چوب آسیا

بوسیله گزارش همشهری آنلاین  بوسیله نقل از روابط عمومی فدراسیونتکواندو، علیرضا نصرآزادانی کاپیتان با اخلاق و اسبق آویشن ملی که ۲۴ علامت متلون جهانی و آسیایی و همچنین مربیگری تیم ایران را در کارنامه خود دارد با درخواست فدراسیون تکواندو بلژیک و هماهنگی فدراسیون تکواندو کشورمان به عنوان سرمربی، هدایت تکواندوکارانبلژیک را برعهده گرفت.

نصرآزادانی ضمن تایید این خبر گفت: از سال ۱۳۹۷ تو کنار ملی پوشان تکواندو بلژیک حضور دارم و تمرینات را به عارض مستمر پیگیری می کنیم؛ از عادت رنکینگ سیستم توسط جواد آچاب چیره به کسب سهمیه ورزش های المپیک توکیو شده ایم و منتظر هستیم تا ان شاءالله سهمیه های باقی مانده را نیز از قاعده مسابقات انتخابی قاره ای بدست آوریم.

کاپیتان با اخلاق اسبق تیم ملی تکواندو خاطرنشان کرد: به ایرانی بودن خودم افتخار می کنم و متصل قبلم برای کشورم می تپد. خوشحالم که در سال های گذشته با کسب علامت درون هم چشمی های جهانی و آسیایی توانستم دل مردم ایران را شاد کنم. برای استاد عسکری و ملی پوشان تو بازی های المپیک توکیو آرزوی موفقیت می کنم.

پیش از این نصرآزادانی از مردادماه ۱۳۹۷ به عنوان مربی راهنمایی تکواندوکاران بلژیکی را برعهده داشت.
  • ۹۹/۰۷/۰۹

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی