چوب آسیا

اوپو داخل اتفاقی غیرمنتظره گوشی جدیدی با نام ریل می ۶ اس (Oppo Realme 6s) رونمایی کرد که نسخه ی مفت قیمت تر ریل می ۶(معرفی کردن شده در اوایل آوریل) به حساب می آید. پیش فروش ریل می 6s از روز گذشته آغاز شده است و اوپو مشیت دارد آن را در تاریخ ۲ ژوئن ۲۰۲۰ (۱۳ خرداد ۱۳۹۹) روانه ی بازار یواش. گوشی اوپو ریل می 6s تنها در یک کانفیگ با قیمت ۲۰۰ یورو روانه ی راسته می شود، این کانفیگ ۴ گیگابایت حافظه ی رم به همراه ۶۴ گیگابایت حافظه پس انداز سازی دارد. مدل استاندارد گوشی یعنی ریل می ۶ با همین مقدار حافظه ی ذخیره سازی با قیمت ۲۳۰ یورو روانه ی راسته شده حیات. همچنین مدتی پیش تماشایی معرفیریل می 6i با ارج ۲۰۰ یورو بودیم، ولی 6i کیفیتی همچون 6s ندارد.

ارشد ترین تحول اعمال شده تو ریل می 6s نسبت بوسیله مدل میزان بوسیله پنل پشتی و بوسیله طور دقیق تر ماژول دوربین آن برمی گردد. تو این گوشی از حسگر ۴۸ مگاپیکسلی ایزوسل GW1 سامسونگ بوسیله عنوان دوربین اصلی استفاده می شود، درحالی که نمونه مدل به حسگر ۶۴ مگاپیکسلی فراهم شده وجود. سه حسگر دیگر پنل پشتی در 6s تغییر نکرده اند؛ بر همین زمینه گوشی متاخر اوپو درکنار حسگر ۴۸ مگاپیکسلی دوربینی ۸ مگاپیکسلی با لنز زبر عریضِ دارای زاویه ی دید ۱۱۹ منصب ای دارد. دوربین سوم از نوع سیاه و سفید است، حسگر ۲ مگاپیکسلی دارد و برای ثبت پرتره به حکم می رود. به علاوه دوربین چهارم از حسگر ۲ مگاپیکسلی و لنز ماکرو یکروز می گیرد. پنل جلویی گوشی میزبان ترک خوردگی بخاطر دوربین سلفی است؛ درون دوربین سلفی اوپو ریل می 6s تماشاگر مصرف از حسگر ۱۶ مگاپیکسلی هستیم. 



دوربین های پشتی گوشی متاخر اوپو از همان حالت های بطی ء افزاری مدل مدل بهره می گیرند که از بین آن ها می توانیم بوسیله سوپر نایت اسکیپ ۲ (Super Nightscape 2.0) و کروما بوست (Chroma Boost) اشاره کنیم. دوربین سلفی 6s نیز به همان قابلیت های ریل می ۶ همانند پرتره (Portrait) و پرتره نایت اسکیپ (Portrait Nightscape) حاضر است. این دوربین نیز می تواند ویدئوهای حرکت آهسته با نرخ ۱۲۰ فریم بر حین ثبت کند. 

ریل می 6s برخلاف معیار 6i ازطریق دوربین های پنل پشتی اقتدار ضبط ویدئوهای 4K را دارد و از سیستم های رعشه گیر UIS و UIS Max پشتیبانی می کند. سیستم ارتعاش گیر UIS Max به جای دوربین حقیقی به دوربین زبر گشاد متکی می شود. ریل می 6s به ورق نمایشی ۹۰ هرتز با نام تجاری Ultra Smooth مجهز شده است که اندازه ای برابربا ۶/۵ اینچ دارد و محتوای بصری را با وضوح 1080p به تصویر می کشد. این ورق ارائه که ازطریق شیشه ی گوریلا گلس ۳ کورنینگ حراست می شود دارای نسبت تصویر ۲۰:۹ است و از بها بازخورد لمسی ۱۲۰ هرتز بهره می گیرد.

نرم ادوات گوشی می تواند امانت بوسیله نوع محتوا به صورت خودکار بین مقدار های ترمیم ۶۰ و ۹۰ هرتز جابه مکان شود، این امکان درنهایت عمر باتری بهتر را به ارمغان می آورد. از آن جایی که اوپو داخل ریل می 6s از ورق نمایش LCD مصرف کرده مجبور شده حسگر اثر انگشت را به بخش کناری منتقل کند. تو مقایسه ای کوتاه بیدار می شویم ریل می 6i صفحه نمایشی با وضوح 720p دارد.



اوپو در گوشی جدید برند ریل می از تراش ی هلیو G90T مدیاتک مصرف کرده است؛ ریل می 6s ازلحاظ پردازنده ی مرکزی پیشرفتی مهم نسبت به استاندارد 6i به خویشتن دیده و حالا از دو هسته ی کورتکس A76 با ۶ هسته ی کورتکس A55 استفاده می کند. هسته های کورتکس A77 با فرکانس ۲/۰۵ گیگاهرتز و هسته های کورتکس A55 با فرکانس ۲ گیگاهرتز فعالیت می کنند. تراشه ی ۱۲ نانومتری موردبحث به پردازنده ی گرافیکی Mali-G76 MC حاضر شده است.

همان طور که اشاره کردیم، ریل می 6s از ۴ گیگابایت ذهن ی رم از سنخ LPDDR4x به همراه ۶۴ گیگابایت ذهن ی پس انداز سازی از جنس UFS 2.1 بهره می گیرد. کاربر درصورت تمایل می تواند حافظه ی مایه را ازطریق کارت میکرو SD ارتقا بخشد. ریل می 6s دارای ابعاد ۱۶۲/۱ در ۷۴/۸ در ۸/۹ میلی متر است و ۱۹۱ گرم پیمانه دارد. ریل می 6s به طی نمایش تو میدان به جهیز عامل اندروید ۱۰ مجهز خواهد حیات.

باتری ۴٬۳۰۰ میلی آمپرساعتی ریل می 6s از فناوری شارژ سریع العمل ۳۰ وات موسوم بوسیله Flash Charge پشتیبانی می یواش. این فناوری می تواند درصد باتری گوشی را تو عرض ۵۵ دقیقه از صفر به ۱۰۰ برساند. به علاوه بوسیله لطف فناوری شارژ ۳۰ وات می استعداد با نیم ساعت شارژ کردن گوشی، درصد باتری آن را از صفر به ۷۰ رساند. امکان شارژ کردن این گوشی ازطریق شارژهای ۱۵ وات USB Power Delivery هم وجود دارد. گوشی جدید اوپو ضمن یکروز مندی از جناب USB-C به جک ۳/۵ میلی متری هدفون مجهز شده است. این گوشی داخل دو اثر جزیی مشکی و سفید شناساندن شده، اما در حال مجهز عزب امکان پیش خرید استاندارد مشکی وجود دارد. عرضه ی گوشی از ۱۵ ژوئن ۲۰۲۰ (۲۶ خرداد ۱۳۹۹) آغاز می شود.

شما کاربران زومیت چه دیدگاهی درمورد ریل می 6s دارید؟بیشتر بخوانید:ریلمی X3 سوپرزوم با نمایشگر ۱۲۰ هرتز و دوربین پریسکوپی قدرتمند معرفی شدتلویزیون هوشمند ریلمی با قیمت ۱۷۰ دلار معرفی شدریلمی واچ رونمایی شد؛ ساعت هوشمند ۵۲ دلاری با توانایی تخمین SpO2ریلمی X50 پرو پلیر با تمرکز ویژه روی مملکت گیمینگ رونمایی شدریلمی از طراحی و مشخصات ساعت هوشمند خویشتن پرده برداری کرد
  • ۹۹/۰۳/۰۷

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی