چوب آسیا

کمتر از ۲۴ زمانه دیگر تا هاوینگ بیت کوین یا نیمه شدن اجر ماینینگ پاینده مانده و طی ساعات باقی باقی مانده بسیاری چشم به ارزش بیت کوین و نوسان این پول رمزنگاری شده دارند. اغلب سرمایه گذاران و کارشناسان مرزوبوم ی ارزهای دیجیتال انتظار دارند تا بیت کوین همچون دو هاوینگ پیشین، پس از این رویداد اشباع تصاعدی را در پیش بگیرد؛ بیت کوین پس از هاوینگ دوم سیری صعودی در پیش گرفت و ارزش آن از ۶۵۰ دلار به ۲۰٫۰۰۰ دلار افزودن یافت و بیش از ۳۰ برابر رشد داشت، حال آنکه پس از هاوینگ مطلع نیز مقدار بیت کوین ۱۰۰ طبق رشد کرد. حال در بور ی کمتر از یک روز تا هاوینگ سوم، بیت کوین در سعی است تا بتواند سطح مقاومت ۹٫۰۰۰ دلاری را بشکند. 

در روزهای اخیر ارج بیت کوین روندی صعودی داشت و تا اینکه خلال روز جمعه چندین مرحله تماشاگر دست کشف کردن به ارزش ۱۰٫۰۰۰ دلاری بودیم، حال آنکه فروش بیت کوین توسط تنخواه گذاران بزرگ یا Bitcoin Bulls باعث شد تا ارج این پول تا ۸٫۲۰۰ دلار نیز کاهش یابد، حال آنکه در حال حاضر ارز رمزنگاری شده درصدد دست یافتن به ارزش ۹٫۰۰۰ دلاری است. مقاله ی مرتبط:بیت کوین چیست و چگونه متولد شد؟

قیمت بیت کوین در حالی درصدد پیوستن بوسیله قیمت ۹٫۰۰۰ دلاری است که ارج آن درون ۱۲ مارس هم زمان با هبوط ارزش متمایز های بورس در اقصی نقاط جهان به برهان شیوع کرونا تا ۳،۸۶۷ دلار سقوط کرد، اما بیت کوین موفق شد تا ارزش خود رو بازیافته و در آستانه ی هاوینگ درصدد عبور از ارزش ۹هزار دلاری باشد. خواهش برای افزایش ارزش بیت کوین ریشه در دو اتفاق دارد، شیوع کرونا که منتهی به چاپ بی نحو پول در کشور های غربی شده و همچنین هاوینگ بیت کوین. بسیاری از تنخواه گذاران داخل سایر کشور ها از عموم آمریکا، با سقوط ارج شاخص بورس و همچنین ترس از کاهش مقدار سرمایه های نقدی در اثر اعلام اعطای بسته های حمایتی به بها ۲ تریلیون دلاری، به سمت سرمایه گذاری داخل طلا و همچنین ارزهای دیجیتال از جمله بیت کوین رفته اند. 

باید دیدن که آیا ارزش بیت کوین در ساعات آینده در پی هاوینگ رشد مورد خواست را خواهد داشت یا خیر؟ نظر شما در این خصوص چیست؟بیشتر بخوانید:هاوینگ بیت کوین یا نیم شدن جایزه بیت کوین چیست؟هنر پروپاگاندا درون خدمت گسترش تاثیر بیت کوین و رمزارزهاارزش بیت کوین داخل یک روز گذشته ۴۸ درصد هبوط کردارزش بیت کوین با کمبود ۱۷ درصدی به ۶ هزار دلار رسیدبهره برداری یک نیروگاه گاز طبیعی در نیویورک از انرژی مازاد خویشتن برای حصول بیت کوین
  • ۹۹/۰۲/۲۲

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی