چوب آسیا

بوسیله گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایسنا، بعضی است که علل التهابات و نمو ارزش خودرو در بازار توسط مقامات وزارت صنعت، معدن و تجارت، اقتصاددان ها و کارشناسان صنعت خودرو بررسی می شود. تو این بنیاد که دستیار طرح و برنامه وزارت صنعت، معدن و تجارت، پارسا است، با توجه بوسیله احتیاج واقعی بازار خودرو، بخشی از تقاضاهای فعلی در میدان و بخاطر ثبت نام طرح های فروش، تقاضایی کاذب است که شرکت های خودروسازی را هم با حاجت حبابی شکل، مواجه کرده است؛ آلبرت بغزیان - اندام شورای هم چشمی - نیز درون وفاق با چرایی تکثیر ارج خودرو در بازار و اینکه با چه راهکار و دادرسی های می توان راسته خودرو را آرام کرد، تصریح کرد: وقتی یک بازار با اضافه کاذب در مطالبه مواجه می شود با ابتیاع محدود خودرو نمی توان آن را تنظیم کرد، بدین موجب باید راهکارها و سیاست هایی را در پیش گرفت که تقاضای کاذب از بازار خودرو حذف شود.

وی افزود: تو حال فراهم مشکل اصلی راسته خودرو استفاده از فاصله قیمتی کارخانه تا راسته است؛ وقتی بور نفیس اضافی وجود داشته باشد مطالبه برای سرمایه گذاری تو این کالای مصرفی که حالا سرمایه ای شده است، افزایش پیدا می یواش.

جسم هیأت علمی دانشگاه تهران با اقرار اینکه وضعیت موجود باعث شده تقاضای واقعی درون بازار فاش و پیدا نباشد، خاطرنشان کرد: این روزها افرادی به دنبال خرید خودرو هستند که شرایط خلق کردن شده را یک فرصت برای تصرف سود می دانند.

وی با اظهار اینکه  طرح های مختلف فروش با بود افزایش کاذب تقاضا نمی تواند در بلندمدت اثرگذاری داشته باشد، گفت: از این رو پند می شود که سه راهکار را در بازار دنبال کنند. این راهکارها افزودن نظارت بر راسته آزاد خودرو، معامله سختگیرانه خودرو و  اضافه تولید خودرو می تواند باشد.

این پیکر شورای رقابت اظهار کرد: طرح های فروش خودرو توانست تا حدودی مشت دلالان را از میدان خودرو کوتاه کند. زمان ثبت معروفیت در این طرح ها تماشاچی سکون و خواه تا اینکه کاهش قیمت خودرو بودیم؛ اما همگی بر این امر عقیده هستند که این طور سیاستی طولانی مدت جواب مناسب را نمی دهد.

به اعتقاد بغزیان، در مقطع فعلی که قیمت خودرو با توجه به ارج ارز در حال افزایش است، کامل کلکسیون های سیاست گذار خودرو بایستی به خشکی امدن غم فراغت گیرند تا بتوان ضمن حل مشکلات صنعت خودرو بوسیله اضافه تولید مشت یافت. البته همدستی بیشتر قطعه سازان با خودروسازان هم یک لزوم است. نرخ دلار کاهش پیدا کند، ارج خودرو حزن در میدان کاستی می کند

درون راستای بررسی علل التهابات بازار و ارج خودرو، امیرحسن کاکایی - قامت هیات علمی دسته مهندسی خودرو دانشگاه معرفت و صنعت - همچنین با اظهار اینکه نگرانی های تورمی خریداران خودرو و اضافه قیمت ارز دو عامل مهمی است که باعث شده قیمت خودرو در میدان آزاد با رشد روبرو شود، گفت:  ارج ارز بر قیمت تمامی کالاهای سرمایه ای پی گذاشته است. هر کالایی که زمانی درون زمره کالاهای مصرفی وجود اکنون بوسیله لیست کالاهای سرمایه ای خریداران افزایش شده است.

وی افزود: خودرو از سایر بخش های اقتصادی جدا نیست؛ لذا غریزی است که ارج ارز داخل رعشه قیمت خودرو بیش اثرگذار است و شاید بتوان گفت سبب واقعی افزایش بها خودرو تو مقطع فعلی، ارزش ارز است.

این ممیز صنعتی خودرو تصریح کرد: ارزش تمام شده کالاهای تنخواه ای درون حال افزودن است؛ لذا باید داخل سیاست های پولی و مالی به نحوی حرکت کرد که قیمت ارز به ثبات برسد.   تا زمانی که نفاق بازار و کارخانه متجاوز است؛ بازار خودرو هم جذاب است

کالبد هیات علمی قسمت قسمت کردن مهندسی خودرو دانشگاه علم و صنعتی با اشعار اینکه نگرانی تورمی آدم باعث شده مقدار خودرو در راسته سیر صعودی به خویشتن بگیرد، اظهار کرد: از آنجایی که قیمت کامل کالاها رو به افزایش است انسان برای حفظ ارزش نقدینگی خود سراغ بازار پرسود خودرو می روانی. بنابراین تا زمانی که فاصله بها کارخانه و بازار زیاد باشد این بازار برای خریداران و واسطه ها جذاب است.

کاکایی یادآور شد:  در دوسال گذشته اگر سیلان قیمت کالاها را درون بازار بررسی کنیم مشاهده می شود که بها متوسط در هر مقطع زیبنده با قیمت موثر دلار یا یورو بوده است و به طور اندازه این رویه دنباله خواهد داشت.

کاکایی با اشاره بوسیله اینکه در فداکار مقاطع زمانی هیجانات متوجه راسته خودرو شده است، خاطرنشان کرد: حذف ارزش از سایت های اینترنتی، سودا زبر العاده خودرو و لحاظ کردن بندهایی که فردی بخاطر خرید خودرو از شریک شدن های خودروسازی خلق کردن می کرد، باعث شد تا میدان با رکود معین شود و این ائتلاف ها سبب شد که فروشنده ای در بازار خودرو نباشد.

وی افزود: با اتفاقاتی که ذکر شد، ارج خودرو پایین نیامد و هم حالا هم انقلاب موجود ظاهری است؛ اگر آن گونه که مقام های ارشد پولی و مالی نشانی کردند قیمت دلار کاهش پیدا کند، نرخ خودرو هم درون راسته تا حدودی هبوط خواهد کرد. اگر هفته آینده قیمت دلار پایین نیاید، ترفیع قیمت ها تو کامل بازارهای سرمایه از جمله خودرو ادامه خواهد یافت، البته همین شرایط در مورد مسکن و بورس اندوه مشاهده خواهد شد. چهار دلیل افزایش ارزش خودرو
  • ۹۹/۰۴/۰۷

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی