چوب آسیا

بوسیله گزارش همشهری آنلاین به نقل از فارس، شبکه های مختلف سیما به روال هر ساله از مدت ها پیش سریال هایی را برای پخش در ماه میمون رمضان در نظر خمود اند که البته امسال با توجه به شیوع بیماریکرونا درون دنیا این دستور کار ریزی ها دستخوش تغییر شده است. شبکه یک: «زیرخاکی»

شبکه یک رخسار امسال بناست سریال «زیرخاکی» را به روی آنتن ببرد. پیش از این سریال «نون خ» در لوله کوچک پخش شبکه یک راحتی داشت که به دلیل شیوع کرونا تصویربرداری ۳۰ سرنوشت به سرانجام نرسید و این معلول در ۱۷ قسمت از ۲۰ فروردین پخش خواهد شد. پس از آن هم «زیرخاکی» پخش خواهد شد. این سریال به کارگردانی «جلیل ماشین» ساخته شده است و پیش از این گفته می شد بناست از شبکه ۳ پخش شود. اما با دستور کار ریزی های جدید، «زیرخاکی» بوسیله شبکه یک می رود.

بهرنگ ملک محمدی مدیر گروه فیلم و سریال سیمافیلم پیش از این درباره سریال بوسیله فارس گفت: سریال «زیرخاکی» با محوریت تحولات اجتماع در سال های پایانی دهه ۵۰ با کلمه طنز آماده می-شود. این کلکسیون یک کمدی فاخر است و توسط جلیل ماشین نوشته و کارگردانی می شود. کلکسیون بوسیله مبارزات آدم پیش از نهضت توجه اختصاص ای دارد و این تحولات را با کلمه کمدی اظهار می یواش.

 «زیرخاکی» که از ۳۰ مرداد تو شهرک سینمایی دفاع مقدس مفتاح خورده، تاکنون در لوکیشن های متعددی چون کوچه باغ آذری تهران؛ ساختمانی هایی درون مرادآباد، شهرک غزالی، بیمارستان و کلانتری و پایگاه هوایی شهید لشگری مهرآباد بایگانی شده است و هادی حجازی فر و گرفته جمشیدی درون این لوکیشن ارتشی ورزش کرده اند. پژمان جمشیدی، ژاله صامتی، منبع خیراندیش، ایرج سنجری، نادر فلاح، اصغر نقی زاده، بازیگر صغیر رایان سرلک و هادی حجازی فر بازیگران اصلی این سریال هستند. اسطوره این کلکسیون درباره مردی است که پشت «زیرخاکی» است و برای یافتن گنج درگیر ماجراهای خنده داری می شود. شبکه دو: «نوزاد مهندس»

شبکه دو اشکار کردن فصل سوم سریال «خردسال مهندس» را به روی آنتن خواهد سرما. سال گذشته منفصل اول سریال پخش شد که با استقبال بالایی مواجه شد اما فصل دوم که بوسیله دوران نوجوانی شخصیت¬های پا بر جا می پرداخت، خیلی تک استقبال نشد و حتی برخی خانواده ها نسبت به محتوای آن احشام مند بودند. اکنون فصل سوم به بزرگسالی کودکانی که در یک پرورشگاه بودند، گویا است. تصویربرداری سریال «کودک معماری کردن ۳» به کارگردانی علی غفاری و تهیه کنندگی سعادتمند سعدی که از نیمه تیر درون سازمان آب آغاز شده بود، پس از ۸ ماه،  ۲۶ اسفند بوسیله پایان رسید.

ادبیات سریال کودک مهندس در ۳ فاز کودکی، نوجوانی و جوانی شخصیت اصلی مطرح می شود که پیش از این فصل های ابتدا و دوم این سریال پخش شده است. پرویز پورحسینی، بهاره رهنما، خیال فولادوند، بهناز جعفری، افشین نخعی، سلمان فرخنده، سیاوش چراغی پور، فرزین محدث، سوگل طهماسبی، عباس جمشیدی فر، حمید شریف زاده از بازیگرانی هستند که بی آرامی در فاز یک و هم در فاز دو پیشگاه داشتند. پیش از این اشکار کردن تیرانداز، علی اوسیوند، نسرین نکیسا، مهران نائل، صحرا اسدااللهی، فرج الله گلسفیدی و سیامک اشعریون تیمار بوسیله این سریال اضافه شده بودند و مانی رحمانی نقش نوجوانی جواد را بازی می کرد. شبکه سه: «می جان»

می جان سریال ماه رمضانی شبکه سه سیما تو سال ۹۹ است که با ورزش بازیگرانی سرشناس سینما و تلویزیون این روزها داخل حال ساخت است تا برای پخش در ایام ماه مبارک رمضان آماده شود. این سریال مراحل تولید خود را در خموشی خبری خلال کرد و هنوز تصویری از کار همچنین خارج نیامده است. بهروز شعیبی و وحی کردا ۲ بازیگر اصلی سریال هستند که به جمع بازیگران این سریال پیوستند و در شب های ماه مبارک رمضان مهمان خانه های مخاطبان خواهند وجود. سریال می جان به کارگردانی مرجان اشرفی زاده و تهیه کنندگی سعید پروینی سریال پربازیگری است که با داستانی عاشقانه و اجتماعی روی آنتن تلویزیون می رود. شبکه پنج: «پدر پسری»

سریال «میانبر» از مدتی پیش روی آنتن شبکه ۵ رفت و در نوروز هم ادامه یافت. حالا صبر است در ماه خجسته رمضان نیز امتداد سریال همچنان پخش شود. غلامرضا نیکخواه، محمود جعفری، رضا شفیعی جم، شهین تسلیمی، آرش نوذری، اشکان اشتیاق، بهراد خرازی، مهران رجبی، مرضیه صدرایی، حمید نیک نبرد، فاطمه مرتاضی، سالار سخی خانی، جابر وثوق، وحید چنانی، ترگل جعفری، وحید معروف خانی، ریحانه سرلک و خارق العاده صالحیان از جمله بازیگران واقعی این سریال هستند که درون این سریال ایفای نقش می کنند.

«میانبر» مضمونی اجتماعی و کمدی دارد و درباره ساکنین یک آپارتمان و اتفاقات شیرین گرداگرد آنان است. ولی تو کنار «میانبر» سریال طنز «پدرپسری» ساخته محمدرضا حاجی غلامی و بوسیله تهیه کنندگی رضا جودی نیز تو حال آماده سازی درون ۴۰ سرنوشت برای پخش از شبکه ۵ اشکار کردن است که از ابتدای ماه مبارک رمضان پخش می شود. این سریال اقتباسی از تاریخ «آخرین نشان مردی» بوسیله قلم مهرداد صدقی است که به صورت طنزگونه و اپیزودیک که هر قسمت آن قصه ای جداگانه دارد، پخش می شود. همچنین داخل راستای احیای فرم های نمایشی جدید از جمله «سیتکام» (شوخی موقعیت) این سریال اولیه سیتکام در بین سریال های اخیر تلویزیون است.
  • ۹۹/۰۱/۱۶

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی