چوب آسیا

به گزارش همشهری آنلاین، ایسنا به نقل از خبرگزاری اسپوتنیک نوشت: وزارت مخزن داری آمریکا روز پنج شنبه اخبار کرد ۴۵ بی نظیر ایرانی و ۳ سازمان را به بهانه و ادعای مرتبط وجود داشتن با وزارت مفروضات بوسیله لیست تحریم هایش میوه ایران افزوده است.

فارس نیز نوشت: وزارت خرمن داری آمریکا امروز پنجشنبه ۴۵ فرد و ۲ صنع را به دستاویز ادعایی انجام عملیات های سایبری از طرف وزارت اطلاعات ایران تحریم کرد. آمریکا علاوه بر این، ۲ همدستی و یک فرد را هم به بهانه ارتباط با حزب الله لبنان در فهرست تحریم قرار داد.  

وزارت خزانه داری آمریکا در بیانیه ای اعلام کرد دفتر کنترل مایملک های خارجی این وزارتخانه، قسمت قسمت کردن سایبری «APT39» را به همراه ۴۵ بی مانند مرتبط با آن و یک شرکت فرعی درون سیاهه تحریم ها قرار داده است. 

وزارت مخزن داری آمریکا مدعی شده حکومت ایران از یک شرکت فرعی برای هدف قرار دادن مخالفان، نامه نگاران و شرکت های بین المللی داخل پاره خدمات مسافرتی استفاده کرده است. 

«استیون منوشین»، وزیر خرمن داری آمریکا گفت: «ایالات متحده مصمم است با عملیات های سایبری تهاجمی که هدف آنها به مخاطره انداختن امنیت و وارد آوردن خسارت بوسیله حصه سفرهای بین المللی است مقابله بطی ء.»

وزارت خزانه داری آمریکا علاوه بر این، اعلام کرد دو شرکت مستقر در لبنان را به عذر ارتباط با حزب الله تو سیاهه تحریم ها فراغت داده است. آمریکا همچنین اعلام کرد یک فرد را که ربط خلط با هر دو مشارکت داشته را نیز تحریم کرده است.
  • ۹۹/۰۶/۲۷

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی