چوب آسیا

درحالی که برخی از خودروسازان بخش بزرگی از درآمد خود را به تحقیق و توسعه درزمینه ی خودروهیدروژنی ویژه داده اند، فداکار دیگر قاطعانه تغار خود را با این فناوری اعلام کرده اند. فولکس واگن یکی از این شرکت ها است؛ برای اینکه علاقه ای بوسیله تولید و عرضه خودرو انباره سوختی ندارد. برابر مصاحبه ی اتوکار با ماتیاس ربی، مدیر متخصص فولکس واگن، تغار این مشارکت به حدی است که تا اینکه در مدخل خودروهای سواری آینده نیز اراده ای برای استفاده از فناوری خودرو پیل سوختی هیدروژنی ندارد. 

مقاله های مرتبط:نگاهی بوسیله ویژگی های مثبت خودروهای هیدروژنیموانع گسترش بازار خودروی هیدروژنی و پیل سوختی تو جبر جنوبی چیست؟

هنگامی که از ماتیاس ربی درباره ی به کارگیری احتمالی فناوری پیل سوختی در خودروهای موتور فولکس واگن سؤال شد، او پاسخ عدل:ما بوسیله عنوان گروه خودروسازی به آن جانب نگاه می کنیم؛ ولی بخاطر فولکس واگن تو «آینده ی نزدیک» گزینه ای بود ندارد. 

باوجوداین ، مدیر ارشد فولکس واگن عقیده دارد بهترین استفاده ی فناوری هیدروژن تو صنعت خودرو، در خودروهای تجاری است؛ زیرا پرکردن خزانه بنزین اتوبوس و کامیون، تنها چند دقیقه طول می کشد و چیزی به جز بخارآب از آن خارج نمی شود. 



ممکن است الان فولکس واگن به نمایش ی خودرو هیدروژنی فرع ای نداشته باشد؛ بجهت این روزها طولانی تمرکز آن ها روی تولید خانواده ی خودروهای الکتریکی I.D و هاچ بک کامپکت فولکس واگن ID.3 به عنوان مدل پرچم دار است. با این حال، آئودی، یکی از زیرمجموعه های فولکس واگن، درون این زمینه به خوبی فعالیت می بطی ء. خودروساز اینگولشتات داخل چند سال اخیر فناوری خودرو هیدروژنی را آزمایش می کند و آن را در فداکار مدل ها بوسیله امر محزون و هربار اصلاح کرده است. بنابراین، مسئولان فولکس واگن این فناوری را حتی زمانی که نظرشان تغییر کند، دردسترس دارند و احتمالا روزی نظرشان تغییر خواهد کرد؛ برای اینکه حتی ماتیاس ربی همچنین با حاشا شایعات درباره ی خودرو هیدروژنی گفت در «آینده ی نزدیک» چنین مدلی حیات ندارد؛ اما درباره ی آینده دور چنین چیزی نگفته است. 



مشخصات فنی باریک بین گوناگون خودرو فولکس واگن در راسته کشورمان، مقایسه ی آن ها با محصولات برندهای دیگر، مذاکره و تبادل دید اطراف آن ها، سئوال و پاسخ کاربران و کارشناسان به همراه گالری تصاویر اتومبیل های این خودروساز آلمانی را در بخش محصولات زومیت ببنید.مشاهده لیست خودروهای فولکس واگن بیشتر بخوانید:روشی اقتصادی برای تولید هیدروژن با کمک آب و نورخورشیدمهم ترین خودروسازان جهان که پیشگام فناوری تو زمان خویشتن بودندشکایت نیکولا ثمر تسلا تایید شددایملر و ولوو برای تولید کامیون هیدروژنی همدستی می کنندتولید خودرو درون اروپا، هفته ی آینده از شیوه گرفته می شود
  • ۹۹/۰۲/۲۵

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی