چوب آسیا

همشهری آنلاین / مریم قاسمی: از زمان اخبار رسمی اپیدمی شدن بیماری کرونا درون شهر تهران و احتمال به سربزرگی افتادن جان شهروندان، کارگروه تخصصی مقابله با شیوع و گسترش این بیماری داخل منطقه۱۸ تشکیل و «سرور محمد فیاض» شهردار منطقه بوسیله نشانی رئیس ستاد مدیریت جنگ و پدافند غیرعامل با کمک سایر اعضای آن، راه های مقابله با بلای ناگهانی کرونا در محله ها را مورد نقد و معاینه فراغت دادند.

فیاض داخل گفت و گو با خبرنگار ما عنوان می نرم: «یکی از طرز های تأثیرگذار در مهار و کنترل بلای ناگهانی کرونا، افزایش آگاهی و بینش شهروندان درون این بنیاد است. بنابراین تو اولین اقدام فرهنگی، توزیع تراکت، بروشور و آگهی های هشداردهنده بهداشتی و خودمراقبتی درمحله ها درون اولویت برنامه روزمره کارشناسان نواحی هفت گانه استراحت گرفت. البته مدیران شبکه های مجازی و گروه های مدنی فعال در محله های مختلف منطقه۱۸ همچنین درون این زمینه با ستاد مدیریت شورش و کارگروه تخصصی وفاق و تعامل خوبی برقرار کردند و در فواصل زمانی معین معلومات مفیدی در زمینه پیشگیری از این بیماری را سرایت دادند که در جا دارد از آنها قدردانی کنیم.»
وی در امتداد از طرح های فیزیکی مقابله با مصیبت کرونا مصاحبت می یواش و می افزاید: «به برهان قدرت و سرعت بالای انتشار این بیماری، راهکارهای عملیاتی و فیزیکی پیش دماغ و ارتکاب شده است. یکی از این طرح ها، ضدعفونی و استریل امکانات اشتراکی شهر است که هنگام آن عوامل اجرایی معاونت خدمات شهری و محیط زیست شهرداری منطقه۱۸ با ماشین آلات و تجهیزات مخصوص به صورت نقطه به نقطه ایستگاه های اتوبوس، باجه های تلفن عمومی، استراحتگاه ها و توقفگاه ها، بوستان ها و هرجایی که محل رفت و آمد شهروندان باشد را با محلول های شیمیایی و ضدعفونی کننده خاص، استریل و پاکیزه می کنند.»
فیاض در ادامه به فعالیت های خودجوش و مردمی برای مبارزه و پیشگیری از بیماری کرونا اشاره می یواش و می گوید: «شاهدیم که در شرایط متشنج کنونی شهروندان با بودجه انحصاری و صرف کردن حین و انرژی زیاد وارد میدان مبارزه با بیماری کرونا می شوند و به صورت جهادی مسئولان را یاری می کنند. این افراد با تهیه و توزیع مجانی اقلام بهداشتی مثل ماسک و دستکش یکبارمصرف بین مردم، مفهوم «غصه محله ای» و «همشهری» را به زیباترین شکل امکان پذیر بوسیله نمایش می گذارند.»

شهردار منطقه۱۸ با ذکر خاطره ای می گوید: «شهروندان به فکر کردن دارند که چندوقت پیش به یکباره اقلام بهداشتی در فروشگاه ها کمیاب شد و سودجویان ماسک و سایر اقلام بهداشتی را به چند برابر قیمت به مردم می فروختند، اما در همین شرایط نامناسب افرادی بودند که صادقانه و دلسوزانه بخاطر  خدمت به شهروندان محضر جلوه گر کردند. بخاطر مقیاس مام سالمند و خودسرپرستی که حقوق ماهانه بازنشستگی خود را صرف خرید مقداری پارچه سفید کرد تا با آن برای اهالی ماسک پارچه ای رایگان درست درنگ. گاهی وقت ها در همین کوچه و پسکوچه های شهرمان ائتلاف هایی می افتد که به نوعی برای همه ما تحصیل زندگی و کلاس دانشگاه است.»
فیاض تأکید می کند که شهرداری منطقه۱۸ آماده شنیدن دیدگاه، پیشنهادات و انتقادات شهروندان داخل بن های مختلف است و سامانه های۱۳۷ و ۱۸۸۸ پل ارتباطی نوک تیز و بی واسطه بین انسان و مدیران شهری است. اجرای طرح مخالف عفونی کوچه ها تا شناسایی ثانوی و چسبیدگی به وضعیت سفید و معمولی درون ۷ناحیه و ۱۶محله به صورت نیکو و طبق زمان بندی ارتکاب می شود.
  • ۹۸/۱۲/۲۱

نظرات (۱)

بلاگتون مطالب بسیار خوب و جالبی داره. ممنونم. باز هم به شما سر میزنم.

برای تماشای جدیدترین انیمیشن های روز دنیا به زبان اصلی و نیز دوبله اختصاصی به وب سایت ویزور سر بزنید.

دنیایی از انیمیشن جدید مثل:

کارتون فروزن 2

کارتون باب اسفنجی

انیمیشن سونیک خارپشت

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی