چوب آسیا

اجتماع ی برنامه نویسان ایران اولین رویداد تخصصی ترقی دهندگان بزرگ سازمان ها را برگزار می بطی ء. محوریت اولین گرداگرد این رویداد، هوش مصنوعی و درس سامان خواهد وجود. مخاطبان این رویداد، برنامه نویسان ارشد و مدیران فنی اداره ها هستند تا بتوانند علاوه بر فرصت شبکه سازی و ارتباط با سایر پروگرام نویسان، از تجربیات فنی سایر اداره ها نیز استفاده نمایند.

سری رویدادهای Traceway را کوئرا به عنوان جامعه برنامه نویسان ایران برگزار می کند و راحتی است سایر دوروبر های آن با موضوعات مختلف فن شناسی و منابع انسانی درون حوزه برنامه نویسی برگزار شود. درون نخستین دوره این رویداد، تیم های داده و درک قدر یا بهای چیزی مصنوعی شریک های کافه بازار، تپسل، بلد و دیجی متاع تجربیات و چالش های رسیدن بوسیله محصولات چیره هوش مصنوعی را شرح خواهند عدالت.

مسیریاب بلد

پیام آراسته درون Trace Way درباره پیش دماغ ترافیک مسیریاب بلد صحبت خواهد کرد. موضوعی که می تواند با کمتر کردن زمان و مسافت سفرها، عمده ترین برتری تکنولوژی مسیریاب ها محسوب شود.

فروشگاه دیجی کالا

حامد دهقانی و جلال کاظمی تبار، ماجرای سیستم توصیه گر (Recommendation System) دیجی لوازم را تعریف خواهد کرد. سیستمی که تا همین چند هفته پیش از سرویس های خارجی استفاده می کرد، اما الان با مدل سازی و پیاده سازی کامل آن در دیجی کالا، علاوه بر کاهش هزینه، نتایج بهتری هم داخل نمره دلبستگی مندی های کاربران داشته است.

تیم ادراک مصنوعی جمیع میدان

تو Trace Way، علی چلمقانی علیه پردازش زبان های غریزی (NLP) کافه راسته را توضیح خواهد کرد. اینکه چگونه پردازش و تحلیل جستجوهای کاربران، باعث گشایش امتحان کاربری در حصه جستجوی همگان بازار شده است.

شبکه تبلیغات موبایلی تپسل

اساسی ترین دستاورد شبکه های تبلیغات آنلاین، نمایش بهترین تبلیغ به کاربران است. عباس حسینی در Trace Way شرح خواهد عدالت که چگونه تپسل با پیش بینی اقدام کاربران در مواجهه با هر آگهی، مرتبط ترین اعلان را بوسیله هر کاربر ارائه می دهد.

تو کنار ۴ ارائه اصلی، سایر کسب و کارها غم فرصت این را دارند تا تو زمان های کوتاه تر، بخشی از تجربیات خود را با سایر کسب و کارها در میان بگذارند.

علاوه بر آن توسعه دهندگان می توانند از فرصت های گفت وگو و شبکه سازی در این رویداد نهایت مصرف را ببرند و محفل رابطه خویشتن را با سایر توسعه دهندگان گسترده برنده کنند.

داخل این رویداد که روز ۱۴ آذر ۹۸ درون سالن آمفی تماشاخانه دانشکده کارمایه دانشگاه صنعت عفیف برگزار خواهد شد، مدیران فنی و ترقی دهندگان بزرگ سازمان های ایرانی داخل کنار هم محضر خواهند داشت.

بخاطر مشاهده پخش زنده و ویدئوی ضبط شده رویداد، می توانید با مراجعه بوسیله وب سایت کوئرا  و خرید بلیت پخش حی رویداد، فایل ویدئویی رویداد را تیمار زمان یا پس ازآن از آن مشاهده کنید .بیشتر بخوانید:تپ سی یک ثالث از درآمدش از هر سفر را به رانندگان می دهدبانک پارسیان مجمع تخصصی بانکداری اسلامی برگزار کردامکان ثبت نام اینترنتی سفیران در تپ سی فراهم شدچهارمین اطراف از سری مسابقات ICT Challenge بوسیله میزبانی دانشگاه گلستان برگزار می شودجشن پاشیدن اوبونتو نسخه 19.10 در دانشگاه اراک برگزار می شود
  • ۹۸/۰۹/۱۳

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی