چوب آسیا

بی ثبات بودن قیمت روز خودرو  این سؤال را برای مشتری مطرح می کند:  «از کجا ظاهر اگر امروز خودرویی با ارج گرانبها بخریم، فردا همان خودرو با قیمتی ارزان تر به میدان عرضه نشود یا برعکس؟»  از دید فروشنده غصه این ابهام وجود دارد:  «از کجا نمایان چنانچه با ارج امروز خودرو را بفروشم؛ اما فردا مقدار آن قدر تکثیر یابد که نتوانم خودرو جدید مدنظرم را بخرم؟»  پس تو اوضاع واحوال فعلی بهترین راه بخاطر فروش خودرو و خرید خودرو جدید چیست؟ 

یکی از مشتریان ما که از طرح کلید به کلید همراه مکانیک  مصرف کرده اند، نظر خود درباره ی این طرح را این گونه با ما به اشتراک گذاشتند:اوایل تیر امسال، پژو ۲۰۰۸ مدل ۱۳۹۸ داشتم که می خواستم آن را بفروشم و هیوندای توسان یا سانتافه بخرم. بعد از بخشی تحقیقات ملتفت شدم سانتافه خیلی گرانبها شده و با بودجه ی من جور درنمی آید؛ ولی توسان حدود ۲۰۰ میلیون تومان از ماشین من گران نمدار وجود. پولی که در طول سال جمع کرده بودم، حدود ۱۵۰ میلیون تومان بود و اگر می خواستم توسان بخرم، باید ۵۰ میلیون تومان از برادرم کیش می کردم. تو آن زمان، پژو ۲۰۰۸ من حدود ۵۰۰ میلیون و توسان ۲۰۱۵ فول حدود ۷۰۰ میلیون تومان بود.

حدود ۱۰ روز، هرروز راسته را رصد می کردم و نرخ های زمین تا کرسی متفاوت می شنیدم. چندی ها می گفتند «صبر کن، به موجب کرونا قیمت سامان افزایش یافته و بوسیله زودی کمتر می شود» و بعضی دیگر نیز می گفتند «هرچه بیشتر استراحت کنی، ارج ها گران زیرفون می شود». یکی از همکارانم که دید ابدار درگیر ابتیاع ماشینم هستم، شرکت شما را بوسیله من معرفی کرد و گفت قبلا ماشین دنا پلاس خودش را با قیمت کم ارزش و کارشناسی شده از شما خریده و از آن راضی است.

من حزن با خودم گفتم که این راه را همچنین تجربه کنم؛ پس واقف صفحه  خرید خودرو سفارشی hamrah-mechanic.com/car-sell/  شدم و درخواست خودم را ثبت کردم. در زمانی که گزینش کرده بودم، مشاور انبازی با من ربط گرفت و درباره ی مراحل بعدی برایم توضیح داد. زمانی را بخاطر مراجعه ی ممیز خودرو نیز مشخص کردیم. من به ایشان گفتم قصد ابتیاع توسان دارم و می ترسم اگر الان ماشینم را بفروشم، نتوانم با آن توسان بخرم و بدین ترتیب، پژو ۲۰۰۸ خودم را بی قراری از دست داده باشم.

خانم وکیل که این صحبت من را شنید، گفت همین الان برایم تقاضای معامله خودرو سفارشی ثبت می کند تا هم زمان که بوسیله دنبال مشتری بخاطر پژو ۲۰۰۸ من هستند، توسان مناسب و سالم را نیز برایم پیدا کنند. همین اتفاق بی قراری افتاد و چهار روز پس ازآن برای خودرو من خریداری فاحش کردید که آن را پسندید و فراغت شد به ارج ۵۷۴ میلیون تومان ماشینم را بخرد. امروز غصه برای بازدید از توسان ۲۰۱۵ فول آمده ایم که  گزارش کامل کارشناسی  و ضمانت نامه پرداخت خسارت  دارد و فراغت است آن را به قیمت ۷۲۵ میلیون تومان بخرم. همه چیز همان طورکه می خواستم، داخل مدت پنج روز پیش رفت.

مزایای معامله و فروش خودرو با همراه مکانیک چیست؟

همراه مکانیک به نشانی  نخستین و بزرگ ترین نمایشگاه آنلاین خودروهای کارشناسی شده تو سرزمین طرح مفتاح بوسیله کلید را برای جلوگیری از ضرر خریداران و فروشندگان خودرو در راسته پرنوسان این روزها ادا کرده است.

مزایای فروش خودرو ازطریق همراه مکانیکهیچ هزینه ای  صیقل نخواهید کرد.ثانیه  خود را برای پاسخ گویی به تلفن خریداران تلف نخواهید کرد.در حداکثر هفت روز خودرو خود را خواهید فروخت.کارشناسان خبره خودرو شما را ازنظر متخصص و مشخصات کارشناسی می کنند و بهینه قیمت مقدور را  بوسیله آن پیشنهاد می دهند.از مشاوره ی حقوقی مجانی  برای عقد قولنامه در نگرش یکروز مند خواهید شد.مزایای خرید خودرو متاخر ازطریق همراه مکانیکخودرو کارشناسی شده بوسیله همراه  گزارش طولانی کارشناسی با سربرگ انبازی را خواهید خرید.فقط هزینه ی کارشناسی خودرو را پرداخت می کنید، در صورتی که چنانچه خودتان می خواستید خودرو دست دوم بخرید، به طور میانگین بین سه تا پنج وهله نیاز حیات که از خودروهای مختلف ملاقات و آن ها را برای معامله مطمئن کارشناسی کنید.با فروش خودرو قدیمی و خرید خودرو جدید در یک روز، از نوسان های بازار در زنهار خواهید حیات.ضمانت پرداخت خسارت کارشناسی روی خودرو به شما تقدیم خواهد شد.از مشاوره ی حقوقی رایگان  برای عقد قولنامه در محل نصیب مند خواهید شد.

همین اکنون می توانید واقف صفحه ی  https://www.hamrah-mechanic.com/car-sell/ شوید و درخواست خود را ثبت کنید. افزون براین، اگر شوق داشتید بدانید همراه مکانیک  در کدام شهرها  فعال و قضیه کارشناسی خودرو چگونه است، می توانید ویدئو مافوق را همچنین سیاحت کنید.بیشتر بخوانید:تک نت نمایش دهنده خدمات اینترنت TD LTE پرسرعت درون کشورخرید گل و خاربن از گُل سِتان و ارسال در کمتر از سه گانه ساعتفروش سایپا تیبا هاچبک و صندوقدار در بازار با خودرو 45محفل؛ اپلیکیشن وفاق تصویری نامحدود در دوران کروناخرید قطعات داخلی لپ تاپ در سایت Blsco.ir
  • ۹۹/۰۴/۲۷

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی