چوب آسیا

اگرهنگام کار با گوشی موبایل سراسیمه حریم خصوصی خودتان هستید می توانید بوسیله آسانی کامل اپلیکیشن هایی که موضع مکانی شما را بوسیله اشتراک می گذارند غیرفعال کنید تا دیگر نتوانند موضع مکانی شما را به وجه اشتراک مجله  بگذارند درون این مقاله تکاپو می کنیم هرآنچه شما حاجت دارید تا مطمئن شوید که برنامه ای از داده های مکانی شما استفاده نمی یواش به شما آموزش می دهیم. چگونه اَپ هایی که موضع مکانی ما را در اندروید به وجه اشتراک مجله می گذارند روبرو کنیم؟

اَپلیکیشن هایی مانند نقشه گوگل یا تاکسی های اینترنتی بدون دسترسی به موقعیت مکانی شما کار نمی کنند اما شما می توانید فقط تو زمان استفاده از خدمات این اَپلیکیشن ها دسترسی آن ها را فعال کنید. اَپ هایی مانند اینستاگرام و فیسبوک هم حیات دارند که بوسیله موقعیت مکانی شما دسترسی دارند تا بتوانند پیشنهاد ها بهتری را باتوجه بوسیله موقعیت مکانی شما ارائه دهند. اگر نیاز بوسیله اَپلیکشنی متشابه تاکسی اینترنتی دارید که از موقعیت مکانی شما استفاده می کند می توانید قبل از استفاده از خدمات آن ها، مجوز دسترسی به موقعیت مکانی را درون آن اَپلیکیشن ویژه فعال کنید.

برای اینکه بدانید چه اَپلیکشن هایی از موقعیت مکانی شما استعمال می کنند، می توانید به رخساره زیرعمل کنید:

۱- روی تنظیمات "Settings" کلیک کنید.

۲- به پایین صفحه بروید ویا در کادر ضربان وجو کلمه مکان یا "Location" را تایپ کنید.

۳- گزینه مکان یا "Location" را انتخاب کنید.



۴- داخل این پاره اَپلیکیشن هایی که به موقعیت مکانی شما دسترسی دارند را می بینید روی مجوزهای برنامه "App permission" کلیک کنید تا سواد تمام برنامه هایی که به موقعیت مکانی شما دسترسی دارند را ببینید.

۵- اپلیکیشن هایی که به موقعیت مکانی شما دسترسی دارند به سه دسته تقسیم می شوند: اَپ هایی که درون طولانی مدت حلال هستند "Allowed all the time": این دستور کار ها می توانند تو کامل مدت به موقعیت مکانی شما در پس زمینه دسترسی فاحش کنند. توجه داشته باشید که نیاز به فعال کردن این امکان برای هیچگاه اَپلیکیشنی تراشیدن. مجاز فقط در زمان استفاده:"Allowed only while in use" چنانچه شما باید به یک اَپلیکیشن امکان دسترسی به موضع مکانی را بدهید این تنظیماتی است که شما باید از آن استفاده کنید. این مجوز اجازه می دهد که اَپلیکیشن ها فقط داخل زمان ارتکاب به موضع مکانی شما دسترسی داشته باشند. اجازه ندادن "Deny": با مصرف از این گزینه اَپلیکیشن مدنظر بوسیله جزئیات موقعیت مکانی دسترسی نخواهد داشت.

۶- یک اَپلیکیشن را برای تغییر سطح دسترسی به موقعیت مکانی انتخاب کنید.

۷- برای وزن دسترسی بوسیله موقعیت مکانی اپلیکیشن مدنظر روی اجازه ندادن "Deny" کلیک کنید.



بخاطر مصرف از خدمات اَپلیکیشن هایی مانند نقشه گوگل خواه تاکسی های اینترنتی باید به آن ها رخصت مصرف از داده های موقعیت مکانی داده شود. داخل عارض نیاز بوسیله این فقره می توانید مراحل علو را دنبال کنید و مجوز دسترسی را از "Deny" یا حاضر بودن اجازه به مجاز فقط  در زمان استفاده یا "Allowed only while in use" تغییر دهید. چگونه اشتراک گذاری موقعیت مکانی را در تلفن همراه اندروید خود غیرفعال کنیم؟ مقاله های مرتبط: آموزش تحول پسورد وای فای به کد QR و نحوه ی استفاده از آن چگونه متوجه شویم چه کسی ما را داخل اینستاگرام فالو خواه آنفالو کرده است؟

چنانچه نمی خواهید موقعیت مکانی را در هیچگاه حالتی به اشتراک  گذارید می توانید آن را بوسیله طور طولانی باثبات کنید. بخاطر این حکم مراحل زیر را در تلفن همراه خویشتن دنبال کنید:

۱- روی تنظیمات کلیک کنید.

۲- به پایین صفحه بروید یا در کادر خیز وجو جا یا "Location" را سرچ کنید.

۳- گزینه جا یا "Location" را خاموش کنید.



پس از غیرفعال کردن مجوز موقعیت مکانی، دیگرهیچ اَپلیکیشنی نمی تواند موقعیت مکانی شما را بدست آورد. چنانچه ناراحت به ابونمان گذاری موضع مکانی خود توسط برخی اپلیکیشن ها هستید این بهینه رویه بخاطر غیرفعال کردن این گونه دسترسی ها است. بیشتر بخوانید: چرا کیفیت ویدئوهای اینستاگرام در اندروید کم از iOS است؟ گوگل روی باگ والپیپر اندروید کار می کند نسخه بتا اندروید 11 بخاطر شماری از گوشی های پیکسل منتشر شد اسکرین شات هایی از اندروید 11 فاش شد چگونه والپیپرها باعث کرش کردن گوشی می شوند؟
  • ۹۹/۰۳/۱۶

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی