چوب آسیا

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از روابط عمومی معاونت امور مدنی و فرهنگی شهرداری تهران، آقا خداوندگار حسینی درباره آخرین شرایط ساختن گرمخانه های فرامنطقه ای در شهر تهران، اظهار کرد: احداث ۵ گرمخانه جنرال یا فرامنطقه ای، مصوبه شورای شهر تهران است که امسال و سال گذشته بخاطر آن ردیف بودجه درون رویت پژمان شده است.

وی امتداد رحم: آنچه امسال به طور پیدا تعهد داریم ابداع دو گرمخانه است؛ بنابراین قرار نیست ۵ گرمخانه در یک سال اسلوب اندازی شوند اما در حال تلاش هستیم منابعی که درون دیدن گرفته شده است را به طور کامل جذب کنیم و علاوه پیاده شدن دو فرخوراک پزی فرامنطقه ای جدیدالتاسیس، ظرفیت فدایی از فرخوراک پزی هایمان را که اکنون حدود ۱۰۰ الی ۱۵۰ نفر است را به وضع ای با ترقی بنا افزایش دهیم که به بخاری های فرامنطقه ای تحول شوند.

سرپرست دایره رفاه، خدمات و مشارکت های اجتماعی شهرداری تهران تصریح کرد: مناطق ۴ و ۱۶، دو منطقه ای هستند که مقابل مصالحه و به تفکر نیاز مقرر شد نگرش اجرای این پروژه ها باشند، خوشبختانه با شریک شدن نزدیک شهردار منطقه ۴ موضوع طولانی شده است و اگر مشکل غیرمترقبه ای پیش نیاید درون شهریور عملیات نقشه برداری و آغاز عملیات عمرانی را خواهیم داشت.

وی افزود: اما متأسفانه در فرآیند تحویل زمین داخل منطقه ۱۶ به دلیل مشکلاتی که درون جانمایی صورت گرفته حیات و به دلیل در نظر نگرفتن الزامات زیست محیطی، فرهنگی و اجتماعی، نقاط شناسایی شده نبوغ بهره برداری نداشتند و مجبور به تغییر آنها شدیم. حالا منطقه ۱۶ هم شرکت عطا برای نهایی سازی محل احداث گرمخانه آغاز کرده و امیدواریم طی دو هفته آتی این موضوع به سرانجام برسد. قطعا پس از تحویل گرفتن زمین، به فوریت عملیات عمرانی را تو این منطقه نیز آغاز خواهیم کرد.

حامی اداره رفاه، خدمات و شریک شدن های اجتماعی شهرداری تهران افزود: اصولا گرمخانه های فرامنطقه ای که به تصویب شورای بخانه برگشتن فصیح است پیاده شدن اساس نیاز برای بالا بردن تعداد سریر های موجود برای کارتن خواب ها و افراد بی سرپناه داخل بطرف خانه تهران بوده است. بنابراین با تقسیم تهران به ۵ پهنه متنوع مجاهدت شده است از بار گرمخانه های منطقه ای و محلی که بعضا نارضایتی هایی نیز ایجاد می کند، ناچیز کنیم.

وی با اشعار اینکه فرخوراک پزی های کوچک مقیاس بین ۲۰ تا ۱۰۰ نفر ظرفیت دارند که با افزوده شدن گرمخانه های فرامنطقه ای در واقع حجم پذیرش مددجویان در بی مو را افزایش می دهیم، گفت: کنار بنیان مطالعات ارتکاب شده، ابتدا صحبت از این بود که گرمخانه های فرامنطقه ای ۵۰۰ و ۱۰۰۰ نفره باشند ولی در نهایت به این جمع بندی رسیدیم که ظرفیت آنها بسیار از ۳۰۰ نفر نباشد.

حسینی ادامه داد: تجربه ما در منطقه ۱۵ چالش هایی خلق کرده و گرمخانه خاوران که در شب های سرد سال تا ۱۰۰۰ نفر را بی آرامی پوشش می دهد، به موجب ازدحام بخشی از مددجویان درون محله در ساعات مختلف روز سبب فدایی نارضایتی ها شده است. پیاده شدن بن مطالعات ادا شده بررسی و نمونه های مظفر داخل کشورهای دیگر به این جمع بندی رسیدیم که چنانچه بخاری های فرامنطقه ای حداکثر با حجم ۳۰۰ نفر نقشه کشی و ساخته شوند بسیاری از مشکلات کنونی رفع خواهد شد.
  • ۹۹/۰۶/۱۲

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی