چوب آسیا

فیات کرایسلر از وانت کوچک متاخر و منحصربه فرد رَم ۷۰۰ رونمایی کرد که در ۱۴ کشور آمریکای لاتین از عموم مکزیک فروخته می شود. این وانت رسول آپ در لب نسل دوم فیات استرادا است که شهرت آن بخاطر عرضه تو کشورهای آمریکایی جنوبی تبدیل می کند.



رم ۷۰۰ مدل ۲۰۲۱ کنار بن فیات استرادا ساخته شده است که در ماه آوریل سال جاری در برزیل و آرژانتین (جایی که برند فیات محبوبیت بیشتری دارد) به بازار نمایش شد. این وانت دقیقاً در درون و خارج کابین، متشابه فیات استرادا به نظر می رسد، با این تفاوت که جلوپنجره و لوگوی Ram جای فیات را می گیرد.

بسان فیات استرادا، مدل جدید وانت رم ۷۰۰ در دو نسخه ی تک اتاقک و دو کابین دردسترس خواهد بود. تو مکزیک، این وانت کوچک در سه تیپ نمایش می شود: تیپ پایه SLT (به صورت تک کابین معمولی و دو کابین درون دسترس است)، تیپ میان رده Big Horn و تیپ بالارده Laramie. تیپ های بیگ هورن و لارامی منحصراً به قیافه دو کابین ارائه می شوند.



به رویت می رسد که در داخل کابین، رم ۷۰۰ با فیات استرادا یکسان باشد و فقط نشان رم در مرکز فرمان تباین دارد. امانت به تیپ انتخابی، رم ۷۰۰ مقیاس ۲۰۲۱ مجهز به سیستم سرگرمی با ورق عرضه لمسی ۷ اینچی و قابلیت پیوند بی سیم اپل کارپلی و اندروید اتو، چراغ های جلوی LED، محدودکننده سرعت، دوربین پشتیبان (برای کنگره قفا)، ترمزهای ABS، سیستم کنترل کشش، سیستم کنترل فشار تایر و موارد دیگر است. تیپ لارامی به دلیل سطح بالا، به صورت جزئی از روکش چرمی بهره مند می شود.

از نظر عملیاتی، نسل دوم رم ۷۰۰ می تواند حمل ای با وزن ۷۵۰ کیلوگرم را حمل و با اندازه ۴۰۰ کیلوگرم را بکسل کند. ظرفیت فضای قرارگیری محموله در کفی ظهر بین ۶۹۱ لیتر تو مدل دو کابین و ۱۱۴۳ لیتر برای مدل تک کابین عادی متحرک بر روی اب است.

مقاله های مرتبط:وانت فیات استرادا با تیونینگ موپار معرفی شدرم TRX؛ قدرتمندترین وانت استاندارد دنیا معرفی شد

همانند فیات استرادا، تیپ های SLT و بیگ هورن از پیشرانه بنزینی ۱/۴ لیتری Fire Evo روزی می برند که دارای قدرت ۸۴ اسب تبخیر در ۵۷۵۰ دور کنار دقیقه و ۱۱۸ نیوتن متر گشتاور در ۳۵۰۰ دور پیاده شدن دقیقه است. رم ۷۰۰ لارامی دارای پیشرانه ۱/۳ لیتری توربوشارژ Firefly است که ۹۸ اسب بخار غلبه و ۱۲۸ نیوتن متر گشتاور تولید می یواش. صندوق دنده پنج سرعته دستی و پیکربندی محرک جلو در همه ی تیپ ها استاندارد است و در هیچ کدام از تیپ ها، سیستم AWD عرضه نمی شود.

وانت رم ۷۰۰ جدید از ماه نوامبر در سراسر آمریکای لاتین بوسیله سودا می رسد و انتظار می جوی تحویل به مشتریان در سه ماهه ابتدا سال ۲۰۲۱ آغاز شود. این وانت کوچک درکنار فیات استرادا در کارخانه فیات کرایسلر درون بتیم برزیل ساخته می شود.



خواست نمی رود که پیک آپ کوچک رَم بوسیله بازار سیرت آمریکا متد رک کند و رانندگانی که می خواهند محصولی با این مشخصات سوار شوند، باید خواستار بمانند تا فورد درون آینده نزدیک وانت ماوریک (Maverick) را به بازار ارائه نرم. فورد ماوریک از همان پلتفرم مقیاس های اسکیپ و برونکو اسپرت یکروز می سرما و به طور آزمایشی در سال ۲۰۲۱ به عنوان مقیاس ۲۰۲۲ به بازار عرضه خواهد شد.بیشتر بخوانید:خودرو هامر EV با کند افزار مبتنی کنار Unreal Engine اپیک گیمز معرفی کردن می شودمسئول نرخ گذاری خودرو؛ شورای رقابت است یا اداره حمایت؟طرح خلبان آمریکایی برای خودرو پرنده؛ ترکیب هواپیما با ابرخودروپوشاک و تزئینات هیوندای از مواد بازیافتی خودرو معرفی شدندکیا استونیک GT Line مدل 2021 معرفی شد
  • ۹۹/۰۷/۲۱

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی