چوب آسیا

AنیکونحدودHAROOOON ۲۰ ماه پیش ابتدایی سری از دوربین های فول فریم بدون آینه خویشتن را به بازار نمایش کرد حالا. و پس از جوان شدن نسبی خانواده ی محصولات شرکت، می توان مقایسه ای کامل بین دو دسته ی واقعی یعنی Z و D داشت قوم. ی D، محصولات DSLR شریک شدن نیکون هستند که طرفدارانی جدی در میان عکاسان حرفه ای و آماتور دارند ازطرفی. شرکت ژاپنی با عرضه ی سری بدون آینه ی Z، ورود قابل توجهی به دنیای جدید داشت آن. ها علاوه بر عرضه ی فناوری های مدرن و حیاتی قوم ی بدون آینه، درک آشنایی و فراغت استفاده را هم در سری Z به طرفداران خود ارائه کردند مقاله.های مرتبط هدف:نیکون تبدیل شدن بوسیله بزرگ ترین تولیدکننده دوربین بدون آینه استنیکون از سه لنز متاخر مانت Z برای دوربین های عاری آینه Z 6 و Z 7 رونمایی کرد علاقه

مندان حرفه ای دنیای عکاسی، همیشه به دنبال خرید جدیدترین دستاوردهای صنعت و آزمایش آن هستند برخی. از آن ها از همان محصولات اولین قوم ی Z همچون Z6 و Z7، اقدام به خرید دوربین ها کردند از. آن زمان تاکنون، مقدار دوربین های سری Z با کاهش ۲۵ تا ۳۰ درصدی روبه رو بوده است از. این رو ارج محصولات عاری آینه تو محدوده ی برابر و حتی ارزا ن تر از خانواده ی DSLR نیکون با مشخصات متشابه استراحت دارد به. نشانی مثال، D780و D850را در نظر بگیرید که با قیمت ۲،۳۰۰ و ۳،۰۰۰ دلار به میدان عرضه می شوند، درحالیکه Z6و Z7به تزیین برچسب قیمتی ۱،۸۰۰ و ۲،۸۰۰ دلاری دارند اکنون. که محدوده ی قیمتی دو قوم تو نزدیکی یکدیگر فراغت دارد، می توان مقایسه ای بین کارایی و استعداد های آن ها داشت از. لحاظ مقایسه ی چونی تصویر نیز می دانیم که همیشه، دید افراد وقار پیدا می نرم و نمونه کاملی محسوب نمی شود برتری.های قوم ی بدون آینه ی Z حذف

صدای شاتر شاتر: در دوربین های بدون آینه هیچ صدایی تولید نمی کند درمقابل،. حالت Quiet را تو دوربین های DSLR داریم که باوجود کاهش صدای شاتر، باز هم سکوت مطلق را به همراه نخواهد داشت چنین. قابلیتی خصوصا تو مواقعی که عکاس در موقعیت های خاص مانند عکس برداری از رویدادها و طبیعیت قرار دارد یا عکاسی خیابانی می کند، جلال بالایی خواهد داشت عکس. برداری در حالت سکون، بسیاری مواقع سوژه را داخل موضع مورد نظر عکاس نگه می دارد به. علاوه، لرزش هایی که به خاطر حرکت شاتر خلق می شوند، عموما در عکاسی با زمان نوردهی پشته یک خال ی ضعف محسوب می شود درنتیجه،. حذف این طور لرزش هایی در دوربین های بدون آینه خصوصا در موضع های حساس و نیازمند بوسیله سکون، ابهت فوقانی دارد نگاره.



یاب ویوفایندر (الکترونیکی) بسیاری: از عکاسان از حالت نمایش زنده ی نوردهی به تصویر داخل شبح یاب های الکترونیکی شادمان نیستند، اما عملکرد این بخش درصورت آشنایی کامل، جادویی خواهد بود خصوصا. در موقعیت هایی که نور کافی وجود نداشته باشد، با مصرف از شبح یاب الکترونیکی می توان نمایی از نوردهی به سوژه را بدون نیاز به حدس و گمان مشاهده کرد درواقع،. هرچه داخل منظره یاب ببینید، با تصویر نهایی شما طبق خواهد بود به. علاوه، تو ویوفایندر الکترونیکی قابلیت فوکوس بهتری دارید و بخاطر مشاهده ی نتیجه، نیازی به مراجعه به نمایشگر دوربین نیست اندازه.

کمتر دوربین: ها و لنزهای خانواده ی Z پیمانه کمتری دارند و با فرم فکتور کوچک تر، قابلیت جابه جایی را آسان زیرفون می کنند یک. مقایسه ی کلی علامت می دهد که دوربین های سری Z به نعوظ میانگین ۳۰ درصد سبک تر از میزان های مشابه تو سری D هستند همان. طور که گفته شد، ابعاد آن ها نیز کوچک تر بوسیله نظر می رسد بوسیله. عنوان مثال عکاس با یک دوربین Z7 و سه لنز سری Z همان فضا را اشغال می کند که با یک دوربین D850 و دو لنز سری G G اشغال می شود.

نبوغ استفاده از کارت های XQD و CF: کارت های حافظه ی جدید با فناوری های سریع تر، هر عکاسی را بوسیله سمت خویشتن جذب می کنند. اگرچه کارت های سری XQD و CF در دوربین های جدیدی DSLR بی قراری پشتیبانی می شوند، اما مدل های قدیمی از استعداد هایی همچون سرعت ۴۰۰ تا ۱،۲۰۰ مگابایت برثانیه محروم هستند. اکثر کارت های رایج SD، سرعت انتقال در محدوده ی ۱۰۰ مگابایت برثانیه دارند؛ درنتیجه برای واگذاری داده بوسیله زمان اضافی حاجت خواهند داشت. به هرحال امروزه کاربردهای متعددی درون دنیای عکاسی و فیلم برداری هستند که به سرعت بالای نگاشتن داده نیاز دارند. درنتیجه پشتیبانی از کارت های تند تر برای تجهیزات عکاس، حیاتی محسوب می شود.



استعداد های حرفه ای فوکوس خودکار تو فیلم برداری: دوربین های نیکون امروز دیگر بوسیله محصولاتی حرفه ای درون فوکوس خودکار حی دست پدیدار کرده اند. فیلم برداری با دوربین های عاری آینه و استفاده از فوکوس خودکار، روندی زیاد سریع نمدار و کند تر از نمونه های D دارد. درون دوربین های DSLR، فداکار اوقات حتی باوجود استفاده از لنزهای مجهز به فوکوس خودکار، باز هم تصویربردار مجبور به فوکوس دستی می شود. با استفاده از دوربین های Z، وظیفه ی فوکوس تنها برعهده ی دوربین استراحت دارد که به خوبی هم آن را ارتکاب می دهد.رعشه گیری حرفه ای، قابلیتی مهیب برای همه ی موقعیت های عکاسی است

لرز گیری سه گانه محوره داخلی (IBIS): رعشه گیری حرفه ای، بوسیله نوعی توان های موجود در لنزهای VR را به لنزهای معمولی هم اضافه می درنگ. تا اینکه لنزهای ساده با فوکوس دستی همچون AI-S S نیز با بهره گیری از IBIS، کارایی بهتری. دارند به علاوه، لرزش گیری سه محوره باعث می شود تا لنزهای Nikkor/f.1 4 هنوز بی آرامی بوسیله عنوان فرمانروای عکاسی در وضعیت با نور پایین شناخته. شوند اختلاط این لرزه گیری با لنزهای VR، توانایی ها را باز تیمار تکثیر می دهد و به نوعی شاعد لرز گیری پنج محوره در عکاسی خواهیم. وجود درنهایت لرزش گیری را می توان یک نبوغ اضافه ی عالی تو سری Z دانست که تو همگی ی موقعیت ها استفاده خواهد.

داشت شارژ به معاون-USB: C توان شارژ درون زمان عکاسی، توانایی ها و کاربردهای دوربین را دوچندان می. یواش با استعمال از شارژ-USB C می توان در وقت عکاسی، دوربین را تیمار شارژ کرد و از مزیت های پاوربانک در آن روزی.

برد از میان مزیت های بالا، سه مورد اول خصوصی دوربین های بدون آینه هستند، درحالیکه چهار مورد اتیه به مرور بوسیله دوربین های DSLR غم اضافه می. شوند درواقع داخل مدل های آتی دیگر نمی توان این موارد را به نشانی مزیت به فقره.

برد مزیت های خانواده ی D

DSLR شاتر: مکانیکی شاید برای اکثر عکاسان حرفه ای، یکی از دوست داشتنی ترین بخش های عکاسی، صدای آشنای شاتر آن هم درون دوربین های پرچم دار نیکون. باشد صدایی که نشان از حرفه ای بودن برگ و حرفه ای بودن پروژه ی عکاسی دارد و حتی شاید متکی به نفس عکاس را هم افزایش. دهد اگرچه خانواده ی Z همه ی تلاش خویشتن را بخاطر سکوت در عکاسی متمرکز می کند، خانواده ی D تمرکز زیادی روی همین ندا و جلب توجه با آن.

دارد شبح یاب (اپتیکال): OVF منظره یاب های اپتیکال، نقش مهمی درون کاهش مصرف باتری. دارند بوسیله نشانی مثال دوربین D750 با یک بار شارژ، توانایی ثبت ۱،۳۰۰ فریم عکس را دارد، درحالیکه دوربین های سری Z بوسیله خاطر بهره گیری از منظره یاب الکترونیکی، مصرف باتری بالایی دارند و حداکثر ۷۰۰ فریم با یک بار شارژ، ثبت می. کنند شاید کاربرد پایین انرژی، هنوز فناوری های قدیمی تر را برای بسیاری از عکاسان، قانون دان تر.



کند قابلیت هماهنگی فوکوس خودکار با لنزهای سری: D شاید همین هماهنگی، یکی از بنیادی ترین دلایل علاقه ی بسیاری از کاربران بوسیله دوربین های D DSLR. باشد دوربین های سری Z دارای سیستم فوکوس خودکار پیچی. نیستند درنتیجه لنزهای سابق الذکر در دوربین های Z استعداد فوکوس خودکار.

ندارند پشتیبانی از دو درگاه کارت: حافظه جداسازی فیلم ها و عکس های دوربین تو دو کارت حافظه، مزیت های زیادی برای مدیریت فضا و کارایی برای عکاس. دارد بوسیله علاوه، می توان از کارت دوم برای کاربردهای دیگر همچون تمهید ی نسخه ی پشتیبان هم کاربرد. کرد بوسیله هرحال کاربرد از کارت دوم، جابه جایی فایل ها را به کامپیوترهای عملیاتی عکاس هم آسان تر می. بطی ء هرچند مرتب کردن فایل ها درون کامپیوتر آن چنان شاق نیست، اما بوسیله هرحال جدا بودن آن ها از منبع، مزیت های اختصاص خود را.

دارد درنهایت، نوآوری ابد با پیامدهای گوناگون همراه می. شود هرچقدر بی قراری که شرکت های انواع برای تولید محصولات انقلابی جدیت کنند، باز اندوه برخی از مصرف کننده ها محصولات قدیمی تر و فناوری های شناخته شده را ترجیح می. دهند ازطرفی بدنه ی بازار هوی اضافی بوسیله قابلیت های بی شماری دارد که دوربین های بدون آینه عرضه می. کنند بوسیله هرحال توان های بیشتر، در رقابت بین محصولات فناورانه اهمیت زیادی دارد و در این بخش، نمونه های عاری آینه چیرگی قابل توجهی.



دارند تو آینده ی پیش رو، می توان پیشرفت های بیشتری را درون دنیای دوربین های بدون آینه متصور. شد بسیاری از کارشناسان پیش دماغ می کنند که DSLR بالاخره هم چشمی را به نسل جدید واگذار خواهد. کرد امروز با صعود دوربین های بدون آینه بوسیله وضوح گواه افزودن دلبستگی ی عاشقان سنتی عکاسی به فیلم برداری. هستیم ازطرفی بسیاری از مصرف کننده و عکاسان، گوشی های هوشمند با قابلیت های عکاسی حرفه ای را ستایش می کنند که آن ها بی آرامی تو دسته ی بدون آینه قرار می. گیرند همین ترفیع ها را می توان بزرگ ترین از کار افتادن توانایی های فناوری بدون آینه در جمع آوری نبوغ های متعدد درون فرم فاکتورهای کوچک و قیمت پایین.

دانست احتمالا داخل آینده باهم اتحاد کردن  های مبصر تولیدکننده ی دوربین، مجبور بوسیله یکی کردن خطوط تولید خود می شوند و باید یکی از سری های عاری آینه یا DSLR را انتخاب. کنند آن طور که روند بازار مدال می دهد، روی آوردن به سری بدون آینه ازسوی نیکون و دیگر بازیگران بازار، دور از انتظار نخواهد.

وجود قیمت دوربین، مشخصات فنی و هر اطلاعاتی که برای بیع مناسب و آگاهانه ی دوربین های DSLR، عاری آینه و دیگر محصولات نیکون حاجت دارید را تو مدخل محصولات زومیت. بیابید در این بخش، علاوه کنار مشخصات فنی دقیق و پاسخ به سوالات شما، امکان مقایسه ی دو یا چند ثمر درکنار گالری تصاویر رسمی محصولات دردسترس شما خواهد.حیات مشاهده سواد دوربین های نیکونبیشتر:بخوانید سندیکا-L Mount یک سال پس از شناساندن درون چه وضعیتی صبر دارد؟لایکا S3، دوربین مدیوم فرمت DSLR، با توانایی ضبط ویدئو 4K نمایش شدکرونا نمایش دوربین نیکون D6 را بوسیله تاخیر انداختبه روزرسانی فرمور دوربین های Z 6 و Z 7 و Z50 نیکون منتشر شدنیکون دو لنز جدید فول فریم از سری Z معرفی
  • ۹۹/۰۱/۱۰

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی