چوب آسیا

راهنمای ابتیاع بلیط هواپیمای کجاروبلیط چارتر چیست؟بلیط Open Jaw چیست؟چگونه بلیط هواپیما را کنسل کنیم؟چگونه به فراغت بلیط جت تمهید کنیم؟چگونه بلیط هواپیما ارزان به اروپا رزرو کنیم؟بهترین زمان برای معامله بلیط ارزان هواپیما چه زمانی است؟

هیجان از پرواز می تواند دلایل مختلفی همانند ترس از ارتفاع خواه ترس از گیر افتادن تو یک مکان تنگ (Claustrophobia) داشته باشد. بسیاری از افراد بدون توجه به آمار امنیت پروازها داخل مقایسه با سفرهای جاده ای، دلهره ی غیرمنطقی نسبت به سقوط، تصادف یا انفجار هواپیما دارند.

چندی از مسافران همچنین از ربوده شدن هواپیما توسط تروریست ها خواه بوسیله خواب عدول کردن خلبان واهمه دارند. ارین لیزو از یکسره مسافرانی است که همواره با این تپش روبه رو بوده است. او تو مقاله خویشتن می نویسد:سال گذشته من ۳۲ بار تصعید کردم و تو تمامی این دفعات با اطلاع دادن پیغام «مهمانداران عزیز لطفا روی صندلی های خود بنشینید و بخاطر تشنج اف آماده باشید» توسط خلبان، دستانم عرق کرد و اضطراب موکد را امتحان کرده ام.

اگرچه این موضوع چیزی حلق که مردم به رخساره معمول داخل مورد آن گفتگو کنند، اما از جمله موارد و ترس های بسیار معمول در بین مردم است. ۳۰ درصد از انسان در آمریکا هنگام پرواز دچار دلهره می شوند و غلام غصه یکی از آن ها هستم.

اما این کامل داستان زدودن و این ترس همیشه همراه ارین نبوده است. بابا ارین ۲۰ سال خلبان بوده و او عاشق سفر با هواپیما بوده است. آن ها کامل دنیا را با خانواده و به وسیله جت سفر کرده اند و رفتن بوسیله سمت پله های هواپیما بوسیله معنی شروع ماجراجویی متاخر بوده است. 



با این پیش فرض که غالب شدن بر ترس از پرواز واقعا کار محظور است، به استراتژی هایی که در ادامه گفته می شود و ممکن است کمک کننده باشند، توجه کنید. این روش ها به ارین کمک کرده اند تا هنگامی که مجبور است از پرواز برای سیر تکاملی کاربرد کند، حداقل سفر راحت لطافت را تجربه کند. در مورد نحوه عملکرد هواپیما مطالعه کنید

چرا به دید می رسد که موتور پرصداترین قسمت هواپیما درون ابتدای تصعید است؟ صدای «دینگ» که چند دقیقه بعد از تیک آف می شنوید چیست؟ آیا ممکن است که قیام ها و تکان خوردن ها در گردون موجب شود تا جت سقوط کند؟ تصعید بالای اقیانوس خیلی از تصعید بر بلندی زمین خطرناک برنده است؟

یافتن پاسخ این سئوال ها می تواند پرواز و جنبه های مختلف آن را برایتان شفاف پر حرارت و ساده نم کند و تشویش تان را کاهش دهد. در پرواز اینده تان فهرستی از تک تک چیز هایی که باعث می شود مضطرب شوید، درست کنید و سپس برای یافتن پاسخ هایتان به جست و لوله کوچک و تحقیق بپردازید. 

پدر ارین که خلبان باتجربه ای است، این نهضت ها و تحرک های لحظه پرواز را بوسیله رانندگی در جاده ای لبالب از چاله تشبیه می یواش. به یاد آوردن این همانندی کمک کرده است تا استاندارد اضطراب و دلهره ارین داخل سفر های مملو از دعوا به مقیاس یدکی کاهش یابد. معارفه داشتن از مکانیک پرواز می تواند به شما کمک یواش تا به این اطمینان برسید که با ماشین مطمئنی درون حال سیر تکاملی کردن هستید و ترس تان را به معیار زیادی کاهش دهد. 

مکانی را مشهود کنید که بیشترین میزان استراحت را داخل آن دارید

ارین جزو افرادی است که داخل به خشکی امدن پنجره استراحت بیشتری احساس می کند و آرامش دارد. او با شناسایی از اینکه بیرون از هواپیما چه خبر است و چه اتفاقی در حال صورت دادن است، بیشترین آرامش را  بوسیله دست می آورد. این در حالی است که ممکن است شما جزو افرادی باشید که در راهرو زیادترین احساس آرامش را داشته باشید. فدایی افراد تنها می خواهند که بدن سندیت را کش دهند و جوری برخورد کنند که در هواپیما نیستند. 

ارین ابد با رسیدن به گیت ورودی از مهمانداران توقع می نرم تا داخل رخ امکان صندلی در قسمت جلوی هواپیما و در کنار پنجره داخل اختیار او قرار دهند و جای او را تحول دهند. اما چرا قسمت جلویی هواپیما؟ دلیل این موضوع تنها این است که تو یکی از سریال های محبوب ارین، یعنی سریال گمشده (lost) فارغ از پایان داستان، مسافران قسمت جلویی جت تو سریال خلاصی یافته اند.

بوسیله نظر غیرمنطقی و بی خرد وار می آید، ولی باید همیشه به یاد داشته باشید که این یک فوبیای منطقی محو. قرار محو که شما دلایل خودتان را به کسی توضیح دهید و قانون دان جلوه کنید و تنها نکته عمده این است کاری را ارتکاب دهید که زیادترین مدل آرامش را برایتان بوسیله همراه داشته باشد. 

پکیجی از لوازم آرامش بخش بوسیله همراه داشته باشید

به همراه داشتن وسایلی که آرامش پاره باشند، می تواند متجاوز به به خشکی امدن آمدن با ترس کارساز باشد. ارین کیفی محتوی ماسک چشم، تلبت، لوسیون دست، روسری خواه شال گرم که بتواند بوسیله نشانی پتو گرم کننده باشد و لپ تاپ را مثال می زند که قدیم آن را به همراه خویشتن دارد. با سایرین مصاحبت کنید

ارین در خاطره ای از سفر هایش می گوید:درون یکی از سفر ها در حالی که بوسیله محنت دسته صندلی را گرفته بودم و فشار می دادم، یکی از دوستان با دیدن این چیز پهن جمله ای گفت که با حیات سخت گیرانه بودن توانست دستیار زیادی به من بکند. او گفت «شریک های هواپیمایی تجارتی چندین میلیارد دلاری را می چرخانند و ما سوار پیاده شدن ماشین چندین میلیونی هستیم و آن ها روی جان تو ریسک نمی کنند. به هزینه اش نمی ارزد». 



اینکه بدانید دیگر افراد هم از پرواز می ترسند و شما تنها شخص با این فوبیا نیستید، می تواند دلگرم کننده باشد و به شما معاون نرم. می توانید فوبیای خود را با یکدیگر مقایسه کنید و حتی به روش ها و عادات هایی که برای ناچیز کردن ترس خویشتن و بعید شدن حواس تان از پرواز استفاده می کنید، با یکدیگر گپ کنید و به آن ها بخندید. ممکن است کاملا شگفت زده شوید وقتی متوجه شوید که فوبیا های شما کاملا با شخص دیگری مانند است. یا حتی امکان پذیر است با به زبان آوردن جمله «غلام از دیدن چراغ مربوط به احتیاج بوسیله بسته شدن کمربند صندلی ها متنفرم» با صدای بلند، ترس و دلهره تان از بین برود و آرامش بیشتری معین کنید. 

 برنامه روتین داشته باشید

برای اینکه بتوانید پرواز با هواپیما را مانند کارهای روزانه تان معمولی و غریزی انجام دهید، داشتن برنامه می تواند کمک کننده باشد. داشتن برنامه کمک می بطی ء تا حساسیت کنترل داشتن بر اتفاقات را داشته باشید و همچنین کمک می بطی ء تا زمان را در خرده های برازنده کنترل، مدیریت کنید و گذشت زمان راحت تر برایتان اتفاق بیفتد. این ممکن است به مجرد اندکی هزینه بیشتر روی چند مجله، رویت یک فیلم افتضاح که هیچ وقت به دیدن آن اقرار نکنید، یا درست کردن فهرست پخشی از آهنگ ها که بتواند کمک درنگ آرام باقی بمانید، باشد.

ارین عادت ها و سری کارهای مخصوص به خودش را برنامه ریزی کرده است. برای او به زمین نشستن جت درست مانند جشن زنده ماندن است و این پیغام را می رساند که همگی به سلامت به آماج گویا اند و بردباری مدت زمان کوتاه همراه با ترس مطمئنا ارزشش را داشته است. او همواره با شنیدن صدای خلبان و اخبار خوش آمدگویی حسی سرشار از هیجان و حس شروعی جدید را پیدا می کند. 

در نهایت هدف از سیر کسب همین تجربه های متاخر و احساسات متفاوت و قوی نم کردن شخصیت مان است، اینطور نیست؟

اگر قصد خرید بلیط جت را دارید، می توانید  بلیط ارزان جت بوسیله مقصدهای داخلی یا اجنبی را با استفاده از موتور جستجوی بلیط کجارو جست وجو کرده و از فروشنده های عفیف خریداری کنید.





بیشتر بخوانید:گردش و گذار در کوچه های جذاب سن پترزبورگبهترین مناطق ایران برای کمپینگ کدامند؟آیا راهی برای سفر مناسب پر حرارت و آسان تر با هواپیما حیات دارد؟از قوانین گمرکی در فرودگاه های دنیا چه می دانید؟زیباترین روستاهای ایران که حتما باید سفر کنید
  • ۹۸/۰۴/۲۰

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی