چوب آسیا

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایسنا،  محمد اسلامی تو حاشیه آئین بهره برداری ۶ کیلومتر از پروژه ۴ خطهجاده هرازدر جمع خبرنگاران گفت: دو بخش ۳ کیلومتری در محور پلور - لاسم و دیگری در بسرنوشت شوم دچار کردن وانا به نصیب برداری رسیده است، که با بهره برداری از این ۶ کیلومتر، ۷۲ کیلومتر از جاده هراز ۴ خطه شده و ۲۹ کیلومتر باقی می ماند که در دست احداث است.

وی با بیان این که این پروژه مقدر شدن سخت ترین عملیات وضع سازی کشور محسوب می شود، تصریح کرد: بوسیله دلیل کاربرد همزمان مردم و عملیات اجرایی پیمانکاران، این پروژه، پرهزینه و زمان بر شده است با این حیات بوسیله دنبال آن هستیم تا فرجام این دولت، مشکلات آن برطرف شود.

وزیر رویه و شهرسازی افزود: تونل وانا و پلی که در ابتدای آن احداث شده است، ارشد ترین و طولانی ترین نقب جاده هراز با طول ۱۷۰۰ متر است.

اسلامی تو بخش دیگری از سخنان خود با اشاره بوسیله این که تو منطقه چلاو نیز داخل حدود ۴۵ روز یک زیرگذر احداث شده بود اما معارضی که برای آن به وجود آمد پروژه را یکسال به تعویق انداخت، تصریح کرد: با ورود رئیس جمهوری این مشکل برطرف شده و کار اجرایی آن بوسیله زودی آغاز می شود.

وی همچنین با بیان این که ترافیک معادن ریگ و ریگ در حوزه آمل، حجیم و پرشمار است و این زیرگذر چروک ترافیکی آنجا را برطرف می کند، گفت: پیش بینی می کنیم حدود ۴۰ درصد عملیات های راه سازی هراز از سال ۹۴ تاکنون ادا شده و امیدواریم کارهای باقیمانده معاون یواش تا اسکان ترافیکی کمتری داشته باشیم.

وزیر طرز و شهرسازی با تاکید بر این که هیچ طرح نیم تمام مختار شده در مازندران وجود ندارد و تمامی طرح های این استان داخل حال عملیات هستند، خاطرنشان کرد: در طی یکسال، عملیات ۳۰ درصد پیشرفت کرد که یک رکورد محسوب می شود و درون روزهای آینده ۱۷ کیلومتر آن نیز گشادن خواهد شد.
  • ۹۹/۰۳/۲۲

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی