چوب آسیا

شریکSGHAROOOON TSMC، سازنده ی تراشه های سری A A اپل، نشانه هایی از قدرت پردازشی احتمالی آیفون ۱۲ را منتشر کرده. است این اطلاعات تا حدی مشخص می بطی ء که داخل پرچم داران سال آینده چه عملکردی را شاهد خواهیم.

بود کام می جوی خراش ی A14 تو آیفون ۱۲ برپایه ی چروک پنج نانومتری باریک شود و درمقایسه با خراش ی A13 به کاررفته در آیفون ۱۱ با معماری هفت نانومتری بیش قدرتمندتر. باشد پیش از این، تأثیر گره ها کوچک تر تخمین زده شده و اکنون TSMC با اعداد و ارقام اصلی به میدان آمده.

است جیسون کراس، از کارشناسان رسانه ی MacWorld، در ابتدای سال ساری بنابر تقویم هایش پیش دماغ کرد آیفون ۱۲ احتمالا قدرت پردازشی مقایسه شدنی با مک بوک پرو ۱۵ اینچی خواهد. داشت داده های TSMC تو رویداد سالانه ی Technology Symposium پرده برداری شده. است حال وب سایت AnandTech درباره ی این داده ها می:نویسد TSMC، باهم اتحاد کردن تایوانی سازنده ی نیمه رسانا، جزئیاتی از مشخصات گره ی سه نانومتری آینده ی خود منتشر. کرد در این اطلاعات، دست خط تولید ولیعهد های گره ی پنج نانومتری تو قالب چروک های N5P و N4 همچنین به چشم می. خورد گزارش ها حاکی از آن است که راه تولید چین ی پنج نانومتری TSMC که در آینده مصرف خواهد شد، نمایانگر نسل دوم فرایند تولید DUV و EUV است که بعد از گره ی N7 پا به عرصه ی ظهور خواهد.

گذاشت ناگفته نماند نحو تولید N7 آن چنان تو کانون توجه صبر نگرفت و در صنعت به امر بازداشت. نشد در ماه های گذشته، TSMC تولید انبوه را آغاز کرده است؛ بنابراین، پیش بینی می شود بوسیله زودی قطعات جدید این شرکت بوسیله دست مشتریان برسند تا محصولات مدنظر تا اختتام سال برای استفاده کنندگان عرضه. شود شایعاتی به گوش می رسد که خاندان بعدی پردازنده های اپل مقدماتی میزبان چروک ی پنج نانومتری.

باشد باهم اتحاد کردن TSMC جدول مربوط به مقایسه ی بین N5 و N7 را منتشر کرده است که درادامه، می توانید این جدول را مشاهده. کنید این لوله کوچک نشان می دهد مصرف انرژی حداکثر ۳۰ درصد کاهش می یابد؛ البته ممکن است عملکرد پردازشی با رشد ۱۵ درصدی همراه.

شود مقاله های:مرتبط طرح واره آیفون 12 پرو مکس مدل سازی این گوشی را فاش می کندتاریخ معرفی آیفون 12 اپل برملا&شد;/lt&ul;

gt دقت کنید این ها بدین معنا است که اگر عملکرد مانند نسل قبلی باشد، در مصرف انرژی با ۳۰ درصد کاهش مواجه خواهیم شد؛ اما اگر بنابر بهبود عملکرد باشد، با همان مصرف انرژی سراب قبلی، ۱۵ درصد افزودن قدرت را شاهد خواهیم. بود همچنین، می توان انتظار بهبود متعادل بین کاهش استعمال انرژی و گشایش عملکرد را با عددی تعدیل شده داشته. باشیم بااین حال، بنابر تجربیات گذشته می استعداد ظن زد که شرکت اپل بهبود عملکرد را تقدم خواهد.

داد شرکت TSMC مژدگانی ی تولید سه نانومتری را برای نیمه ی دوم سال ۲۰۲۲ داده است و می قابلیت گفت آن تراش نیز بوسیله احتمال زیاد بازهم اولیه جنین تو آیفون همان سال دیده خواهد. شد البته هنوز بخاطر صحبت درباره ی سال ۲۰۲۲ زود است و ظن ناتوان ظاهرشدن N3 بوسیله دلیل کاهش چشمگیر قطع زیاد است؛ به ویژه آنکه کمال مطلوب شرکت کاهش ۲۵ تا ۳۰ درصدی مصرف انرژی یا بهبود عملکرد ۱۰ تا ۱۵ درصدی درمقایسه با تراشه ی قبلی.

است تمام اعداد نشان داده شده از بهره وری تمام عیار باطراوت افزار حکایت می یواش و اپل ممکن است با کمک درنگ اسباب عملکرد را بازهم استحکام.درنگ بیشتر:بخوانید نپستر به مبلغ ۷۰ میلیون دلار به یک استارتاپ بریتانیایی فروخته شدکوین مایر، مدیرعامل جهش تاک از سمت خود کناره گیری کردایلان ماسک فلز نیکل را طلای جدید می داندTSMC تولید تراش پنج نانومتری را در سال های ۲۰۲۱ و ۲۰۲۲، دو و سه گانه برابر می کندآیفون 12 اپل بیستم شهریور با اپل واچ سری 6 رونمایی می
  • ۹۹/۰۶/۰۶

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی