چوب آسیا

بوسیله گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایرنا، ساعت ۱۷ روز پنجشنبه ۹ مرداد ماه، در پی اعلام مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ مبنی پهلو وقوع یک حکم آدم ربایی در منطقه چهار باغ استان البرز پیگیری موضوع به صورت اختصاص در رخصت امر پلیس آگاهی شهرستان ساوجبلاغ قرار گرفت.

طی تحقیقات اولیه کارآگاهان محرز شد که چهار فرد ناشناس پس از لطمه و شتم مرد ۴۸ ساله ساکن منطقه چهارباغ و خواهرزاده اش در موافق منزلشان، وی را با ۲ دستگاه خودرو پرشیا و زانتیا ربوده و به سرعت از محل متواری شده اند.

تحقیقات درون خصوص وقوف مردم ربایان ادامه داشت تا این که یکی از آدم ربایان با قوم وی بستگی پژمرده و در خواست مبلغ  چهارمیلیارد ریال در قبال آزادی مرد ۴۸ ساله کردند.

کارآگاهان با آموزش قوم گروگان و تحقیقات گسترده در خصوص نحوه آدم ربایی و افراد مرتبط با فرد ربوده شده در نهایت دریافتند که خودرو آدم رباها بوسیله جانب تهران لول کرده که به سرعت وارد عمل شده و با اخذ نیابت قضائی به تهران گسیل و پس از استخبار های عارض گرفته دست خط حرکت  خودروها را در حوالی شهرستان اسلامشهر تهران پیگیری کردند.

پهلو شالوده این گزارش، با سعی های گشاد پلیسی، مخفیگاه متهمان شناسایی و بی نظیر ربوده شده که با دست و پای بسته درون داخل سوله ای اسارت شده بود در اشتی کامل در کم از ۱۰ زمانه رها و چهار بازپرس نیز بازداشت شدند.

متهمان پس از تشکیل پرونده تحویل مراجع قضائی شدند، متهمان در تحقیقات پلیسی، علت آدم ربایی را تباین مالی و طلب سکه ۶ میلیارد ریال از فرید ربوده شده نشانی کردند که قصد داشتند با توسل به زور و اقدام به آدم ربایی طلب خود را از وی وصول کنند.
  • ۹۹/۰۵/۱۳

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی