چوب آسیا

با مسری ویروس کرونا در ایران برخی کشورهای همسایه مرزهای مسافری و باری خود با ایران را بستند. ترکیش ایرلاینز همچنین با فرستادن بیانیه ای بوسیله آژانس های هواپیمایی سرزمین اخبار کرد تا خبر ثانوی تمامی پروازهای این خط هواپیمایی از فاتحه ایران لغو شده است.

هواپیمایی ترکیش در بیانیه ی خویشتن نوشت:همکاران محترم آژانس های هواپیمایی

با سلام

احتراما به خبر می رساند که تا اطلاع ثانوی تمامی پروازهای ترکیش ایرلاینز از مبدا ایران کنسل است.

خواهشمند است اطلاع رسانی لازم بوسیله مسافران محترم اجرا گردد.

با تشکر

لطیفی، سخنگوی گمرک ایران نیز از ودیعه شدن مرزهای مسافری و باری دو ملک ترکیه و افغانستان با کشورمان خبر داد. او گفت تمامی مرزهای ایران و ترکیه امروز (یکشنبه ۴ اسفند ۹۸) از طرف دولت ترکیه بسته شده است. وزیر قلمرو ترکیه علت این غرض را تقویت وضعیت صلح و صفا عنوان کرده است. لطیفی گفت:از ساعت ۱۳ امروز (یکشنبه، ۴ اسفند) تمامی مرزهای بین کشور ایران و ترکیه از لفظ شانس ترکیه بسته شده، اما با رایزنی های اجرا شده افرادی که تو گمرک مشتاق مانده بودند، راحتی شد که کار ورود و برون رفت شان انجام شود. در تلاشیم که کامیون هایی را که درون سرحد دو سرزمین متوقف شده اند، با هماهنگی مقامات ترکیه کارشان را ادا دهیم تا مشکلی برای آن ها ایجاد نشود.

بوسیله گفته ی لطیفی زمان مشخصی بخاطر بازگشایی مرزهای ایران و ترکیه از سوی دولت ترکیه اعلام نشده است. شورای امنیت ملی کشور افغانستان همچنین از بسته شدن مرزهای مسافری و باری با ملک ایران خبر داده است. لطیفی در این مورد گفت:شورای امنیت ملی افغانستان مصوبه ای را بخاطر امانت شدن مرزهای این کشور با ایران داشته که البته هنوز از یکی از مرزها عملیات ورود و خروج مسافر ایفا شده و در حال حاضر ممنوعیت ورود و خروج باری فقط برای محصولات تخم مرغ، گوشت مرغ و گوشت قزل اعمال شده است.

سخنگوی گمرک ایران بوسیله نقل از شورای امنیت قلمرو افغانستان، برهان بسته شدن مرزهای ایران و افغانستان را همچنین جلوگیری از ادخال کروناویروس به این ملک اعلام کرد. براساس اخبار مدیرکل روابط اشتراکی مشارکت شهر فرودگاهی امام خمینی(ره) نیز، تاکنون ترکیه، گرجستان، عراق و کویت پروازهای ایران بوسیله کشورشان را تا شناسایی ثانوی به حالت تعلیق درآورده اند و به گفته ی مقامات این کشورها، این رفتار در راستای پیشگیری از شیوع ویروس کرونا ارتکاب شده است.

به روزرسانی: جاوید فیصل، سخنگوی شورای امن ملی افغانستان تو پیامی توئیتری از بازگشایی سرحد این ملک با ایران معارفه داد. او گفت:بنابر تصمیم کمیته ی مفید ویروس کرونا، مجموعه رفت وآمدها با ایران مطابق با دستورالعمل های سازمان جهانی بهداشت، اقدامات اجرایی کنترل وزارت بهداشت و وزارت امورخارجه افغانستان ارتکاب خواهد گرفت. هم زمان حال مسافران می توانند از هر دو مرز تردد کنند.

بوسیله روزرسانی: ترکیش ایرلاینز به عنوان هواپیمایی رسمی حامل پرچم کشور ترکیه ساعاتی پیش با نشر اطلاعیه ای اعلام کرد که پیرو شیوع مصیبت کرونا، تا اطلاع ثانوی پروازهایش را بوسیله کامل شهرهای ایران لغو کرد. بنابر اطلاعیه ی جدید ترکیش ایرلاینز، درون روزهای آینده تنها یک تصعید به تهران اجرا خواهد شد که مسافران سرمد باقی مانده را از استانبول بوسیله تهران محموله خواهد کرد و پرواز تهران به استانبول خالی از مسافر انجام خواهد شد. ترکیش ایرلاینز تسلیم تمام بلیط های کنسل شده را عاری جزا انجام می دهد.بیشتر بخوانید:عودت و لغو بلیت جت بدون اعمال جریمه انجام می شودویروس کرونا؛ دنیا باید برای همگی گیری جهانی آماده شودمدیرعامل و هیات مدیره جدید سرآوا انتخاب شدعمان ایر پروازهای خویشتن به تهران را تا اطلاع ثانوی لغو کردپروازهای هواپیمایی ایرعربیا درون مسیر ایران بطلان شد
  • ۹۸/۱۲/۰۷

نظرات (۱)

  • کسب درآمد اینترنتی مطمئن
  • مطالب مفید و فوق العاده خوبی دارید امیدوارم همچنان به نوشتن ادامه بدید و به درجات بالای موفقیت برسید

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی