چوب آسیا

اپل به معرفی و نمایش ی گوشی های هوشمند جدید با فناوری های متفاوت و پیشرفته اسمی است. با این حال در بازار گوشی های هوشمند، سامسونگ نیز از سال ۲۰۱۱ با رونمایی محصولات خانواده ی گلکسی نوت توانست دستگاه هایی با نمایشگر ارشد به راسته عرضه درنگ و توجه کاربران را تا حدود اضافی به محصولاتش دعوت کند. 

الزام ای ها تو برهه ای دستگاهی با نمایشگر بزرگ نقشه کشی و تولید کردند که بیشتر تولیدکنندگان گوشی های هوشمند درصدد تولید و نمایش ی مایه هایی کوچک زیرفون و قابل محموله تر بودند.

مقاله های مرتبط:ویدئو و تصاویر جدیدی از گلکسی نوت 10 پرو سامسونگ دیده شدگلکسی نوت 10 سامسونگ با فناوری بلندگوی یکپارچه و نمایشگر معرفی می شود

گوشی های سری گلکسی نوت سامسونگ با یکروز مندی از نمایشگر بزرگ، قلم (استایلوس)، حافظه ی داخلی و ذهن ی رم با ظرفیت بیشتر توانستند توجه کاربران بسیاری، خصوصا کسانی را به خود جلب یواش که با گوشی هوشمند زیاد کار می کنند. با وجود این، سال ۲۰۱۹ وضعیت اجبار ا ی ها در مقایسه با قبل بیش متفاوت شده است. امسال، سامسونگ به سختی می تواند تفاوت های شاخصی بین دو سری محصولات سری نوت و سری گلکسی اس ایجاد کنند. اول اسفند، گلکسی اس ۱۰ و اس ۱۰ پلاس به همراه گلکسی S10e و نسخه 5G گلکسی اس ۱۰ با نمایشگری ۶.۷ اینچی و باتری حجیم معرفی کردن شدند. 

ناگفته نماند معمولا اضطرار ای ها گوشی هوشمند گلکسی نوت خود را در محدوده ی زمانی ماه های اوت و سپتامبر (مرداد یا شهریور) معرفی می کنند. بوسیله نظر می رسد سال جاری نیز سامسونگ همین مقطع زمانی را برای رونمایی پرچم دار اینده سری گلکسی نوت تو نظر گرفته باشد. پیش تر گفته شده بود گلکسی نوت ۱۰ سامسونگ احتمالا ۱۶ مرداد برابر با ۷ اوت رونمایی می شود. نمایشگر مبصر دستگاه های سری گلکسی نوت یکی از انفراد های واقعی و متمایزکننده ی آن ها از گلکسی اس است. با وجود این، تباین حد ی نمایشگر و برخی دیگر از محدودیت های متمایزکننده ی این دو سری محصولات در سال های اخیر بوسیله شدت کاهش یافته است. 



به غیر از قلم اس پن، عمده ترین تباین بین گلکسی اس ۹ پلاس وگلکسی نوت ۹، نمایشگر اندکی بزرگ تیز و باتری با ظرفیت بیشتر و گزینه هایی بخاطر خرید دستگاهی با ظرفیت ذهن ی تویی و ظرفیت حافظه ی رم بیشتر بود. نمایشگر گلکسی نوت ۹ فقط ۰.۲ اینچ مبصر برنده از نمایشگر گلکسی اس ۹ پلاس است و زمانی که بحث مقایسه ی ویژگی های اصلی دو وسیله همچون دوربین به میان می آید، هر دو گوشی هوشمند از رویت عملکرد، قابلیت های مشابهی با یکدیگر دارند.

با این حال در چند سال گذشته، شرایط بدین لباس نبود و گوشی های هوشمند سری گلکسی نوت از نظر مشخصات با محصولات سری گلکسی اس تفاوت های شاخصی داشتند. گلکسی نوت ۲ که در سال ۲۰۱۲ شناساندن و به میدان عرضه شد، از نمایشگر ۵.۵ اینچی بهره می برد. نمایشگر این گوشی هوشمند ۰.۷ اینچ از نمایشگر ۴.۸ اینچی گلکسی اس ۳، محصول همان سال سامسونگ، بزرگ مرطوب بود. اکراه ای ها در آن مقطع زمانی، گوشی های هوشمند سری گلکسی اس خود را تو نسخه های گوناگون و با اندازه ی متفاوت نمایشگر به راسته ارائه نمی کردند. در نتیجه، گوشی های هوشمند گلکسی نوت با نمایشگر ارشد برنده برای آن دسته از کاربرانی از جذابیت خاصی برخوردار وجود که خواهان وسیله هایی با نمایشگر بزرگ زیرفون بودند. نیز تو آن مقطع زمانی، نمایشگر دستگا ه های سامسونگ در مقایسه با بیشتر تولیدکنندگان گوشی های هوشمند بزرگ تر بود.مقاله های مرتبط:نسخه 5G گلکسی اس 10، تو قدر ۸۰ روز به رکورد یک میلیون فروش دست یافتگلکسی نوت 10 سامسونگ به دوربین ToF مهیا می شود

داخل حال حاضر، کره ای ها نسخه های متنوع تری از گوشی های هوشمند سری گلکسی اس به راسته ارائه می کنند. سامسونگ نه عزب نسخه ی معمولی و پلاس گلکسی اس ۱۰ را به میدان عرضه کرد؛ بلکه نسخه ی 5G گلکسی اس ۱۰ را همچنین معرفی کرد که قابلیت اتصال بوسیله شبکه ی اینترنت پرسرعت سلاله پنجم را دارد. نسخه ی 5G گلکسی اس ۱۰ سامسونگ از نمایشگر ۶.۷ اینچی برخوردار است که ارشد تر از گلکسی اس ۱۰ با نمایشگر ۶.۱ اینچی و گلکسی اس ۱۰ پلاس با نمایشگر ۶.۴ اینچی است. همچنین، این گوشی هوشمند از دوربین چهارگانه تو پنل پشتی نصیب می برد و مجهز به دوربین تشخیص عمق سه بعدی است. تفاوت گوشی های هوشمند گلکسی اس ۱۰ و گلکسی اس ۱۰ پلاس درون مقایسه با نسخه ی 5G آن است که دو دستگاه از دوربین سه گانه در پنل پشتی بهره می برند و فاقد حسگر تشخیص عمق هستند.



علاوه بر این، زور ای ها نسخه ای از گلکسی اس ۱۰ پلاس را با حافظه ی رم ۱۲ گیگابایتی و حجم حافظه ی داخلی یک ترابایتی درون رویت محزون اند. این در حالی است که سایر نسخه های دیگر این سری محصولات سامسونگ از جمله گلکسی اس ۱۰ و نسخه ی 5G گلکسی آن، از حافظه ی رم حداکثر ۸ گیگابایتی و ذهن ی داخلی ۵۱۲ گیگابایتی یکروز می برند.

وقتی بحث اندازه ی نمایشگر و ظرفیت حافظه ی داخلی و کیفیت دوربین به میان می آید، سامسونگ گزینه های معامله مختلفی در اختیار کاربران قرار می دهد. هنوز ظاهر تراشیدن قبیله بعدی گوشی های هوشمند گلکسی نوت به غیر از قلم اس پن تو مقایسه با گلکسی اس ۱۰ با چه وجه تمایز خاصی به بازار عرضه خواهند شد. سررشته ها و اطلاع دادن غیررسمی منتشرشده درباره ی گلکسی نوت ۱۰ از شباهت بیش از اندازه این دستگاه به گوشی های هوشمند سری گلکسی اس ۱۰ حکایت می نرم. این اخبار تو حالی بوسیله اشتراک گذاشته می شود که شباهت های اضافی بین آخرین گوشی های هوشمند سری گلکسی اس و گلکسی نوت نیز دیده می شود. با حیات معرفی نسخه ی 5G گلکسی اس ۱۰ و گلکسی S10e، معرفی دستگاهی با مشخصات مشابه، اما از سری گلکسی نوت چندان تفسیر پذیر ازاله. 

اگر خامه اس پن بتواند واقعا اسکناس تمایز شاخصی بین گوشی های هوشمند سری گلکسی نوت و گلکسی اس سامسونگ ایجاد کند، شاید جبر ای ها بتوانند به فروش این دستگاه امیدوار باشند؛ درون غیر این قیافه سامسونگ مجبور می شود شاداب تلاش کند تا بتواند سودا رضایت بخشی برای گلکسی نوت ۱۰ رقم بزند.بیشتر بخوانید:تاسیس گوشی های تاشدنی با روندی کند، اما سزاوار سرزنش قبول پیش می رودنیمی از انسان آمریکا مدل گوشی خویشتن را نمی دانندکاهش ۵۶ درصدی منفعت سامسونگ در سه گانه ماهه دوم سال ۲۰۱۹بیش از ۱۰ میلیون کاربر اندروید یواش وسایل جعلی به روزرسانی سامسونگ را انتصاب کردندسامسونگ به دلیل تبلیغ غیرواقعی ضدآب وجود داشتن به دادگاه می رود
  • ۹۸/۰۴/۱۷

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی