چوب آسیا

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایسنا، سرهنگ خداوندگار عظمت الدین جوانمردی با اخبار این خبر اقرار کرد: در اثر اخذ خبری مبنی پیاده شدن اینکه فردی تو تو جمیع باغ خود واقع درون روستای حسین آباد رودسر در شرق گیلان اقدام بوسیله برپایی مکان قماربازی با حضرت افراد متنوع از شهرستان های همجوار از قبیل زن و مرد و ایجاد مزاحمت برای شهروندان کرده است، فوری تجسس موضوع در اذن فقره نماینده قرار گرفت.

این مقام انتظامی افزود: ماموران پاسبان امنیت اشتراکی با اجرا تحقیقات و پس از اطمینان از صحت موضوع با هماهنگی مقام قضایی بوسیله جا اعلامی گسیل شدند.

وی با بیان اینکه درون محل مورد نظر، ۲۳ مرد و ۸ زن حین قماربازی برده شدند، تصریح کرد: یک میلیون و ۲۵۰ هزار ریال اسکناس نقد، ۲ دستگاه کارتخوان بخاطر انتقال وجه نتیجه از قماربازی و آلات قمار کشف شد.

سرهنگ جوانمردی با اشاره بوسیله اینکه فعل قمار خلاف قانون و شرع مقدس اسلام است و تاکنون باعث از بین رفتن زمینه بسیاری از خانواده ها شده است، گفت: بررسی پرونده های مرتبط با قمار نشان می دهد بسیاری از اینگونه جرائم در مطلع با یک ورزش و تا اینکه کنجکاوی از سوی جوانان آغاز می شود که این مساله دقت و نظارت بیشتر خانواده ها را می طلبد.

فرمانده انتظامی شهرستان رودسر خاطرنشان کرد: متهمان با تشکیل پرونده برای سیر تکاملی مراحل قانونی به مرجع قضایی شناساندن و کافه باغ مورد نظر پلمب شد.
  • ۹۹/۰۶/۰۳

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی