چوب آسیا

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایرنا،  علی اصغر جمعه ای روز یک شنبه ۳۱ فروردین افزود: پروگرام ریزان و مسئولان باید برای تامین مسائل مالی تولیدکنندگان واقعی به منظور جنبش تولید و رونق اقتصادی راهکارهای متفاوتی محسوس کنند و تنها به تسهیلات بانکی، آن هم با قوانین مشت و پاگیر آن، اکتفا نشود.

وی با اظهار این که واحدهای تولیدی غیر از مباحث بانکی، بخاطر جبران کمبود نقدینگی راهکار دیگری ارایه نمی کنند، تصریح کرد: شرایط تسهیلات بانکی بخاطر رفع مشکلات واحدهای صنعتی، به ویژه برای تامین منابع مالی این واحداها مطلوب محو و صنعتگران استان سمنان را بدهکارتر می کند.

رئیس حجره بازرگانی، صنایع، معادن و کشت استان سمنان ادامه عدل: بالا بودن قیمت سود، کوتاه بودن دوره بازپرداخت تسهیلات، قوانین دست و پا گیر نظم بانکی و طلب وثیقه های سنگین رمق تولید را از صنعتگران استان گرفته است.

وی تحقق کمال مطلوب سال را نیازمند ملزوماتی برشمرد و افزود: جهش تولید بوسیله دنبال رونق تولید آمده است و عملیاتی شدن این شعار و راهبرد نیازمند ابزارهایی همچون بازنگری و ارامش قوانین و مقرارات و تسهیل امور است که کمینه مدنظر پاره اجرایی کشور است.

جمعه ای با اشاره به بحران شیوع ویروس کرونا و تاثیر آن پهلو اقتصاد، تاکید کرد: صرفه جویی از این بحران منفعل شده است و با گذشت ۲ ماه از آغاز بحران در کشور بسیاری از فعالیت های اقتصادی ایستا مانده و امکان پذیر است تا مدتی دنباله یابد.

رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی استان سمنان  یادآور شد: با توجه به شرایط حاکم، باید حمایت از واحدهای تولیدی و صنعتی نیمه فعال استان علاوه پیاده شدن جبران این رکود، در راستای برنامه های توسعه ای در این مدخل مدنظر باشد.

زیاد از یک هزار و ۸۰۰ واحد تولیدی و صنعتی دارای پروانه نصیب برداری تو استان ۷۰۲ هزار نفری سمنان کوشا است.
  • ۹۹/۰۱/۳۱

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی