چوب آسیا

درون دنیای امروز، شما برای عبور از مسیر موفقیت، باید بتوانید با سایر کشورها وفاق مقاوم کنید. رادیکال ترین ابزار برای ایجاد این ارتباط، واژه انگلیسی است. شما، برای موفقیت درون کار، تحصیلات و به طور کلی، تعامل با مردم سایر کشورها، به یادگیری زبان انگلیسی، نیاز مبرمی خواهید داشت.
همان نعوظ که اطلاع دارید، یادگیری زبان انگلیسی، یک پروسه زمان کنار است. اما باتوجه به مشغه بسیار متجاوز افراد، آیا گمان میکنید که تدریس خصوصی زبان انگلیسی درون مدت کوتاه، بوسیله عنوان مثال در ۵۰ روز، و درمنزل امکان پذیر باشد؟
پاسخ دادن به این سؤال حکم دشواری نیست. برای گلچین پاسخی کم ارزش ، شما باید مراحلی که تو دنباله بوسیله آن­ها اشاره خواهم کرد را طی کنید.

  تعیین سطح فعلی، اولین دامنه درون آموزش کلمه انگلیسی

اولیه جنین یادگیری زبان، گلچین سطح فعلی­تان است. این امر باعث میشود تا مسیری که در پیش دارید را ظاهر کنید و دچار سردرگمی نشوید. برای گلچین سطح زبانتان، میتوانید از اساتید کلمه انگلیسی، سایت­های تعیین سطح، کتاب­ها و مقالات مختلف کمک بگیرید. اگر بی قراری سابقه تحصیل اصطلاح را درکارنامه خود دارید، شاید خودتان تیمار بتوانید سطح زبانتان را ارزیابی کنید. تعیین هدف، مهم­ترین قدم درون آموزش زبان

قدم دوم در پرورش زبان، گلچین هدف و دلایلی هست که شما را مجاب به فراگیری واژه انگلیسی کرده است. مهم­ترین نکته داخل زبان انگلیسی، گلچین مکان فعلی و مقصد بازپسین است. توجه بوسیله این نکته، باعث میشود تا شما مسافت بین مبدا و مقصد خود را تخمین بزنید. این کار به شما کمک خواهد کرد تا زمان تقریبی گذراندن این مسافت را نیز محاسبه کنید. به عنوان مثال، اگر شما در سطح مبتدی قرار دارید و میخواهید داخل یک آزمون بین­المللی فیروز شوید، قطعا نمیتوانید در ۵۰ روز به شعار خود مشت یابید. نکته مثبت دیگر این اقدام، حذف نکاتی است که، توجه به آن ها، هیچگاه سودی برای شما نخواهد داشت. تو واقع این فقره با گلچین یک چارچوب کلی، برجستگی­های زبان انگلیسی را برایتان مشخص خواهد کرد. به عنوان مثال، اگر هدف شما از تدریس اصطلاح انگلیسی، مهاجرت کاری است، شما نیازی به یادگیری روش های نگارش یک مقالهISI ، فراگیری لغات و گرامر های تخصصی و بسیاری از موارد تخصصی دیگر نخواهید داشت و تو مبادله باید ذهن و زمان خود را صرف speaking و listening کنید و موسسه لغات اشتراکی خود را بهبود ببخشید. در این مورد، نقش فیلم و سریال دیدن و آشنایی با فرهنگ و آداب و سنت ناحیه مقصد هم میتواند تو دستور کار ­ریزی شما جایگاه برجسته­ای را به خود اختصاص دهد.

کم ارزش­ترین منابع آموزشی زبان

مفت­ترین ابزار، آن است که پیمودن مسیر یادگیری زبان را تو کمترین زمان و با بالاترین کیفیت، امکان پذیر سازد. ابزاری با بیشترین بازده، برازنده با مکان فعلی شما و مقصد بازپسین­تان. مهم­ترین ابزار بخاطر یادگیری زبان انگلیسی، دیکشنری است. شما باید دیکشنری برازنده با سطح فعلی خود تمهید کنید و تا جایی که امکان پذیر است زمان خویشتن را صرف زیر و رو کردن آن کنید. دیکشنری­های لانگمن، آکسفورد و کمبریج، برای سطح مبتدی و متوسط، و دیکشنری های Webster و Heritage ، برای سطح پیشرفته، کاملا ایده­آل هستند. از ابزارهای دیگر که باتوجه بوسیله هدفتان میتوانید از آن­ها استفاده کنید میتوان پارتنر بی قراری سطح یا درون سطحی بالاتر، فیلم و سریال، موسیقی، تاریخ­های آموزشی، روزنامه­ها و مجلات انگلیسی، بطی ء افزارها، برنامه­های تلویزیونی، اخبار، رمان انگلیسی و… را صیت برد. به طور کلی اگر خواستار به یادگیری زبان انگلیسی هستید باید علاوه به خشکی امدن کسب معرفت و اطلاعات، ضمیر ناخودآگاهتان را نیز متمرکز بر پرورش زبان انگلیسی کنید. به عبارت دیگر، باید هرکاری که یک بی همتا native انجام میدهد را، شما همچنین انجام دهید تا دانش زبان انگلیسی، به طور اتوماتیک و ذاتی تو حافظه شما پرورش یابد. از آنجایی که مناظره منابع، بسیار احساساتی و گسترده است، تو آینده، مقاله­ی جداگانه­ای را، تحت نشانی “شناساندن برترین منابع آموزشی زبان انگلیسی برای سطوح مختلف”، ارائه خواهیم کرد. برنامه­ ریزی

حال که شما مبدا و مقصد خود را ظاهر کرده­اید و وسایل لازم برای پرورش کلمه انگلیسی را همچنین داخل جوانمردی دارید، باید با توجه به زمانی که در اختیار دارید، پروگرام ­ریزی کنید. تو پروگرام­ریزی، شما، باید تمام جوانب را درنظر محزون و اجازه ندهید تدریس واژه برایتان کسل­کننده شود. از طرفی هم نباید به جنبه­های فان فراگیری زبان، بیش از حد زمان بدهید. اگر نیت باهم اتحاد کردن در آزمون­های بین­المللی زبان را دارید، میتوانید تمام چهار تسلط حقیقی زبان را داخل یک روز و یا listening و speaking را باهم و reading و writing را در روزی دیگر مسابقه کنید. چنانچه قصدتان از تدریس زبان، مهاجرت موثر بود، باید زمان بیشتری را صرف دیدن فیلم و سریال، وارسی کتاب های رمان و داستان، مشاهده اطلاع دادن و مستند و … کنید و زمان کمتری را صرف وارسی تاریخ های تخصصی و گرامری کنید. نظیر گلچین منابع مناسب، برنامه ریزی شما نیز باید مطابق با برنامه ریزی یک بی نظیر native باشد.

نکته بازپسین تو مورد یادگیری زبان انگلیسی تو منزل

به شخصه معتقدم، درس اصطلاح انگلیسی تو منزل، نسبت به تدریس آن در آموزشگاه ها، مربوط به طبقه کارگر و زحمتکش­نم است. درواقع هردو مورد فراگیری زبان داخل آموزشگاه و در منزل، نکات مثبت و سلبی بسیاری دارند که تو نهایت من نکات مثبت پرورش زبان در منزل را بیشتر میپسندم.
درواقع، با توجه به متفاوت بودن سطح فعلی و مقصد نهایی هر دانش آموز، آموزشگاه مجبور است تا یک نوع برنامه و یک نوع منبع را برای همه بینش­آموزان تو رویت بگیرد. درون این مورد شما با روانی کلاس ترفیع خواهید کرد، ولی این پیشرفت شما کاملا زمان برخواهد بود.
همچنین، اگر شما برای دستیابی به هدفی خاص، بوسیله پرورش زبان پرداخته­اید ، باید تا چندین برابر پهلو تلاش خود بیافزایید تا بوسیله هدف خود مشت یابید. درصورتی که در منزل، شما باتوجه به نکاتی که تو مقدمه به آن­ها رمز کردم و استفاده از یک لله باتجربه، باسرعت و مداقه بیشتری میتوانید صعود کنید.
درون یادگیری واژه داخل منزل، اگر سطح زبانتان پیشرفته نیست، مهم ترین نکته، کاربرد از یک استاد مجرب و کارکشته است. چنانچه شما درون سطحی نیستید که بتوانید سطح فعلی زبانتان را تخمین بزنید، منابع شایان با آماج خود را ظاهر کنید، برنامه­ریزی صحیحی بخاطر خود داشته باشید و داخل نهایت با مصرف از مناسب­ترین راه­ها به یادگیری زبان انگلیسی بپردازید، باید به سراغ یک لله منصب یک بروید. استادی که با منابع گوناگون و نحو­های مختلف درس زبان، کاملا آشنا باشد. واج آخر

درنهایت به یاد داشته باشید که یادگیری تعبیر انگلیسی برای هرکسی، در زمان و جا خاص خود، امکان پذیر است. شرط این کار، استفاده عاقلانه و عادلانه از اطلاعات خویشتن و یا افرادی است که سال­ها تو این حروف فعالیت داشته و از امتحان کافی در آموزش زبان انگلیسی برخوردار هستند. پیشنهاد دبیر این مقاله تماس با مشاورین موسسه دنیای کلمه می باشد برای اینکه این اداره با بیش از ۲۳ سال سابقه درخشان تو زمینه آموزش خصوصی محاوره زبان انگلیسی، آلمانی، ترکی استانبولی، فرانسه، عربی، روسی، سوئدی، اسپانیایی، ایتالیایی، هلندی، هندی، چینی و سایر زبان ها به رخساره تضمینی تو منزل، محل فقره و حتی آموزشگاه آماده ارائه خدمات می باشد.
  • ۹۸/۰۴/۲۲

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی