چوب آسیا

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایسنا، عبدالرضا رحمانی فضلی داخل گفت وگویی با بخش خبری روزگار ۲۱ شبکه یک اهنگ با رمز به برگزاری برخی تجمعات اعتراضی داخل شهرهای قلمرو در جای پا سهمیه بندی و افزایش ارزش بنزین اظهار کرد: بعد از بحث دگرگونی ارزش سوخت متاسفانه شماره ای با اخبار اینکه نسبت به این موضوع اعتراضاتی دارند، داخل برخی از شهرهای ما با اقداماتی که انجام دادند مشکلات اضافی را بخاطر مردم ایجاد کردند.

وی افزود: امروز با توجه به اینکه دومین روز اجرای این طرح بوده، نیروهای انتظامی، امنیتی و استانداری ها خویشتن داری کردند و موضوع را تربیت کردند تا به نحو احسن اگر تجمعی وجود دارد، اختتام پذیرد. ولی امروز صبح در برخی از شهرها عده ای به دنبال فدایی اقدامات کاملا غیرقانونی و طریق شکنانه به مراکز اشتراکی قرین درمانگاه ها و فدایی جاها که مردم در آن بودند، به ماشین و اموال عمومی آسیب رساندند و نیز اقدام به بستن جاده ها و نیز خلق کردن بی انضباطی و درهم کردن ترافیک کردند.

وزیر سرزمین تاکید کرد: امروز برخی با ما تماس می گرفتند و می گفتند که ما حدود هشت زمانه داخل ترافیک الباقی ایم. بعد از تذکرات لازم و ارائه مناظره های متنوع انتظار ما این بود که این موضوع با اعلام رویت به نشانی اعتراضات پایان پذیرد اما عده قلیلی از این فضای عمومی بدبختانه سوءاستفاده کردند و موجب شد که رعب و باک ایجاد شود.
  • ۹۸/۰۸/۲۶

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی