چوب آسیا

این روزنامه متعلق به قوۀ قضائیه است و مهم ترین وظیفۀ آن، چاپ آگهی ثبت شرکت و آگهی تغییرات شرکت است. ثبت آگهی در مجله رسمی به ترانه وقوف رسانی عمومی فعالیت شرکت ها انجام می شود و طبق قانون، درج چنین آگهی هایی لازمۀ ثبت یا ایجاد تغییرات داخل هر شرکتی است. تو واقع هر گونه فعالیت تجاری همدستی ها در قاب قانون باید درون نامه رسمی آگهی شود.

متقاضیان تاسیس شرکت، پس از طی کردن مراحل قانونی ثبت شریک شدن خود، باید برای دادن آگهی در نامه رسمی به سایت روزنامه رسمی جمهوری اسلامی ایران رجوع کنند. سایت مجله رسمی به نشانی   rrk.ir  در کامل طول هفته و به صورت بیست وچهار ساعته درون دسترس است.   نحوۀ ثبت آگهی داخل روزنامه رسمی

پس از باز کردن سایت مجله رسمی کشور، کافی است مراحل والا را بوسیله نظام عمل دهید تا به سادگی آگهی خود را ثبت نمایید:

۱. درون سایت ثبت نام کنید.

برای این منظور کافی است به بخش «عضویت در سایت» بروید و مشخصات خویشتن را وارد کنید. واقف کردن دقیق شماره تلفن همراه بوسیله عزیمت دریافت پیامک و نیز وارد کردن کد پستی نکته سنج برای دریافت نسخۀ کاغذی نامه رسمی الزامی است.

۲. وارد صفحۀ کاربری تان شوید و درخواست ثبت آگهی بدهید.

طولانی مفروضات مورد احتیاج بخاطر ثبت آگهی در نامه رسمی را در این قسمت مخبر می کنید. نام شرکت، شمارۀ ثبت شرکت، جنس آگهی و متن آگهی باید با مداقه فراوان ذکر شوند. پس از ثبت نهایی آگهی، کدی هجده رقمی به شما داده می شود که باید آن را جایی یادداشت کنید.

۳. هزینۀ ثبت آگهی خود را صیقلی کنید.

صیقل هزینۀ ثبت آگهی در روزنامه رسمی بوسیله عارض آنلاین انجام می شود. برای این عزم باید بوسیله مدخل «پرداخت هزینۀ انتشار آگهی» بروید و پس از هوشیار کردن کد مکانیزۀ هجده رقمی، مسکوک مورد نیاز برای ثبت آگهی تو نامه رسمی را اینترنتی پرداخت کنید.

۴. وضعیت طبع آگهی تان را ردیابی کنید.

پس از پرداخت هزینه ها و دریافت کد پیگیری ثبت آگهی تو مجله رسمی، می توانید با رجوع به صفحۀ کاربری تان از وضعیت پاشیدن آگهی خویشتن مطلع شوید. گفتنی است که مراحل مختلف فقره از ضابطه پیامک و ایمیل همچنین به شما اطلاع داده می شود.

  شرایط پراکندن آگهی تو مجله رسمیدریافت شده از ثبت: بوسیله این ذهنی است که درخواست شما با توفیق در سامانه ثبت شده، اما هزینۀ ثبت آگهی صیقلی نشده است.آمادۀ ارسال بخاطر چاپ: بوسیله معنای صیقل شدن چیره هزینه ها و استراحت گرفتن در نوبت انتشار است.در حال انتشار امضانشده: آگهی شما در حال طبع شدن است اما هنوز بوسیله امضا نرسیده است.انتشاریافتۀ امضانشده: آگهی شما چاپ شده است و می توانید آن را در سایت ببینید، ولی هنوز امضا نشده و اجازۀ انتشار رسمی معلوم نکرده است.انتشاریافتۀ امضاشده: آگهی شریک شما در روزنامه رسمی کشور منتشر شده است.

  چگونگی اخذ نسخۀ کاغذی مجله رسمی

طبع آگهی داخل نامه رسمی پنج روز موثر زمان می برد. آگهی شما پس از تأیید شدن و به دستینه بزمین نشستن به دو صورت منتشر می شود: نسخۀ کاغذی و نسخۀ الکترونیکی. ذکر این نکته ضروری است که هر دوی آنها از نظر قانونی قابل استناد هستند. نسخۀ کاغذی را می توانید با مراجعۀ حضوری و یا از شیوه پست اخذ کنید. نسخۀ الکترونیکی را نیز می توانید در پورتال روزنامه رسمی جمهوری اسلامی ایران مشاهده کنید. همچنین امکان دانلود فایل پی دی اف ( PDF ) آگهی روزنامه رسمی در همین پورتال وجود دارد. گفتنی است که بخاطر اختیار سنجی آگهی نامه رسمی قدیم می توان به گیرایی استخبار آگهی های سازمان ثبت اسناد ناحیه مراجعه کرد.

  مواردی که باید در روزنامه رسمی آگهی شوند

پراکندن آگهی داخل روزنامه رسمی آخرین مرحلۀ ثبت شرکت است. بنابراین خلال ساخت انبازی یا انحلال باهم اتحاد کردن باید آن را اطلاع رسانی کنید. پس از آن نیز هر گونه تغییر بنیادینی را باید درون این روزنامه ثبت کنید. گفتنی است که درج آگهی درون این موارد الزام قانونی دارد. بوسیله طور خلاصه، آگهی تغییرات شرکت محتوی موارد زیر می شود: تبدیل مدیران خواه سمت افراداعلام ختم تصفیه حساب شرکتاستعفای مدیران و اعضای اصلیتقسیم دارایی های شرکت بین سهامداران و شرکاتصمیم مجمع عمومی برای کاهش سرمایۀ شرکتاطلاع رسانی سودا اوراق قرضه و شرایط خرید آنهابیان مشخصات کامل مدیرعامل و حدود اختیارات او

 نفقه آگهی روزنامه رسمی

بهترین روش برای آگاهی از هزینه نامه رسمی رجوع به سامانه نامه رسمی «آسان ثبت» است. این سامانه به طور هوشمند هزینه ی طولانی آگهی های روزنامه ی رسمی شما را محاسبه و امکان پرداخت یکباره ی آنها را برای شما فراهم می کند.  محاسبه آنلاین هزینه ثبت آگهی در روزنامه رسمیبیشتر بخوانید:نرم افزار رایگان فست دیکشنری لوگوی خود را دگرگونی دادفروش و خدمات پس از فروش تلویزیون های شیائومی در داتیس سرویسمسابقه بهترین بازی سال ۹۸ با جوایز نفیس در Psproخرید لوازم جانبی بیسوس از فروشگاه فونرتنها استارت آپ ایرانی منتخب درون COLLISION 2020 کانادا
  • ۹۹/۰۴/۰۴

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی