چوب آسیا

به گزارش همشهری آنلاین بوسیله نقل از ایرنا، نادر فخری پنجشنبه ۹ مرداد اظهار کرد: همه مشاوران املاک شاهرود ملزم به اجرای مصوبات نشست ستاد ساماندهی و اجاره بناء شهرستان شاهرود، استان سمنان هستند و با هرگونه نافرمانی اصابت شدید می شود.

۱۰ ممیز خبره از سوی اداره صنعت، معدن و بازرگانی شهرستان شاهرود گزینش شدند که املاک سطح خانه دادن را برای فروش ارزش گذاری می کنند و هیچ یک از صاحبان املاک رخصت فروش با بیشتر از بها کارشناسی شده را ندارند.

دستیار استاندار سمنان اضافه کرد: مشاوران املاکی که بوسیله اجرای مصوبات این نشست کمک کنند از برانگیزنده هایی از سوی شهرداری و اداره امور مالیاتی بهره مند می شوند و از طرفی با مشاهده هرگونه تخلف از لفظ این مشاوران، نسبت به تعطیلی و معرفی واحد صنفی به دایره تعزیرات حکومتی خواه معرفی به هیات نظارتی که بوسیله این عزم در اداره صمت تشکیل شده است، اقدام می شود.

تکرار بیش از سه مرتبه تخلف، تسلسل نشدن پروانه فعالیت مشاوران املاک را درون پی دارد.

وی نیز همکاری شهروندان شاهرودی را برای اجرای مصوبات این نشست خواستار شد و گفت: مردم با پیوستن به پویش «خیر به گرانی ساختمانی» و «نه به گرانی اجاره» ضمن دستیار بوسیله اجرای طرح یادشده، تو صورت مشاهده هرگونه تخلف، آن را از طریق شماره تلفن ۱۲۴ بوسیله تعزیرات حکومتی گزارش دهند.

فرماندار شاهرود از شناسایی ساختمان های خالی شاهرود داخل روزهای آتی نیز شناسایی داد و گفت: تصمیماتی که در کنفرانس امروز گرفته شد به سرعت با انتصاب بنر درون سطح ولایت و پیاده شدن روی خودروهای محموله ونقل عمومی و نیز از رسانه ها به خبر مردم رسانده می شود.

رسیدگی به شکایت صاحب خانه ها از مستأجرانی که افزایش زیاد از ۱۵ درصدی در تمدید اجاره ارزش را نپذیرفتند تا خاتمه شیوع ویروس کرونا امکان پذیر نیست.

دهات شاهرود با سه هزار و ۵۰۰ هکتار زمان کوتاه حدود ۱۵۰ هزار نفر جمعیت دارد.
  • ۹۹/۰۵/۰۹

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی