چوب آسیا

درون این مرحله، کاملا مشخص شده است که هرچه سن بیشتر باشد، حدس ابتلا به مورد شدیدی از کووید ۱۹ بیشتر است. اما پژوهشگران تامین نیستند که آیا ظن دچار شدن افراد معمر تر به عفونت ویروس کرونا بیشتر است یا افراد سالخورده پس از ابتلا بیشتر تحت تأثیر ویروس فراغت می گیرند.

ما هنوز پاسخ کامل را نداریم؛ اما میزان متاخر پژوهشگران ژاپنی نشان می دهد که متباعد است سن روی حساسیت ابتلا بوسیله کووید ۱۹تأثیر داشته باشد؛ بلکه فقط احتمال ابتلا به تک شدید خواه مرگ را تحت تأثیر استراحت می دهد.

پژوهشگران داده های سه قلمرو (ژاپن، اسپانیا و ایتالیا) را که تعداد موارد کووید ۱۹ درون آن ها بیش متفاوت حیات ولی داده های آن ها به مرحمت ثبت شده بود، وارسی کردند. تا ۲۹ ماه مه، ایتالیا دارای ۳۸۲/۳ مورد، اسپانیا دارای ۵۰۷/۲ مورد و ژاپن دارای ۱۳/۲ مورد تأییدشده بوسیله ازای صد هزار نفر وجود.

پژوهشگران توزیع اهل سنت اجل و میر ناشی از کووید ۱۹ و نیز عدد سرایت پایه (R0) را مورد تجسس استراحت دادند. شاخص R0 بوسیله ما می گوید هر فرد عفونی به طور متوسط، ویروس را به چند نفر دیگر منتقل کرده است. آن ها دریافتند که توزیع اهل سنت تو طولانی کشورها بسیار متشابه اما نرخ R0 کاملا متفاوت است. پژوهشگران در مقاله ی خود می نویسند: «در بین ایتالیا، ژاپن و اسپانیا، توزیع اهل سنت اجل و میر ناشی از کووید ۱۹ تا اینکه با اینکه تعداد مرگ داخل هر ملک متفاوت است، اختلاف قدری نشان می دهد. ما به نیت درک عامل گلچین کننده ی این وضعیت و برای توصیف دینامیک احاله و تاریخچه ی غریزی کووید ۱۹، مدل ریاضی را ایجاد و داده های مربوط به مرگ و میر در ایتالیا، اسپانیا و ژاپن را تجزیه و تحلیل کردیم.» آن ها همچنین برای هر دسته سنی سطح تخمینی تماس مردم با انسان و سطح ویژگی های موجود داخل هر کشور را که روی R0 پی دارند، داخل نظر گرفتند. علت تشابه نسبت موارد در هر گروه سنی در سه سرزمین چیست؟

مقاله های مرتبط:شواهد بدیع مدال می دهد گروه خونین ممکن است کار بزرگ و شدت کووید ۱۹ را دگرگونی دهدداروی رمدسیویر تأثیر معناداری بر نجات جان بیماران کووید ۱۹ ندارد



پژوهشگران دریافتند که وقتی آن ها داده ها را مدل سازی کردند تا نشان دهند که سن روی شدت یا نمونه مرگ و میر شاگرد از مصیبت اثر ندارد، حس باید به طور جاهل واقعی متفاوت می حیات تا مقیاس فرمان بطی ء. این نتیجه، براساس آنچه تاکنون درمورد ویروس کرونا آموخته ایم، معقول است. درعوض استاندارد علامت می داد که احتمالا حساسیت براساس سن تحول نمی کند؛ اما سن، شدت بلای ناگهانی و اجل و میر را منعکس می یواش. پژوهشگران در مقاله ی خود نوشتند: «مطالعه ی ما نشان داد که اگر بها مرگ و میر یا نسبت عفونت های علامت دار در تمام موارد کووید ۱۹ به سن بستگی نداشته باشد، برای تشریح توزیع سنی مثل در مقیاس مرگ و میر با مغز اشاعه پایه ی متفاوت، درک های غیر واقعی وابسته به سن نسبت به کووید ۱۹، باید به نعوظ متفاوتی تو سه کشور بود داشته باشد. اگرچه نمی توانیم نقش وابستگی به سن داخل درک را بوسیله کلی رگه کنیم، نتایج ما نشان می دهد که این موضوع وابستگی زیادی به سن ندارد؛ بلکه وابستگی شدت بیماری به سن، نقش یدکی در توزیع سنی مشاهده شده در مرگ و میر دارد.»

بنابراین، نمونه (حداقل با استفاده از این داده ها) مدال می دهد که استعداد ابتلا به کووید ۱۹ درمیان گروه های سنی متنوع کاملا مشابه است. البته این تمام ماجرا زدودن و پژوهشگران پیشنهاد می کنند برای تعیین دقیق زیرفون حساسیت در دسته های اهل سنت مختلف، به داده های بیشتری (مثل نرخ مرگ و میر دقیق تر) حاجت داریم.

نتایج این پژوهش تو نامه ی Scientific Reports منتشر شده است.بیشتر بخوانید:وزارت بهداشت: نیمی از جان باختگان کرونا مبتلا بوسیله مصیبت مبنا ای بوده اندتجربه جدید ترکیب امر و تفریح در شهربازی ژاپنیکووید ۱۹ ممکن است به بلای ناگهانی بومی تبدیل شودهمه گیری ویروس کرونا داخل ایران از نگاه آمار و ارقام [بوسیله روزرسانی: ۲۸ مهر ۹۹]داروی رمدسیویر نفوذ کردن معناداری پهلو استخلاص جان بیماران کووید ۱۹ ندارد
  • ۹۹/۰۷/۲۹

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی