجمع آزمون صادر شد. آزمون در صبح و بعدازظهر پنجشنبه ۱۳ تیر و صبح و بعدازظهر جمعه ۱۴ تیر ۹۸ در ۳۸۱ شهرستان و مدخل متنوع کشور و ۵۱۸ مرزوبوم امتحانی برگزار می شود.

برای کنکور سراسری سال ۹۸ با توجه بوسیله تغییر نظام آموزش متوسطه یک مجموعه سوال برای بینش آموزان نظام سالی واحدی یا ترمی واحدی و یا نظام همیشه آموزش متوسطه و یک کلکسیون سوال برای علم آموزان نظام متاخر (نظام جدید ۶-۳-۳) نقشه کشی شده است.

پس از برگزاری آزمون و پس از بهسازی برگه ها، ترازنامه اولیه در دهه دوم مردادماه ۹۸ منتشر می شود. داوطلبانی که مجاز به انتخاب رشته می شوند با داخل نظر ستاندن ظرفیت دانشگاه ها در مهلت اخبار شده نسبت به انتخاب رشته اقدام کنند. نتایج بازپسین آزمون سراسری سال ۹۸ در نیم دوم شهریورماه ۹۸ منتشر می شود.

به منظور دسترسی هرچه سریع نمدار داوطلبان آزمون سراسری سال ۱۳۹۷ به سؤالات گروههای آزمایشی علوم ریاضی و فنی، علوم تجربی، علوم انسانی، هنر و زبانهای خارجی، سؤالات هریک از گروههای آزمایشی پس از برگزاری آزمون در سایت راه اندازی سنجش درج شده و در دسترس داوطلبان راحتی می گیرد.

کلید اولیه سؤالات آزمون سراسری سال ۱۳۹۸ (درون کشور)، از ساعت ۲۱ روز یکشنبه ۱۶ نشانه ۹۸ و کلید ابتدایی سؤالات (بیرون از کشور)، روز چهارشنبه بعدازظهر ۱۹ تیر ۹۸ از قانون سایت راه اندازی عبرت قابل شهود است.

در حال حاضر سؤالات گروه آزمایشی علوم ریاضی و فنی بوسیله همراه دفترچه عمومی، چرک نویس فرهنگ و معارف اقلیت های دینی و زبان های خارجی غیرانگلیسی، دفترچه اختصاصی و سؤالات گروه آزمایشی علوم انسانی بوسیله همراه چرک نویس عمومی، دفترچه ادب و معارف اقلیت های دینی و واژه های خارجی غیرانگلیسی، دفترچه اختصاصی و پیش نویس اصول و عقاید فقه منتشر شده است.
  • ۹۸/۰۴/۱۴

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی