چوب آسیا

پس از تسلسل مدت بایکوت شرکت هواوی بوسیله دست دونالد ترامپ، رئیس جمهور ایالات متحده، همکاری چینی درون وضعیت بسیار قباحت قرار اندوهناک است؛ مربوط به نه عزب نمی تواند با شریک های آمریکایی مشارکت کند؛ بلکه به دید می رسد دسترسی به تأمین کنندگان قطعات موردنیاز بخاطر محصولات خود را نیز از دست داده است.

تعدادی پیش، سران مشارکت TSMC اعلام کردند دیگر سفارش جدیدی از شرکت چینی برای تولید تراشه های مختلف ازجمله سری کرین را نمی پذیرند. این طور اتفاقی به اندکی حکم را برای شرکت چینی باطراوت کرده است که هنوز معین نیست هواوی چه تصمیمی برای ادامه استعمال از تراشه های سری کرین خواهد گرفت.

با این همه، اخباری منتشر شده است که برند مستقل آنر، از زیرمجموعه های هواوی، برای جایگزینی خراش های سری کرین با محصولات ساخت مدیاتک داخل تلاش است. برهان این طور انتخابی نیز کاملا حساب دان بوسیله دیدن می رسد؛ زیرا همدستی چینی درون حال فراهم تراشه های سری کرین را نمی تواند بسازد و شرکتی را نیز جایگزین TSMC بخاطر تولید خراش های کرین کند.

برند آنر همچنین در محصولات خود مشابه پرچم داران و محصولات دیگر برند حقیقی هواوی از خراش های کرین استفاده می کرد؛ اما اوضاع واحوال پیش آمده مسئولان برند آنر را به انتخاب جایگزینی بخاطر تراشه های کرین مجبور کرده است. در همین زمینه، به نظر می رسد همکاری مدیاتک و آنر با توجه به شرایط پیش آمده بسیار ازپیش خواهد شد.

درحال حاضر، مدیاتک تراشه های مختلفی معرفی کرده است که فداکار از آن ها از ارتباطات 5G نیز برخوردار هستند و قابلیت محاسباتی بسیاری دراختیار سازندگان گجت های قابل حمل استراحت می دهند.

استفاده از خراش های مدیاتک را مدیر برند آنر درون رویدادی مطرح کرده است. بوسیله گفته ی وی، برند آنر برای دنباله ی فعالیت و تولید گوشی های هوشمند می تواند از خراش های 5G ساخت مدیاتک استفاده نرم.مقاله های مرتبط:پیمانه شرکت TSMC با هواوی برای مشارکت چینی ضرری تکرار ناپذیر خواهد بودفروش سری آنر ایکس از مرز ۸۰ میلیون دستگاه گذشت

با توجه به شرایط فعلی، انتظار می رود آنر ایکس ۱۰ آخرین گوشی هوشمند از برند آنر باشد که به تراشه ای از سری کرین حاضر می شود و از این پس نیز، گویا باید مشتاق معرفی گوشی های آنر با تراشه های پیدایش مدیاتک باشیم.

مشکل واقعی هواوی با معرفی درفش دارانی از شرکت های رقیب آغاز خواهد شد که به تراشه هایی با لیتوگرافی پنج نانومتری فراهم هستند. با توجه به تمدید تحریم های ابکی گیرانه ایالات متحده و بازه ی زمانی کوتاهی که هواوی دراختیار دارد، دور از ذهن بوسیله رویت می رسد که تراشه ای از سری کرین را تماشاچی باشیم که با لیتوگرافی پنج نانومتری تولید شده است. با این حساب، تنها گونه حل پیش روی هواوی استعمال از تراش های ساخت شرکت های دیگر مانند سامسونگ یا مدیاتک خواهد حیات.بیشتر بخوانید:بریتانیا در پی حذف برگ هواوی از زیرساخت های 5G خود استقطع همکاری TSMC با هواوی بخاطر شرکت چینی ضرری جبران ناپذیر خواهد بودتصاویر رندرشده آنر پلی 4 پرو تو فضای رمزی قرار گرفتفروش سری آنر ایکس از سرحد ۸۰ میلیون مایه گذشتآنر ایکس 10 هواوی با پشتیبانی از فناوری 5G و نمایشگر 90 هرتز رونمایی شد
  • ۹۹/۰۳/۰۴

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی